Powered by

Scandro Holding: Στο κάδρο για την ακτοπλοϊκή και το λιμάνι Λάρνακας

Ένα εγχείρημα που μετά από πολλά χρόνια αναμονής ξεκίνησε τελικά πέρσι και στέφθηκε με επιτυχία που ξεπέρασε κάθε προσδοκία, έχει εισέλθει στην αντίστροφη μέτρηση για την επανέναρξή του για φέτος με φόντο την επερχόμενη νέα καλοκαιρινή περίοδο.

Ο λόγος για την ακτοπλοϊκή σύνδεση με τον Πειραιά, με την ανάδοχο εταιρεία Scandro Holding Ltd να ενημερώνει με προ ημερών ανακοίνωσή της πως βρίσκεται στο στάδιο τελικής διεκπεραίωσης όλων των απαιτούμενων ενεργειών που αφορούν τη λειτουργία της θαλάσσιας επιβατικής σύνδεσης Κύπρου-Ελλάδας για τη φετινή καλοκαιρινή περίοδο.

Η εταιρεία, σύμφωνα με την ίδια, θα είναι σε θέση να προβεί σε ανακοινώσεις για όλες τις λεπτομέρειες που αφορούν τη λειτουργία της υπηρεσίας, όπως δρομολόγια, κόμιστρα, διαδικασία κρατήσεων θέσεων, το αργότερο μέχρι την πρώτη εβδομάδα του Μαρτίου, ενώ η έναρξη των δρομολογίων προγραμματίζεται για την τελευταία εβδομάδα του Μαΐου.

Διαβάστε ακόμα:

Το ζήτημα που προκύπτει ωστόσο έγκειται στο λιμάνι το οποίο η Scandro Holding θα επιλέξει προς διενέργεια των δρομολογίων από και προς τον Πειραιά, καθότι η εταιρεία φαίνεται να εξετάζει το ενδεχόμενο χρήσης του λιμανιού της Λάρνακας, αντί της Λεμεσού απ’ όπου πέρσι πραγματοποιείτο το δρομολόγιο.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η σύμβαση την οποία η ανάδοχος εταιρεία υπέγραψε, της παρέχει τη δυνατότητα αλλαγής λιμανιού, καθότι περιλαμβάνονται ως επιλογές, είτε το λιμάνι Λεμεσού είτε το λιμάνι της Λάρνακας είτε συνδυαστικά. Εναπόκειται δηλαδή στην διακριτική της ευχέρεια να αποφασίσει το λιμάνι το οποίο θα χρησιμοποιεί. Στο πλαίσιο αυτό, διόλου τυχαίο δεν φαίνεται να είναι το γεγονός πως στην πρόσφατη ανακοίνωσή της επέλεξε να μην προσδιορίσει τη Λεμεσό, αλλά να μιλήσει για «θαλάσσια επιβατική σύνδεση Κύπρου-Ελλάδας».

Πάντως, σε χθεσινές του δηλώσεις ο Υφυπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Δημητριάδης διέψευσε πληροφορίες που ήθελαν στο κάδρο των επιλογών της Scandro Holding και την μαρίνα Αγίας Νάπας, ξεκαθαρίζοντας πως κάτι τέτοιο δεν μπορεί βάσει της συμβάσης να συμβεί.

Ο κ. Δημητριάδης τόνισε πως έχει ζητήσει από την εταιρεία να ξεκαθαρίσει μέχρι το τέλος της εβδομάδας τις προθέσεις της, τόσο σε ό,τι αφορά το λιμάνι που προτίθεται να αξιοποιήσει όσο και γενικότερα, όπως για παράδειγμα και το ενδεχόμενο αλλαγής του πλοίου που πέρσι διενεργούσε το δρομολόγιο.

Υπενθυμίζεται ότι το δρομολόγιο εκτελούσε πέρσι το επιβατικό οχηματαγωγό M/V Daleela, πραγματοποιώντας συνολικά 22 ταξίδια μεταξύ Ιουνίου-Σεπτεμβρίου 2022.

Διαβάστε ακόμη:

Το πρώτο του ταξίδι από το λιμάνι Λεμεσού, και συγκεκριμένα από το τερματικό της  DP World Limassol, ξεκίνησε την Κυριακή 19 Ιουνίου.  

Δειτε Επισης

H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours
Ανώτατο: Απέρριψε την αναφορά Χριστοδουλίδη για κατασκηνώσεις πολυτελείας και επισκέψιμα αγροκτήματα
Η ΕΤΑΠ Πάφου στη 2η διακρατική συνάντηση του ευρωπαϊκού προγράμματος COSME στην Κροατία