Powered by

Atlantica Hotels and Resorts: Διακοπές βάσει των αναγκών του επισκέπτη

Με όραμά της τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό και την προσφορά ενός ποιοτικού περιβάλλοντος και ξεχωριστών υπηρεσιών σε δέκα μοναδικούς παραθαλάσσιους προορισμούς, η Atlantica Hotels & Resorts έχει ως βασική φιλοσοφία επί της οποίας εδράζει τη λειτουργία της, τη δυνατότητα να φιλοξενεί πελάτες απ' όλα τα μέρη του κόσμου και να ξεπερνά τις προσδοκίες τους, προσφέροντας τους αξέχαστες διακοπές, καλό φαγητό και ψυχαγωγία.

Διαβάστε ακόμα: 

«Έργα θα μείνουν ανολοκλήρωτα, προσωπικό θα βρεθεί στην ανεργία» 

Πόσο άλλαξαν οι τιμές βασικών αγαθών από πριν τον πόλεμο έως σήμερα 

Γιώργος Παμπορίδης: Ελκυστική βάση για Ινδούς επιχειρηματίες η Κύπρος 

Η Atlantica Hotels and Resorts, υποψήφια εταιρεία στην κατηγορία Τουρισμός/Ψυχαγωγία/Εστίαση κατά τα 14α IN Business Awards, θέτει ως στόχο να επιτυγχάνει το μέγιστο επίπεδο ποιότητας που απαιτείται από τους πελάτες της, προσθέτοντας αξία στην επωνυμία της.

  • Η πανδημία και ο πόλεμος

Όπως το σύνολο του τουριστικού τομέα, έτσι και την Atlantica Hotels & Resorts η πανδημία του κορωνοϊού την έφερε αντιμέτωπη με πρωτόγνωρες καταστάσεις και πιθανότατα τη μεγαλύτερη κρίση στην ιστορία της τουριστικής βιομηχανίας. Καθώς η επιστροφή στη κανονικότητα έμοιαζε με προϊόν μυθοπλασίας, η πιο εύκολη διακίνηση τουριστών μέσω των αεροδρομίων όπως και η χαλάρωση των μέτρων, επιτρέπει στην εταιρεία να προσφέρει την ανθρωποκεντρική εμπειρία που ανέκαθεν συνόδευε τις λειτουργίες του ομίλου. Παράλληλα, ο όμιλος, επηρεαζόμενος από την ουκρανική και τη ρωσική αγορά σε ένα μικρό ποσοστό, έχει προσαρμόσει τις δραστηριότητες και ενέργειές του όσο το δυνατόν περισσότερο για να περιορίσει τον αντίκτυπο.

  • Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα

Όραμά της είναι η διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό, προσφέροντας ένα ποιοτικό περιβάλλον και ξεχωριστές υπηρεσίες σε δέκα μοναδικούς παραθαλάσσιους προορισμούς. Η φιλοσοφία της εταιρείας Atlantica Hotels & Resorts είναι να έχει τη δυνατότητα να φιλοξενεί πελάτες από όλα τα μέρη του κόσμου και να ξεπερνά τις προσδοκίες τους προσφέροντας τους αξέχαστες διακοπές, καλό φαγητό και ψυχαγωγία. Τόσο η δράση όσο και η παρουσία του ομίλου στις τρεις χώρες όπου δραστηριοποιείται ενεργά, του επιτρέπει να προσφέρει καινούργιες, καινοτόμες, αλλά και προσαρμοσμένες διακοπές βάσει των αναγκών κάθε επισκέπτη. Στόχος είναι να τους υποδέχεται σε ένα περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από το οικογενειακό στοιχείο και έχει ως κινητήριο δύναμη την ικανοποίηση των φιλοξενούμενων του, δύο από τους θεμέλιους λίθους της Atlantica Hotels & Resorts.

  • Οι στόχοι

Ο κύριος στόχος είναι η συνέχιση ανάπτυξης του ομίλου πάνω στις ίδιες βάσεις, αρχές και φιλοσοφία. Αναμφίβολα, πηγή έμπνευσης για την εταιρεία είναι και οι εργαζόμενοι, που με την όρεξή τους για δουλειά και την αφοσίωσή τους σε αυτό που όλοι από κοινού προσπαθούν να πετύχουν, τους οπλίζει με θάρρος και εφόδια για το μέλλον. Όπως και σε όλους τους κλάδους του επιχειρείν, η παγκοσμιοποίηση έχει αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κάθε εταιρεία δραστηριοποιείται σε διάφορους τομείς συμπεριλαμβανομένων και των ανθρώπινων σχέσεων. Παρόλα αυτά, στόχος της Atlantica Hotels & Resorts είναι να επιτυγχάνει το μέγιστο επίπεδο ποιότητας που απαιτείται από τους πελάτες της, προσθέτοντας αξία στην επωνυμία της.

  • Η εταιρεία

Η εταιρεία Atlantica Hotels & Resorts εντάχθηκε στον τουριστικό τομέα της Κύπρου με το άνοιγμα του πρώτου ξενοδοχείου Atlantica στη Λεμεσό το 1979, από τον Νικολή Νικολαΐδη. Έκτοτε, η ανάπτυξή της, μέσα από τους ανθρώπους της, τις καινοτόμες ιδέες και τη σκληρή δουλειά, την έχουν πλέον εδραιώσει ως τον μεγαλύτερο ξενοδοχειακό όμιλο με 50 ξενοδοχειακές μονάδες σε Κύπρο και Ελλάδα.

Εργοδοτεί 5.800 άτομα σε Κύπρο, Ελλάδα και Αίγυπτο και ο ετήσιος τζίρος της, σε Κύπρο και Ελλάδα, ανέρχεται στα 300 εκατομμύρια.

Ο όμιλος Atlantica Hotels and Resorts προσφέρει ένα πολυσκελές πορτφόλιο 50 ξενοδοχείων σε ελληνικά νησιά όπως, Κρήτη, Ρόδο, Κω, Κέρκυρα, Ζάκυνθο, σε Αγία Νάπα, Λεμεσό, Πάφο και Πρωταρά στην Κύπρο όπως και στο Sharm El Sheikh της Αιγύπτου.

Δειτε Επισης

Στο 50% οι πληρότητες στα ξενοδοχεία το Πάσχα-Ετοιμάζονται για δύσκολη χρονιά οι ξενοδόχοι
WIZZ Experiences: Νέα πρόσθετη υπηρεσία για τους επιβάτες της Wizz Air
Στα €1,4 δισ. οι δαπάνες για ταξίδια Κυπρίων στο εξωτερικό το 2022
Ψηφίζουν εξωτερικό για τις πασχαλινές διακοπές τους οι Κύπριοι-Για 48ωρα οι κρατήσεις στο εσωτερικό
Ρεκόρ στις αφίξεις τουριστών κατέγραψε το πρώτο τρίμηνο η Πορτογαλία
ΕΤΑΠ Λευκωσίας: Διαδραματίζει κεντρικό ρόλο στο GreenHost Project
Απογειώθηκαν τα ταξίδια των Κυπρίων-Πού αποδίδεται η αύξηση και οι δημοφιλέστεροι προορισμοί
Λαμπερό reopening για το The Retail Village στο Nammos Limassol του Parklane Resort & Spa (pics)
Ανάγκη για τον τουριστικό τομέα-«Δεν μπορούμε χωρίς ξένα εργατικά χέρια και αυτό αποδεικνύεται από τους αριθμούς»
Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου