Powered by

Κατακόρυφη πτώση του dine in και ραγδαία αύξηση του online λόγω covid

Αλλαγές στις συνήθειες και τις προτιμήσεις των καταναλωτών, καθώς και νέες τάσεις στον τομέα της εστίασης προκάλεσε η πανδημία COVID-19 και τα περιοριστικά μέτρα που επιβλήθηκαν.

Σύμφωνα με έρευνα της IMR που διενεργήθηκε για λογαριασμό της ΙΜΗ και τα αποτελέσματα της οποίας παρουσιάστηκαν ενώπιον του 3ου Food and Beverage, HORECA Business Conference από τη Χριστίνα Κοκκάλου, Διευθύνουσα Σύμβουλο της IMR/University of NicosiaTM, η πλειοψηφία των καταναλωτών σταμάτησαν να επισκέπτονται χώρους εστίασης, άλλαξαν τις διατροφικές τους συνήθειες και προτιμούν να παραγγέλλουν online από τις διάφορες πλατφόρμες παράδοσης φαγητού.

Διαβάστε ακόμη:

Δείχνουν τον δρόμο για τη Μακαρίου που θέλουν οι καταστηματάρχες

Με φουλ ρυθμούς οι εργασίες στο Radisson Beach Resort (photos)  

Αυτή είναι η νέα μεγάλη ανάπτυξη στο κέντρο της Λεμεσού

Μια αλυσίδα χωρίς όρια φτάνει Λευκωσία και ανοίγει στην Έγκωμη

Συγκεκριμένα, το 72% των ερωτηθέντων απάντησαν πως έχουν αλλάξει τις διατροφικές τους συνήθειες, το 81% μείωσε τις επισκέψεις του σε χώρους εστίασης, το 90% στράφηκε στις online παραγγελίες, το 57% αύξησε τις δαπάνες του για τη διατροφή του, ενώ το 80% λόγω της πανδημίας έχει αναθεωρήσει τα κριτήρια επιλογής χώρων εστίασης.

Σε ό,τι αφορά τις προτιμήσεις των Κύπριων καταναλωτών το 75% δήλωσε ότι προτιμά την παραδοσιακή κυπριακή κουζίνα, το 50% την ιταλική κουζίνα, το 31% την κινέζικη κουζίνα και το 22% την γιαπωνέζικη κουζίνα. Ως προς το τι είδους εστιατόρια προτιμά να γευματίζει το 71% επιλέγει τις ταβέρνες, το 32% καταστήματα με διεθνή κουζίνα, το 29% εστιατόρια με free dining και το 15% εστιατόρια fast food.

Αξίζει να σημειωθεί πως το 69% των ερωτηθέντων δήλωσε πως επιλέγει να επισκέπτεται τα εστιατόρια κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου, το 44% επιλέγει να επισκέπτεται τα εστιατόρια με την οικογένεια του και το 41% δηλώνει ότι οι μηνιαίες του δαπάνες σε εστιατόρια κυμαίνεται μεταξύ €51-100.

Αναφορικά με τα εστιατόρια που οι καταναλωτές επιλέγουν για να παραγγείλουν, το 56% δήλωσε ότι παραγγέλλει από εστιατόρια fast food, το 37% παραγγέλλει από ταβέρνες και το 29% από καταστήματα με διεθνή κουζίνα.

Οι καταναλωτές δεν φαίνεται να έχουν προτίμηση συγκεκριμένες μέρες της εβδομάδας για να παραγγείλουν καθώς μόνο το 18% δήλωσε ότι προτιμά να παραγγέλλει τα σαββατοκύριακα και το 56% παραγγέλλει τόσο τις καθημερινές όσο και τα σαββατοκύριακα.

Σημειώνεται πως από το 59% που δηλώνει ότι παραγγέλλει online, το 93% δήλωσε ότι παραγγέλλει μέσω πλατφόρμας ή εφαρμογής. Το 44% όσων παραγγέλλουν online ανέφερε πως οι μηνιαίες του δαπάνες για παραγγελίες ανέρχονται μέχρι τα €50, ενώ το 34% ξοδεύει το μήνα μεταξύ €51-100.

Ως προς τα βασικά κριτήρια που επηρεάζουν την επιλογή χώρου εστίασης, το 69% ανέφερε πως οι επιλογές θα πρέπει να συμφωνούν με τις διατροφικές του συνήθειες, το 60% η καθαριότητα του χώρου, το 53% η εξυπηρέτηση πελατών, το 37% η ατμόσφαιρα του καταστήματος και το 35% οι τιμές.

Δειτε Επισης

Wagamama: Ανοίγει στο Nicosia Mall και ενδυναμώνει την παρουσία του στα εμπορικά κέντρα της Λευκωσίας
Mark James: Η ταχέως αναπτυσσόμενη Autograph Collection και πώς προέκυψε η συνεργασία με το The Landmark Nicosia
Πέραν των 70 οι ενδιαφερόμενοι για τις τρεις θέσεις στο Δ.Σ. της Αρχής Παιγνίων και Εποπτείας Καζίνου
«Πρόοδος Δημόσια Λτδ»: Πρόταση Διοικητικού Συμβουλίου για μέρισμα από τα αδιανέμητα κέρδη του 2022
Και άλλες μετοχές του «Ρόδον» στον Balram Chainrai-Ανεβάζει την συμμετοχή του στο ξενοδοχείο ο επενδυτής
ΕΤΑΠ Λάρνακας: Εικονικές περιηγήσεις σημείων αναφοράς με τρεις καινοτόμες εφαρμογές
Συνεχίζει στην προεδρία της ΕΤΑΠ Λάρνακας ο Ντίνος Λευκαρίτης-Η σύνθεση του Διοικητικού Συμβουλίου
Έπεσαν οι υπογραφές για τα αεροδρόμια...Τα έργα που θα υλοποιηθούν και τι αλλάζει στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου
Έκανε check in στο «Ρόδον» o ξένος επενδυτής…Είσοδος Balram Chainrai στο ξενοδοχείο με 2,67%
Επισφραγίζεται το deal Κυβέρνησης και Hermes για τα αεροδρόμια-Υπογράφεται η συμφωνία