ΕΤΑΠ Πάφου: Χρήση τεχνολογίας για ανάδειξη των προσφερόμενων εμπειριών

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου συνεχίζοντας τις προσπάθειες αναβάθμισης της τουριστικής εμπειρίας και υλοποίησης δράσεων που συμβάλουν στην μετατροπή της επαρχίας Πάφου σε έξυπνο προορισμό (SMART destination) έχει αυτό το διάστημα σε εξέλιξη σωρεία δράσεων.

Όπως επεσήμανε ο διευθυντής της ΕΤΑΠ Πάφου, Νάσος Χατζηγεωργίου, οι  εν λόγω δράσεις περιλαμβάνουν κατά κύριο λόγο την αναβάθμιση της εμπειρίας μέσω της χρήσης τεχνολογικών εργαλείων και ψηφιοποίηση πληροφόρησης.

Μεταξύ άλλων όπως επεξήγησε ολοκληρώνεται σύντομα, η έξυπνη εφαρμογή για ανάδειξη του Μύθου της Αφροδίτης η οποία περιλαμβάνει όλες τις περιοχές,  σημεία και στοιχεία που συνδέονται με τον μύθο, τεχνολογία επαυξημένης πραγματικότητας, φιλμάκια, φωτογραφικό υλικό, ακουστική ξενάγηση κ.α.

Σε εξέλιξη βρίσκεται η ετοιμασία υλικού και τοποθέτηση επιπρόσθετων “έξυπνων” πινακίδων σε διάφορες περιοχές της επαρχίας παρέχοντας στους επισκέπτες μια καινοτόμο,  πλούσια, έξυπνη και διαδραστική πληροφόρηση. Παράλληλα υπάρχει  σε τελικό στάδιο παρουσίαση αρκετών  σημείων ενδιαφέροντος μέσω περιήγησης 360 μοιρών, ακουστικής ξενάγησης σε 5 γλώσσες, βιντεάκια, φωτογραφικό υλικό κ.α. 

Τις επόμενες βδομάδες ολοκληρώνεται η αναβάθμιση του υλικού των οθόνων αφής και της έξυπνης εφαρμογής στο αρχαιολογικό πάρκο κάτω Πάφου, ενώ καιρού επιτρέποντος θα συνεχίσει η λήψη υποθαλάσσιων πλάνων για καλύτερη παρουσίαση  των καταδυτικών σημείων της επαρχίας.  

Τέτοιου είδους παρεμβάσεις θα γίνονται  καθ’ όλη την διάρκεια του έτους τόσο εντός των Δήμων της επαρχίας όσο και σε αρκετές κοινότητες  που προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες και σημαντικά σημεία ενδιαφέροντος.

Η αναβάθμιση των έμπειρων και η χρήση τεχνολογιών είναι ιδιαίτερα αναγκαία για την μελλοντική πορεία του προορισμού. Οι τάσεις και οι ανάγκες σημείωσε ο κος Χατζηγεωργίου είναι συνεχώς μεταβαλλόμενες. Oλο και περισσότεροι μεμονωμένοι επισκέπτες έρχονται πλέον στο νησί, η χρήση της τεχνολογίας στον τουρισμό είναι εκ των ων ουκ άνευ  και η ανάγκη για προσφορά διαδραστικών και δημιουργικών εμπειριών ολοένα κορυφώνεται. Οι προορισμοί οι οποίοι αφουγκράζονται τα μηνύματα των καιρών  και δρουν άμεσα αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις είναι αυτοί που θα αντέξουν τον σφοδρό ανταγωνισμό και θα πορευτούν δυνατοί και κερδισμένοι τα επόμενα χρόνια.

Δειτε Επισης

Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου