Powered by

The Ribeye Club: Με φιλοσοφία την μύηση του Κύπριου στο καλό κρέας

Ήταν δύσκολο, όπως λέει, να βρει κανείς στην Κύπρο steak εξαιρετικής ποιότητας, κάτι που ζήλευε όταν βρισκόταν στο εξωτερικό. Έτσι, δημιούργησε ένα σύνθετο concept για τους λάτρεις του καλού φαγητού, που απαιτούν ξεχωριστές επιλογές.

Ο Στέφανος Γεωργιάδης, ιδρυτής και γενικός διευθυντής του Ribeye Club, μιλά στο IN Business για την online και φυσική παρουσία του στην κυπριακή αγορά.

Διαβάστε ακόμα:

Σε χειμερία νάρκη το εμπορικό κέντρο της Λευκωσίας

«Θα παραμείνει ελκυστικός προορισμός για headquartering η Κύπρος»

Τα 25 χρόνια των Fridays στην Κύπρο και τα επόμενα σχέδια

Tο Ribeye Club κλείνει πέντε χρόνια online και φυσικής παρουσίας στην κυπριακή αγορά. Ποια ήταν η πορεία του μέσα σ’ αυτά τα χρόνια;

Πράγματι, έχουν περάσει πέντε χρόνια από τότε που το Ribeye Club μπήκε δυναμικά στον χώρο της γκουρμέ εστίασης στην Κύπρο. Πέντε χρόνια προσφοράς κορυφαίας ποιότητας κρέατος στο τραπέζι κάθε ανθρώπου που ξέρει να ξεχωρίζει ποιότητα και γεύση.

Μιλήστε μας για το ιδιαίτερο concept και τη γενικότερη φιλοσοφία σας.

Το Ribeye Club ξεκίνησε για να φέρει το καλύτερο κρέας στην Κύπρο. Η γενικότερη φιλοσοφία μας έχει να κάνει με τη μύηση του Κύπριου στο καλό κρέας. Παρέχουμε επίσης συμβουλές μαγειρέματος, προτείνουμε καρυκεύματα και συνοδευτικά για την καλύτερη γευστική εμπειρία.

Πώς προέκυψε η ιδέα της δημιουργίας του Ribeye Club; Υπήρχε σχετικό επαγγελματικό υπόβαθρο είτε με μαγειρική είτε με εμπόριο κρέατος;

Σπούδασα στην Αγγλία ηλεκτρολόγος μηχανικός, οπότε καμία σχέση με τη μαγειρική. Όμως, κάθε φορά που ταξίδευα στο εξωτερικό μου έκανε εντύπωση η μεγάλη ποικιλία κρεάτων και ποιοτήτων. Κοντοστεκόμουν στις καλοστημένες βιτρίνες και αναρωτιόμουν, γιατί να μην έχουμε κάτι ανάλογο και στην Κύπρο. Έτσι προέκυψε η αρχική ιδέα για τη δημιουργία του Ribeye Club.

 

Από πού προέρχονται τα προϊόντα κρέατος και πώς διασφαλίζετε την ποιότητά τους;

Εισάγουμε μόνο πιστοποιημένης ποιότητας εκλεκτά κρέατα. Προέρχονται κυρίως από Βόρεια και Νότια Αμερική, Αυστραλία, Ιαπωνία και Ιβηρική χερσόνησο. Εκτός από βοδινό κρέας εισάγουμε και ειδικής εκτροφής αρνί, χοιρινό και κοτόπουλα.

Πόσο βοηθητικά είναι τα ψηφιακά εργαλεία για ένα γκουρμέ κρεοπωλείο που διαθέτει online shop και είναι ενεργό σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης;

Μέσα από την ψηφιακή τεχνολογία, από τη μια ο ψαγμένος καταναλωτής ενημερώνεται άμεσα με ανανεωμένες προτάσεις και επιλογές και από την άλλη, η εταιρεία μας αφουγκράζεται τις προτιμήσεις των πελατών και ανταποκρίνεται χωρίς τις συνηθισμένες καθυστερήσεις της κλασικής εφοδιαστικής αλυσίδας. Μας επιτρέπεται, δηλαδή, να δίνουμε μεγάλη προσοχή στον κάθε πελάτη ξεχωριστά, προτείνοντας μαζί με το κρέας ειδικά συνοδευτικά καρυκεύματα αλλά και συμβουλές μαγειρέματος.

Ποια είναι τα επόμενα πλάνα σας; Σκέφτεστε περαιτέρω επέκταση;

Εξετάζουμε συνεχώς τις πιθανότητες βιώσιμης και ποιοτικής επέκτασης. Τον τελευταίο καιρό συμμετέχουμε σε διάφορα street food events, όπου έχουμε μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο. 

O κόσμος είναι συνειδητοποιημένος για το healthy living και καθώς είναι αποδεδειγμένο ότι οι ζωικές πρωτεΐνες αποτελούν απαραίτητο μέρος μιας καλής διατροφής, οι πελάτες μας επιλέγουν να αγοράζουν με γνώμονα την καλύτερη δυνατή ποιότητα αντί την οποία ποσότητα.

  • The Brand of the People

Το Ribeye Club απασχολεί οκτώ άτομα και έχει ένα ευρύ δίκτυο συνεργατών, που αποτελείται από εξειδικευμένα γκουρμέ καταστήματα, επιλεγμένα σουπερμάρκετ (στις πλείστες υπεραγορές ΜΕΤΡΟ και Παπαντωνίου), delicatessen και κρεοπωλεία. Επίσης, προμηθεύει με προϊόντα του εκλεκτά εστιατόρια και ξενοδοχεία σε όλη την Κύπρο αλλά και μεμονωμένους καταναλωτές με κατ’ οίκον διανομές.

Διαθέτει και φυσικό χώρο πώλησης, πέρα από το online κατάστημά του, το κρεοπωλείο στην οδό Στασίνου 4 στη Δασούπολη.

Ribeye, fillet, τα δικά του γκουρμέ burgers (wagyu, angus) και διάφορα Iberico pork cuts αποτελούν τα best seller προϊόντα του.

Πέρα από τα είδη που παρέχει στους πελάτες και τους μεταπωλητές του, μεταδίδει και το όλο εταιρικό concept, που αποδίδεται με το μότο, The brand of the people, θέλοντας να μυήσει τον κόσμο στις γαστριμαργικές απολαύσεις του ποιοτικού κρέατος. Στο πλαίσιο αυτό προτίθεται να διοργανώσει, ίσως και από το ερχόμενο καλοκαίρι, διάφορα steak & barbeque festivals.

Δειτε Επισης

Γιατί ο ΠΑΣΥΞΕ απέρριψε την μεσολαβητική πρόταση και το μήνυμα Παναγιώτου για τη συλλογική σύμβαση στα ξενοδοχεία
Ολοκαίνουργια άφιξη από όμιλο PHC...Πόλος έλξης και game changer το νέο Caffè Nero στην Πλατεία Ελευθερίας
H στρατηγική συνεργασία της Emirates με τη flydubai...Οι επτά τρόποι με τους οποίους επωφελούνται οι επιβάτες
Ανατροπή με την συλλογική σύμβαση στη ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Όχι» ΠΑΣΥΞΕ στην πρόταση Παναγιώτου
City of Dreams Mediterranean: Κατά €778,750 πλουσιότερος ο νικητής του πρωταθλήματος ρουλέτας
Bean Bar: Συνδράμει το έργο του Hope For Children στηρίζοντας τα παιδιά
PHC: Στρατηγική περαιτέρω επέκτασης στην ελληνική αγορά-Τα πλάνα για Pizza Hut με οδηγό τα Wagamama
Ενισχύει την ευρωπαϊκή της παρουσία η SKY express...Διευρύνει το δίκτυό της με απευθείας πτήσεις σε Άμστερνταμ
Με την...υπογραφή PHC επιστρέφει στην Ελλάδα η Pizza Hut-«Θα ακολουθήσουμε ένα επιθετικό πλάνο ανάπτυξης»
Στο 84,17% το ποσοστό συμμετοχής της E.V.H. Investments στο μετοχικό κεφάλαιο της Salamis Tours