Powered by

Κωστάκης Λοΐζου: Σε αναζήτηση επενδυτών για την Celestyal

Επενδυτές που θα μπορέσουν να βοηθήσουν στην εξεύρεση χρηματοδότησης και κεφαλαίων για την Celestyal Cruises αναζητεί ο όμιλος Louis, με το Διοικητικό Συμβούλιο να έχει ήδη ξεκινήσει τις απαραίτητες διαδικασίες.

Διαβάστε ακόμα: 

Κ. Κόκκινος: Εδώ θεωρώ ότι θα μπορούσα να είμαι πιο πετυχημένος

Διεθνές αγοραστικό ενδιαφέρον για το νέο Londa (photos)

Μιλώντας προς τους μετόχους κατά τη γενική συνέλευση του ομίλου ο πρόεδρος της Louis PLC, Κωστάκης Λοΐζου, ανέφερε ότι «οι πολύ μεγάλες ζημιές που υπέστη η Celestyal το 2020 και το 2021 δημιουργούν πρόβλημα ρευστότητας». Για αυτό το λόγο σημείωσε, το Διοικητικό Συμβούλιο έχει αρχίσει τις προσπάθειες για εξεύρεση χρηματοδότησης και κεφαλαίων για την Celestyal. Επισήμανε επίσης ότι μέχρι σήμερα δεν έχει εξωτερικό δανεισμό. «Οι προσπάθειες αυτές ευρίσκονται σε προχωρημένο στάδιο και ευελπιστούμε ότι πριν από το τέλος του χρόνου θα ευοδωθούν», κατέληξε επί του θέματος.

Ο κ. Λοΐζου αναφέρθηκε μεταξύ άλλων και στην πώληση του «Celestyal Experience», μία κίνηση η οποία, όπως τόνισε, ενίσχυσε τη ρευστότητα της Celestyal Cruises και παράλληλα έφερε λογιστικό κέρδος ύψους περίπου €3 εκατ.

Κατά την τριετία 2017 -2019 η Celestyal Cruises είχε σοβαρή αύξηση στην κερδοφορία της με παράλληλη μείωση του δανεισμού, ενώ, υπέδειξε ο κ. Λοΐζου, διέκοψε τις κρουαζιέρες της τον Μάρτιο του 2020. Φέτος επαναδραστηριοποιήθηκε μόνο κατά τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο.

«Προσφέραμε κρουαζιέρες, τόσο στην κυπριακή όσο και στην ελλαδική αγορά με αναχωρήσεις από Λεμεσό, Λαύριο και Θεσσαλονίκη. Η εταιρεία έχει υιοθέτηση πολύ αυστηρά υγειονομικά πρωτόκολλα θέτοντας όπως πάντα, ως προτεραιότητα, την υγεία και ασφάλεια των επιβατών και των πληρωμάτων μας, με εξαιρετικά πράγματι αποτελέσματα. Το οικονομικό όμως αποτέλεσμα δεν ήταν το αναμενόμενο, αφού εκ των πραγμάτων οι δύο μήνες λειτουργίας δεν ήταν αρκετοί για να καλύψουν το υψηλός κόστος επανεκκίνησης», υπογράμμισε. 

Δειτε Επισης

Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»
Riva Beachouse: Ένα εστιατόριο εμπνευσμένο από τις δεκαετίες του ’60 και ’70 στη Μαρίνα Αγίας Νάπας
Μιχάλης Μίτας: Το brand Πάφος ως τουριστικός προορισμός και πώς θα ενδυναμώσει την θέση της στον παγκόσμιο χάρτη
Ryanair: Υπερδιπλασιάστηκαν στα €820 εκατ. τα κέρδη τριμήνου-Ισχυρή η ζήτηση για καλοκαιρινά ταξίδια
Βάζουν όρο για να πάνε σε συνάντηση οι συντεχνίες των ξενοδοχοϋπαλλήλων-Πυρετώδεις διεργασίες και για ΑΤΑ