Powered by

Ένα ξενοδοχείο μόνο για ενήλικες ανοίγει στην Αγία Νάπα

Στις 19 Ιουλίου 2021 ορίστηκε το άνοιγμα του πολυτελούς ξενοδοχείου, Amarande, στην Αγία Νάπα.

Πρόκειται για ξενοδοχείο μόνο για ενήλικες, ιδιοκτησίας της Bella Napa Hotels Ltd, το οποίο θα λειτουργήσει στη Λεωφόρο Κρύου Νερού.

Υπενθυμίζεται ότι το Amarande είναι το αποτέλεσμα μερικής ανακατασκευής και ριζικής ανακαίνισης του Bella Napa Bay Hotel, της κατασκευής πρόσθετων νέων εγκαταστάσεων και ενός πέμπτου ορόφου που αύξησε τον αριθμό των διαθέσιμων κλινών, σε μία συνολική επένδυση που ανέρχεται στα €15 εκατ.
 

 

 

 

 

Το Amarande ενσωματώνει κομψότητα, άνεση, μινιμαλιστικό στιλ, με μια εκλεπτυσμένη και μοντέρνα αρχιτεκτονική προσέγγιση.

 

Οι επισκέπτες μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε deluxe δωμάτια, signature σουίτες, penthouse σουίτες και prestige swim-up σουίτες.
 

  

 

 

Εστιατόρια, pool restaurant και lounge bar βρίσκονται στη διάθεση των επισκεπτών του νέου ξενοδοχείου της Αγίας Νάπας.

Η ξενοδοχειακή μονάδα διαθέτει επίσης εξωτερικές πισίνες, σπα με εσωτερική θερμαινόμενη πισίνα, γυμναστήριο, γήπεδο τένις, καθώς και αίθουσα συνεδρίων.

Δειτε Επισης

Αλώβητες από τους δασμούς των ΗΠΑ οι κυπριακές τράπεζες-Βλέπει θετικές προοπτικές για Τρ. Κύπρου και Ελληνική ο Fitch
Τα βραβευθέντα προϊόντα των 12ων IN Business Grocery Retail Awards (pics)
Μάριος Λουκαΐδης: Αναμένεται σημαντική επιτάχυνση στις συγχωνεύσεις και εξαγορές-Η δυναμική του λιανεμπορίου στην Κύπρο
Στην Prodea Investments σχεδόν το 100% της MHV-Απέκτησε ποσοστό 20% από την Flowpulse έναντι €92,3 εκατ.
Μάριος Αντωνίου για e-kalathi: Να αποφεύγονται παρεμβάσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις στο λιανεμπόριο-Η αγορά αυτορυθμίζεται
Στην...πρίζα και οι εταιρείες στον τομέα των τεχνολογιών φόρτισης-Έντονη ανησυχία για την περικοπή χορηγιών για ηλεκτρικά
Ξεκάθαρο μήνυμα ΠΑΣΥΛΕ για το DRS: «Το κόστος να μην μεταφερθεί σε υπεραγορές και καταναλωτές»
Φωκίων Καραβίας: Σταυροδρόμι η Κύπρος για τους σχεδιασμούς της Eurobank-Προχωρά η νομική συγχώνευση με Ελληνική
Ολύμπιος Τουμάζου: Το προφίλ του Κύπριου καταναλωτή-Με συμπεριφορές που θυμίζουν τη γάτα στα κεραμίδια
Αριστοτέλης Παντελιάδης: Η αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων αλλάζει γρήγορα-Το «σκέτο online» ανήκει στο παρελθόν