Λ. Χατζηνικολάου: Πως προσαρμοστήκαμε στην πανδημία

Ένας από τους τομείς που έχουν επηρεαστεί περισσότερο από την πανδημία, είναι αναμφισβήτητα αυτός της εστίασης. Εστιατόρια και καφετέριες καλούνται να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα, σύμφωνα με τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας. Την ίδια ώρα, καλούνται να διαχειριστούν και τις ανάγκες των πελατών, οι οποίες εν μέσω κορωνοϊού έχουν διαφοροποιηθεί. Το InBusinessNews παρουσιάζει κατά πόσο οι χώροι εστίασης έχουν επηρεαστεί από την κρίση της πανδημίας. 
 
Ο Λεωνίδας Χατζηνικολάου, συνιδιοκτήτης του Box Stasikratous, Pull-A-Mango και That’s Why, σε συνέντευξη του στο InBusinessNews, παρουσιάζει τις συνέπειες που είχαν εν μέσω της πανδημίας. Όπως ανέφερε, έχουν προχωρήσει σε αρκετές αλλαγές για να μπορέσουν να ανταπεξέλθουν, όπως είναι οι διαφοροποιήσεις των ωραρίων και παράλληλα οι χώροι διαμορφώθηκαν κατάλληλα για να μπορέσουν να ανταποκριθούν στις υφιστάμενες ανάγκες.
 
Διαβάστε ακόμα: Λιανεμπόριο σε κρίση: Επηρεάστηκαν μέχρι και τα shopping malls

«Όλες οι επιχειρήσεις, Box Stasikratous, Pull-A-Mango και That’s-Why τηρούν τις αποστάσεις, τον επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων, τις ώρες και τον τρόπο λειτουργείας, απολυμάνσεις χώρων, τοποθέτηση ανακοινώσεων στα σημεία εισόδων και ενημερώνουμε τους πελάτες για τα μέτρα προστασίας και ατομικής υγιεινής.» 
  
Το πλήγμα της πανδημίας
Αναπόφευκτα, όπως οι περισσότερες επιχειρήσεις στη Κύπρο έτσι και εμείς έχουμε επηρεαστεί από την πανδημία. Η αλήθεια είναι πως το πλήγμα είναι πολύ μεγάλο για την εστίαση που μαζί με τον κλάδο του τουρισμού έχουν πληγεί ανεπανόρθωτα. Αυτή την στιγμή βλέπουμε μείωση κύκλου εργασιών πέραν των 85% χωρίς να γνωρίζουμε τι μέλεσθαι. Τα λειτουργικά έξοδα τρέχουν, όπως επίσης δάνεια και διάφορες επενδύσεις που κάναμε ανακαινίσεις/αλλαγές των επιχειρήσεων που έμειναν στην μέση. Διαφοροποιήσαμε και τα ωράρια μας για τον τους τρόπους λειτουργίας μας για να μπορέσουμε να ανταπεξέλθουμε. Σημαντικότερο από όλα για εμάς, είναι να κρατήσουμε όλο το προσωπικό μας (55+ υπάλληλους), που αυτό και αν είναι δύσκολο, αλλά είναι ο βασικότερος μας στόχος. Εδώ μιλάμε για οικογένειες και όχι για επιχειρήσεις. Βλέπουμε πίσω από αριθμούς και νούμερα.
 
Διαβάστε ακόμα: ΚΟΑΓ: 16 νέα διαμερίσματα στη Λευκωσία
 
Οι αλλαγές εν μέσω κορωνοϊού
Από την πρώτη κιόλας στιγμή και με το πρώτο ξέσπασμα του κορωνοϊού τον Μάρτιο, οι διάφορες επιχειρήσεις μας διαμορφώθηκαν αναλόγως για να ανταποκριθούν στις υφιστάμενες ανάγκες της κατάστασης. Μέχρι και σήμερα, οι επιχειρήσεις μας εξυπηρετούν τους πελάτες μας με υπηρεσίες delivery και take away αλλά το κυριότερο ακολουθώντας πιστά την αυστηρή τήρηση των υγειονομικών πρωτοκόλλων του Υπουργείου και άλλων αρμόδιων αρχών εάν και εφόσον ένας πελάτης επιθυμεί να μας επισκεφτεί. Όλες οι επιχειρήσεις, Box Stasikratous, Pull-A-Mango και That’s-Why τηρούν τις αποστάσεις, τον επιτρεπόμενο αριθμό ατόμων, ώρες και τρόποι λειτουργείας, απολυμάνσεις χώρων, τοποθέτηση ανακοινώσεων στα σημεία εισόδων και ενημερώνουμε τους πελάτες για τα μέτρα προστασίας και ατομικής υγιεινής. Παράλληλα, όλο το προσωπικό φοράει συνεχώς την ειδική μάσκα ενώ δεν παραλείψαμε να έχουμε σε όλους τους χώρους (και πάνω στα τραπέζια εξυπηρέτησης) απολυμαντικά σπρέι. Σημαντικό να αναφέρω ότι παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις και διαμορφώνουμε τους χώρους και τις υπηρεσίες μας ανάλογα με τις ανακοινώσεις και τις ανάγκες που προκύπτουν και συχνά γίνονται συναντήσεις με το προσωπικό για την απαραίτητη ενημέρωση και εκπαίδευση τους σε αυτή την κρίσιμη στιγμή.
 
Διαβάστε ακόμα: Α. Νεοκλέους: Πλάνο για αύξηση της κερδοφορίας της Cyta
 

Οι αντιδράσεις των πελατών
Με το πέρασμα του χρόνου οι πελάτες γίνονται πιο δεκτικοί στις υποδείξεις των αρχών και κατ’  επέκταση του προσωπικού μας για τα μέτρα κατά του κορωνοϊού. Αυτό είναι κάτι που μας ικανοποιεί απόλυτά γιατί μας διευκολύνει στον τρόπο εργασίας χωρίς να πρέπει να εξηγούμε ή να μπούμε σε διαπληκτισμό γιατί υπάρχει απόσταση, γιατί δεν μπορούν να καθίσουν πέραν των έξι ατόμων στο ίδιο τραπέζι κτλ. Επίσης κάτι που με ευχαριστεί ιδιαίτερα είναι η θετική αντιμέτωπη και η ευγένεια του κόσμου προς το προσωπικό. Οι πελάτες αντιλαμβάνονται την δυσκολία του προσωπικού που τους εξυπηρετεί συνεχώς με μάσκες και που ακολουθούν όλα τα πρωτόκολλα παραμένοντας ψύχραιμοι και ήρεμοι σε τυχών παραλήψεις. Ενώ στην αρχή ο καταναλωτής δεν έβγαινε από το σπίτι, τώρα έχει συνηθίσει την νέα πραγματικότητα και  μας επισκέπτεται. Η διαφορά βρίσκεται στο «τι» και «πώς» ξοδεύει, καθώς έχει γίνει πιο επιφυλακτικός με τις επιλογές του και το ποσό που θα πληρώσει. Πλήρως κατανοητό βάσει των δεδομένων που ζούμε. 
 
Το αύριο θα είναι καλύτερο από το σήμερα
Δεν είναι μόνο ο χώρος της εστίασης που περνά μια κρίση αλλά η κοινωνία ολόκληρη, ο πλανήτης όλος! Το σημαντικότερο από όλα είναι η ασφάλεια όλων μας. Σίγουρα ευελπιστώ σε μια γρήγορη επαγγελματική άνοδο. Με τις κατάλληλες αποφάσεις, με οικονομική στήριξη προς τις επιχειρήσεις και τους εργαζομένους, με εφαρμογή υγειονομικών υποδείξεων, με υπομονή, με συνεργασία., με θέληση είμαι σίγουρος και αισιόδοξος ότι θα ορθοποδήσουμε και το αύριο θα είναι καλύτερο από το σήμερα. Και σύντομα μάλιστα.

Δειτε Επισης

Αποκαλυπτήρια για EKO Energy-Και επίσημα στην προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας
Οι νέοι κανόνες που ενέκρινε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για καταπολέμηση του ξεπλύματος
Σνόμπαρε τη Βουλή και εξόργισε τους βουλευτές η Kition-Η διαβεβαίωση Βαφεάδη που περιμένει τη Νομική Υπηρεσία
Αυξάνει την παρουσία της στην Τράπεζα Κύπρου η Helikon-Ποιοι οι μέτοχοι με πέραν του 5%
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Σπάει τη σιωπή της και περνά στην αντεπίθεση η Kition-Εξαπολύει πυρά κατά Αλέξη Βαφεάδη
Στρατηγική μεγέθυνσης της θέσης της Alpha Bank στην Κύπρο-Ξανά στο νησί το Δ.Σ. του ομίλου
Κοντά σε απόκτηση των εργασιών της CNP η Ελληνική Τράπεζα-Κλειδώνει το deal
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy