Θάνος Μιχαηλίδης: Ουδείς μπορεί να προβλέψει με υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης

Οι στόχοι μας δεν αλλάζουν, διότι είναι μακροπρόθεσμοι, αναφέρει ο Θάνος Μιχαηλίδης Διευθύνων σύμβουλος της THANOS HOTELS & RESORT, προσθέτοντας πως για το 2020 και 2021, διοχετεύσαμε την ενέργειά μας στον περιορισμό της μείωσης του κύκλου εργασιών, όπως και στη διατήρηση της στενής μας σχέσης με τους εργαζόμενους των ξενοδοχείων και με τους συνεργάτες μας.

Αδύνατες οι προβλέψεις
Από τις πρώτες μέρες του Απρίλη τα μηνύματα που λαμβάναμε στην τουριστική βιομηχανία ήταν αρνητικά και εν τέλει εξελίχθηκαν ακόμη χειρότερα, δεδομένης και της κατάστασης που επικρατεί στις δύο κύριες αγορές μας, του Ηνωμένου Βασιλείου και της Ρωσίας.

Διαβάστε ακόμα: Ακίνητα προς επένδυση στο χαρτοφυλάκιο της Altamira

Από τον Ιούνιο, που έχουν επαναλειτουργήσει τα ξενοδοχεία, είναι σχεδόν αδύνατο να κάνει κάποιος πρόβλεψη. Ό,τι λίγο μπορούμε να προβλέψουμε έχει μικρό ορίζοντα και πιο πολλά αρνητικά από ό,τι λέγαμε τον Ιούνιο για τον Αύγουστο. Ουδείς μπορεί να προβλέψει με υψηλό βαθμό εμπιστοσύνης για το τι θα γίνει από τον Σεπτέμβριο και μετά.

Διαβάστε ακόμα: Coffee with HR: Γεωργία Κυριάκου

Διακριτικά μέτρα
Υιοθετήσαμε τις οδηγίες του Υπουργείου Υγείας όσον αφορά τον τρόπο λειτουργίας των ξενοδοχείων μας, ενώ έχουμε εισάγει νέες λειτουργικές μεθόδους που παρέχουν αυξημένη προστασία στους πελάτες και τους εργαζόμενούς μας, με διακριτικό τρόπο, έτσι ώστε να μην αλλοιώνεται η εμπειρία που προσφέρουμε. Αυτά τα μέτρα επικεντρώνονται στη μέθοδο και στη διαδικασία καθαρισμού των χώρων του ξενοδοχείου και ειδικότερα των δωματίων, αλλά και στον τομέα της τραπεζοκομίας.

Ίδιοι οι στόχοι
Οι στόχοι μας δεν αλλάζουν, διότι είναι μακροπρόθεσμοι. Βραχυπρόθεσμα, δηλαδή για το 2020 και 2021, διοχετεύσαμε την ενέργειά μας στον περιορισμό της μείωσης του κύκλου εργασιών, όπως και στη διατήρηση της στενής μας σχέσης με τους εργαζόμενους των ξενοδοχείων και με τους συνεργάτες μας.

Πιστεύουμε ότι μια ισορροπημένη προσέγγιση, σε ολόκληρο το φάσμα της επιχείρησης, μας επιτρέπει να αντιμετωπίσουμε τις οποιεσδήποτε προκλήσεις. Άλλωστε, αυτό είναι που ενδυναμώνει και διατηρεί τη διαχρονική σχέση με τους συνεργάτες και τους συναδέλφους μας.

Αφορμή επικοινωνίας
Η κρίση αυτή μπορούμε να πούμε πως έγινε η αφορμή για να δούμε πιο καθαρά πόσο σωστοί είναι οι στόχοι μας για το μέλλον και πώς μας βοηθούν να αντεπεξέλθουμε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε.

Θεωρώ πως ακόμη είναι νωρίς να μιλήσουμε για ευκαιρίες, ωστόσο διαφαίνεται ως η επίκαιρη και εντατική επικοινωνία μεταξύ επιχείρησης και πελάτη, εργαζόμενου και συνεργάτη, είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Διότι η κρίση της πανδημίας ανέδειξε όσο ποτέ άλλοτε, την ανάγκη για μία καλύτερη επικοινωνία.

Πιστεύω, τέλος, ότι η μάχη της κρίσης θα κερδηθεί από τον πιο ευέλικτο κι όχι από τον πιο δυνατό. Πρέπει να είμαστε έτοιμοι για να δώσουμε γρήγορες απαντήσεις στην αγορά, έχοντας πάντοτε το βλέμμα μας στραμμένο προς τους στόχους και τις αξίες μας.

Δειτε Επισης

Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου
The Art of Asian Cuisine: Επιτυχές το 2ο Masterclass από Laiko Cosmos Trading & ISK Far East Food