Almyra Hotel: Δυναμικό comeback
07:28 - 15 Ιουλίου 2020
Ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία στην Κύπρο, που άνοιξε τις πόρτες του μετά την επιστροφή στην κανονικότητα και την άρση των μέτρων κατά του κορωνοϊού, είναι το Almyra. Για τον τρόπο που προσαρμόστηκε στη νέα πραγματικότητα και τα μέτρα που έλαβε, ώστε να εγγυηθεί την ασφαλή επιστροφή των επισκεπτών του σε ένα δυναμικά ανανεωμένο περιβάλλον, μιλά ο hotel manager, Radu Stefan Mitroi.
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: Οι τρεις εταιρείες που θα «τρέξουν» την προβολή της
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: Οι τρεις εταιρείες που θα «τρέξουν» την προβολή της
O τομέας του τουρισμού δέχθηκε ένα τεράστιο πλήγμα, το οποίο θα επηρεάσει αρνητικά όλη την τουριστική περίοδο του 2020. Στο Almyra είχαν ολοκληρώσει τον φετινό Μάρτιο ένα τεράστιο project ανακαίνισης, έτσι την περίοδο του lockdown την αξιοποίησαν για να δουν προσεκτικά κάθε λεπτομέρεια και να βελτιώσουν καθετί που θα μπορούσε να κάνει ακόμα καλύτερη την εμπειρία των επισκεπτών.
Διαβάστε ακόμα: Deal €1,5 εκατ. για ακίνητο κοντά στο Mall of Cyprus (photos)
Επί του παρόντος, σύμφωνα με τον κ. Radu Stefan Mitroi, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να διατηρήσουν τις πέντε αστέρων ανέσεις που προσφέρουν στους πελάτες, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που οι κρατήσεις είναι λίγες, αλλά και τα σαββατοκύριακα που ανεβαίνει η πληρότητα, τηρώντας πλήρως όλα τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που πρέπει να ακολουθούν.
Διαβάστε ακόμα: ΚΕΠΕΥ στο στόχαστρο της ΕΚΚ για χρεώσεις σε αδρανείς λογαριασμούς
Βρισκόμαστε σε μια περίοδο επανεκκίνησης και είστε ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία που άνοιξαν τις πόρτες τους μετά το lockdown. Ποια είναι η αντίδραση που εισπράττετε από τον κόσμο;
Είμαστε ένας καινοτόμος οργανισμός που μπορεί να αναγνωρίσει ευκαιρίες σε δύσκολους καιρούς. Αποφασίσαμε να λειτουργήσει το Almyra πιστεύοντας στην τοπική αγορά, στην οποία επενδύαμε πάντοτε πάρα πολύ τόσο επιχειρηματικά όσο και μέσα από τη στρατηγική της εταιρικής κοινωνικής μας ευθύνης. Ήμασταν και θα είμαστε πάντοτε ενεργά μέλη της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιούμαστε και αυτό το αναγνωρίζει και μας το ανταποδίδει ο κόσμος. Η αντίδραση από τους ντόπιους επισκέπτες είναι εκπληκτική, καθώς εκτιμούν ότι ανοίξαμε τις πόρτες μας σε στιγμές όπου δεν είχε ανοίξει άλλο πεντάστερο ξενοδοχείο, ειδικά γι’ αυτούς. Αναγνωρίζουν, επίσης, όλες τις προσπάθειες που καταβάλλονται από το Almyra σε σχέση με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας και μας λένε ότι αισθάνονται ασφαλείς.
Επιστροφή με ασφάλεια
Ποια είναι τα μέτρα που λάβατε στο Almyra, ούτως ώστε ο πελάτης να είναι σίγουρος για την ασφάλεια και την υγεία του;
Η υγεία και η ευημερία των επισκεπτών και των εργαζομένων μας είναι υψίστης σημασίας. Ενώ προσπαθούμε να παρέχουμε μια ευχάριστη και ξέγνοιαστη εμπειρία στα ξενοδοχεία και τα θέρετρά μας έχουμε ενισχύσει τα πρωτόκολλα για την υγεία και την υγιεινή κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19. Ακολουθούμε όλες τις οδηγίες και τους κανονισμούς της Κυπριακής Κυβέρνησης και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφάλειας και προστασίας. Σε αυτό μας βοηθά και το γεγονός ότι ως βασική αρχή στην αρχιτεκτονική και διακόσμηση των ξενοδοχείων μας λαμβάναμε υπόψη την παροχή ιδιωτικότητας ακόμα και στους κοινόχρηστους χώρους.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Τα μέτρα υγιεινής που λαμβάνονται για προστασία από τον κορωνοϊό περιλαμβάνουν τον περιορισμό της φυσικής επαφής των πελατών με τα μέλη του προσωπικού, όπου είναι δυνατόν, ανέπαφες πληρωμές, όλοι οι εργαζόμενοι φοράνε εξοπλισμό ατομικής προστασίας - μάσκες και γάντια. Επίσης, η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους δημόσιους χώρους, όπως, εστιατόρια, πισίνα, λόμπι, σπα και παραλία. Στους χώρους της παραλίας και της πισίνας μας οι ξαπλώστρες έχουν τοποθετηθεί σε απόσταση δύο μέτρων. Μόνο τέσσερα άτομα επιτρέπεται να εισέλθουν σε ανελκυστήρα ταυτόχρονα. Τα διαστήματα καθαρισμού έχουν αυξηθεί στους δημόσιους χώρους μας και χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα καθαριστικά. Το απολυμαντικό χεριών είναι παντού διαθέσιμο για την προστασία όλων. Απαιτείται κράτηση στα εστιατόρια για να εξασφαλίζεται περιορισμένη πληρότητα ανά πάσα στιγμή. Η υπηρεσία μπουφέ έχει τροποποιηθεί για να μειωθεί η αλληλεπίδραση με άλλους πελάτες και να συντομευθεί ο χρόνος αναμονής. Τα μενού είναι είτε για μία χρήση είτε έχουν απολυμανθεί πριν από κάθε επισκέπτη.
Σε περιβάλλον ανανέωσης
Μας αναφέρατε ότι το ξενοδοχείο επαναλειτουργεί μετά από μια μεγάλη ανακαίνιση. Μιλήστε μας γι’ αυτή.
Καταρχάς πρέπει να πω ότι είμαι υπερήφανος που ήμουν μέρος αυτής της διαδικασίας. Υπήρξε πολλή σκέψη πίσω από κάθε γωνιά της ανακαίνισης, όχι μόνο από την αισθητική πτυχή, αλλά κυρίως από την πλευρά του τελικού χρήστη, δηλαδή του επισκέπτη.
Πολλά ξενοδοχεία κάνουν ανακαινίσεις επενδύοντας σε σύγχρονα χαρακτηριστικά απλώς επειδή έτσι επιβάλλεται. Ο δικός μας στόχος ήταν να δούμε όλη τη διαδικασία μέσα από τα μάτια του επισκέπτη. Σκεφτείτε καθαρές γραμμές και ποικίλες αποχρώσεις του μπλε εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο Θάλασσα που περιβάλλει το νησί.
Θα μπορούσαμε να έχουμε κάποια παραδείγματα νέων επιλογών και λύσεων στις οποίες προχωρήσατε;
Ντόπιοι τεχνίτες έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν χειροποίητα έπιπλα και αξεσουάρ, χρησιμοποιώντας μετάξι και δέρμα.
Για να υπάρχει συνοχή με το ναυτικό concept, έργα του Κύπριου φωτογράφου Μιχάλη Κούλουμου που απεικονίζουν σκηνές από την παραλία της Πάφου, έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα υπνοδωμάτια. Η ψυχαγωγία στο δωμάτιο έχει εκσυγχρονιστεί με την προσθήκη smart tv. Όλοι οι χώροι των μπάνιων είναι εξοπλισμένοι με ολοκαίνουργια πολυτελή ιταλικά μάρμαρα Carrara. Το λόμπι ανανεώθηκε με ολοκαίνουργια έπιπλα και φωτισμό, δίνοντας μια νέα πνοή στους κοινόχρηστους χώρους. Το Aeras Restaurant, που έχει θέα τη θάλασσα, αποκαλύπτει επίσης μια φρέσκια νέα αισθητική, με αποχρώσεις του σκούρου μπλε και ένα νέο ατμοσφαιρικό σύστημα φωτισμού. Το Almyra είναι ένα σύμβολο της δροσερής, σύγχρονης Κύπρου και προσφέρει μια χαλαρή και κομψή εκδοχή της μεσογειακής πολυτέλειας. Το θέρετρο φιλοξενεί 187 κομψά και ευρύχωρα δωμάτια, πέντε ξεχωριστά εστιατόρια, ένα από τα οποία το Notios, με την ιαπωνική-μεσογειακή fusion κουζίνα του, το οποίο κέρδισε το Βραβείο Top Notch στα Toques d’Or Awards 2019, καθώς επίσης και το πολυβραβευμένο Almyraspa.
Η ώρα των μεγάλων αγορών
Πώς κινούνται φέτος οι κρατήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο;
Θα έλεγα ότι οι αριθμοί διαφέρουν τόσο πολύ που είναι άβολο να μιλήσουμε γι’ αυτούς. Παίρνουμε μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των κρατήσεων που είχαμε πέρσι κατά την ίδια περίοδο. Πρέπει να πω ότι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ήταν πολύ καλό για μας, αλλά από τότε είμαστε αρκετά χαμηλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, με κάποιες αυξήσεις τα Σαββατοκύριακα με Κύπριους και ομογενείς που ζουν στο νησί. Χαίρομαι που βλέπω ότι η τοπική αγορά μας εμπιστεύεται ως έναν όμιλο που στέκει επάξια πίσω από τη φήμη που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, που μπορεί να προσφέρει ασφάλεια και ποιότητα, και ευελπιστούμε ότι οι κρατήσεις θα σημειώσουν αύξηση.
Τι θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει για να προσελκύσουμε ως χώρα περισσότερους τουρίστες εν μέσω του φόβου και της ανασφάλειας που προκαλεί ο κορωνοϊός;
Πιστεύω ότι η Κύπρος αντιμετώπισε πολύ καλά την κρίση, με αποτελεσματικό τρόπο εφάρμοσε τις επιστημονικές συμβουλές και παρείχε κοινωνική και οικονομική στήριξη σε εταιρείες και εργαζόμενους. Αυτά έγιναν γνωστά παγκοσμίως και γι’ αυτό τον λόγο κατατάσσεται πολύ ψηλά ως μία από τις ασφαλέστερες χώρες. Τώρα ίσως να ήρθε η ώρα να πιστέψουμε και να ανοίξουμε τα σύνορά μας κυρίως στις μεγάλες τουριστικές αγορές μας. Όσο πιο αργά θα προχωρήσουμε με αυτό άλλες χώρες θα είναι σε καλύτερη κατάσταση και θα χάσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.
Αυτό φυσικά πρέπει να γίνει διασφαλίζοντας ότι η Κυβέρνηση έχει την υποδομή για την αντιμετώπιση πιθανών αυξήσεων στα κρούσματα, για παράδειγμα, με καθορισμένες εγκαταστάσεις απομόνωσης, εξοπλισμένα νοσοκομεία, τεστ και αποτελεσματική επιβολή του νόμου, εάν χρειαστεί, έτσι ώστε να μη χαθεί η τεράστια προσπάθεια που έγινε από όλους. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτά τα μέτρα είναι ήδη σε ισχύ, οπότε θα πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά και να προσαρμοστούμε όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.
Το Almyra δημιουργεί εμπειρίες
Αναφερθήκατε στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας. Τί μπορεί αυτή, μεταξύ άλλων, να περιλαμβάνει;
Ένα παράδειγμα είναι ότι θέλουμε να προσφέρουμε μια αυθεντική εμπειρία στους επισκέπτες, μέσα από την οποία ακόμα και οι Κύπριοι να ανακαλύπτουν μέρη και ανθρώπους στην Πάφο, την ύπαρξη των οποίων δεν γνωρίζουν. Γι’ αυτό τον λόγο διοργανώνουμε τακτικά εκθέσεις ζωγραφικής, φωτογραφίας και άλλες με έργα ντόπιων καλλιτεχνών. Συνεργαζόμαστε, επίσης, με αυτούς τους καλλιτέχνες, αλλά και με συγγραφείς, για τον σχεδιασμό εμπειριών για τους πελάτες. Το αγαπημένο μου είναι το Almyra creates (Το Almyra δημιουργεί), ένα δίωρο masterclass με την Κατερίνα Φουκάρα και τον Αρσένντι Ρεσένκοφ. Πρόκειται για δύο από τους πιο συναρπαστικούς και περιβαλλοντικά εστιασμένους καλλιτέχνες της Κύπρου. Με την καθοδήγησή τους μπορεί κανείς να επιλέξει το υλικό και την τεχνοτροπία του - γλυπτική, ζωγραφική, νερομπογιά ή λαδομπογιά - και στη συνέχεια να δημιουργήσει ένα έργο, ενώ μαθαίνει για την τοπική καλλιτεχνική σκηνή. Μπορεί, όποιος επιθυμεί, να βυθιστεί στην εμπειρία και επίσης να πάρει μαζί του στο σπίτι το νέο έργο τέχνης που ο ίδιος δημιούργησε.
Διαβάστε ακόμα: Deal €1,5 εκατ. για ακίνητο κοντά στο Mall of Cyprus (photos)
Επί του παρόντος, σύμφωνα με τον κ. Radu Stefan Mitroi, η μεγαλύτερη πρόκληση είναι να διατηρήσουν τις πέντε αστέρων ανέσεις που προσφέρουν στους πελάτες, κατά τη διάρκεια της εβδομάδας που οι κρατήσεις είναι λίγες, αλλά και τα σαββατοκύριακα που ανεβαίνει η πληρότητα, τηρώντας πλήρως όλα τα μέτρα υγείας και ασφάλειας που πρέπει να ακολουθούν.
Διαβάστε ακόμα: ΚΕΠΕΥ στο στόχαστρο της ΕΚΚ για χρεώσεις σε αδρανείς λογαριασμούς
Βρισκόμαστε σε μια περίοδο επανεκκίνησης και είστε ένα από τα πρώτα ξενοδοχεία που άνοιξαν τις πόρτες τους μετά το lockdown. Ποια είναι η αντίδραση που εισπράττετε από τον κόσμο;
Είμαστε ένας καινοτόμος οργανισμός που μπορεί να αναγνωρίσει ευκαιρίες σε δύσκολους καιρούς. Αποφασίσαμε να λειτουργήσει το Almyra πιστεύοντας στην τοπική αγορά, στην οποία επενδύαμε πάντοτε πάρα πολύ τόσο επιχειρηματικά όσο και μέσα από τη στρατηγική της εταιρικής κοινωνικής μας ευθύνης. Ήμασταν και θα είμαστε πάντοτε ενεργά μέλη της κοινωνίας στην οποία δραστηριοποιούμαστε και αυτό το αναγνωρίζει και μας το ανταποδίδει ο κόσμος. Η αντίδραση από τους ντόπιους επισκέπτες είναι εκπληκτική, καθώς εκτιμούν ότι ανοίξαμε τις πόρτες μας σε στιγμές όπου δεν είχε ανοίξει άλλο πεντάστερο ξενοδοχείο, ειδικά γι’ αυτούς. Αναγνωρίζουν, επίσης, όλες τις προσπάθειες που καταβάλλονται από το Almyra σε σχέση με τα μέτρα υγείας και ασφάλειας και μας λένε ότι αισθάνονται ασφαλείς.
Επιστροφή με ασφάλεια
Ποια είναι τα μέτρα που λάβατε στο Almyra, ούτως ώστε ο πελάτης να είναι σίγουρος για την ασφάλεια και την υγεία του;
Η υγεία και η ευημερία των επισκεπτών και των εργαζομένων μας είναι υψίστης σημασίας. Ενώ προσπαθούμε να παρέχουμε μια ευχάριστη και ξέγνοιαστη εμπειρία στα ξενοδοχεία και τα θέρετρά μας έχουμε ενισχύσει τα πρωτόκολλα για την υγεία και την υγιεινή κατά την περίοδο της πανδημίας covid-19. Ακολουθούμε όλες τις οδηγίες και τους κανονισμούς της Κυπριακής Κυβέρνησης και τις συστάσεις του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας για τη διασφάλιση του υψηλότερου δυνατού επιπέδου ασφάλειας και προστασίας. Σε αυτό μας βοηθά και το γεγονός ότι ως βασική αρχή στην αρχιτεκτονική και διακόσμηση των ξενοδοχείων μας λαμβάναμε υπόψη την παροχή ιδιωτικότητας ακόμα και στους κοινόχρηστους χώρους.
Θα μπορούσατε να γίνετε πιο συγκεκριμένος;
Τα μέτρα υγιεινής που λαμβάνονται για προστασία από τον κορωνοϊό περιλαμβάνουν τον περιορισμό της φυσικής επαφής των πελατών με τα μέλη του προσωπικού, όπου είναι δυνατόν, ανέπαφες πληρωμές, όλοι οι εργαζόμενοι φοράνε εξοπλισμό ατομικής προστασίας - μάσκες και γάντια. Επίσης, η κοινωνική αποστασιοποίηση είναι υποχρεωτική σε όλους τους δημόσιους χώρους, όπως, εστιατόρια, πισίνα, λόμπι, σπα και παραλία. Στους χώρους της παραλίας και της πισίνας μας οι ξαπλώστρες έχουν τοποθετηθεί σε απόσταση δύο μέτρων. Μόνο τέσσερα άτομα επιτρέπεται να εισέλθουν σε ανελκυστήρα ταυτόχρονα. Τα διαστήματα καθαρισμού έχουν αυξηθεί στους δημόσιους χώρους μας και χρησιμοποιούνται τα κατάλληλα καθαριστικά. Το απολυμαντικό χεριών είναι παντού διαθέσιμο για την προστασία όλων. Απαιτείται κράτηση στα εστιατόρια για να εξασφαλίζεται περιορισμένη πληρότητα ανά πάσα στιγμή. Η υπηρεσία μπουφέ έχει τροποποιηθεί για να μειωθεί η αλληλεπίδραση με άλλους πελάτες και να συντομευθεί ο χρόνος αναμονής. Τα μενού είναι είτε για μία χρήση είτε έχουν απολυμανθεί πριν από κάθε επισκέπτη.
Σε περιβάλλον ανανέωσης
Μας αναφέρατε ότι το ξενοδοχείο επαναλειτουργεί μετά από μια μεγάλη ανακαίνιση. Μιλήστε μας γι’ αυτή.
Καταρχάς πρέπει να πω ότι είμαι υπερήφανος που ήμουν μέρος αυτής της διαδικασίας. Υπήρξε πολλή σκέψη πίσω από κάθε γωνιά της ανακαίνισης, όχι μόνο από την αισθητική πτυχή, αλλά κυρίως από την πλευρά του τελικού χρήστη, δηλαδή του επισκέπτη.
Πολλά ξενοδοχεία κάνουν ανακαινίσεις επενδύοντας σε σύγχρονα χαρακτηριστικά απλώς επειδή έτσι επιβάλλεται. Ο δικός μας στόχος ήταν να δούμε όλη τη διαδικασία μέσα από τα μάτια του επισκέπτη. Σκεφτείτε καθαρές γραμμές και ποικίλες αποχρώσεις του μπλε εμπνευσμένες από τη Μεσόγειο Θάλασσα που περιβάλλει το νησί.
Θα μπορούσαμε να έχουμε κάποια παραδείγματα νέων επιλογών και λύσεων στις οποίες προχωρήσατε;
Ντόπιοι τεχνίτες έχουν αναλάβει να δημιουργήσουν χειροποίητα έπιπλα και αξεσουάρ, χρησιμοποιώντας μετάξι και δέρμα.
Για να υπάρχει συνοχή με το ναυτικό concept, έργα του Κύπριου φωτογράφου Μιχάλη Κούλουμου που απεικονίζουν σκηνές από την παραλία της Πάφου, έχουν τοποθετηθεί σε όλα τα υπνοδωμάτια. Η ψυχαγωγία στο δωμάτιο έχει εκσυγχρονιστεί με την προσθήκη smart tv. Όλοι οι χώροι των μπάνιων είναι εξοπλισμένοι με ολοκαίνουργια πολυτελή ιταλικά μάρμαρα Carrara. Το λόμπι ανανεώθηκε με ολοκαίνουργια έπιπλα και φωτισμό, δίνοντας μια νέα πνοή στους κοινόχρηστους χώρους. Το Aeras Restaurant, που έχει θέα τη θάλασσα, αποκαλύπτει επίσης μια φρέσκια νέα αισθητική, με αποχρώσεις του σκούρου μπλε και ένα νέο ατμοσφαιρικό σύστημα φωτισμού. Το Almyra είναι ένα σύμβολο της δροσερής, σύγχρονης Κύπρου και προσφέρει μια χαλαρή και κομψή εκδοχή της μεσογειακής πολυτέλειας. Το θέρετρο φιλοξενεί 187 κομψά και ευρύχωρα δωμάτια, πέντε ξεχωριστά εστιατόρια, ένα από τα οποία το Notios, με την ιαπωνική-μεσογειακή fusion κουζίνα του, το οποίο κέρδισε το Βραβείο Top Notch στα Toques d’Or Awards 2019, καθώς επίσης και το πολυβραβευμένο Almyraspa.
Η ώρα των μεγάλων αγορών
Πώς κινούνται φέτος οι κρατήσεις σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο;
Θα έλεγα ότι οι αριθμοί διαφέρουν τόσο πολύ που είναι άβολο να μιλήσουμε γι’ αυτούς. Παίρνουμε μόνο ένα ελάχιστο ποσοστό των κρατήσεων που είχαμε πέρσι κατά την ίδια περίοδο. Πρέπει να πω ότι το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος ήταν πολύ καλό για μας, αλλά από τότε είμαστε αρκετά χαμηλά κατά τη διάρκεια της εβδομάδας, με κάποιες αυξήσεις τα Σαββατοκύριακα με Κύπριους και ομογενείς που ζουν στο νησί. Χαίρομαι που βλέπω ότι η τοπική αγορά μας εμπιστεύεται ως έναν όμιλο που στέκει επάξια πίσω από τη φήμη που έχει δημιουργήσει όλα αυτά τα χρόνια, που μπορεί να προσφέρει ασφάλεια και ποιότητα, και ευελπιστούμε ότι οι κρατήσεις θα σημειώσουν αύξηση.
Τι θεωρείτε ότι πρέπει να γίνει για να προσελκύσουμε ως χώρα περισσότερους τουρίστες εν μέσω του φόβου και της ανασφάλειας που προκαλεί ο κορωνοϊός;
Πιστεύω ότι η Κύπρος αντιμετώπισε πολύ καλά την κρίση, με αποτελεσματικό τρόπο εφάρμοσε τις επιστημονικές συμβουλές και παρείχε κοινωνική και οικονομική στήριξη σε εταιρείες και εργαζόμενους. Αυτά έγιναν γνωστά παγκοσμίως και γι’ αυτό τον λόγο κατατάσσεται πολύ ψηλά ως μία από τις ασφαλέστερες χώρες. Τώρα ίσως να ήρθε η ώρα να πιστέψουμε και να ανοίξουμε τα σύνορά μας κυρίως στις μεγάλες τουριστικές αγορές μας. Όσο πιο αργά θα προχωρήσουμε με αυτό άλλες χώρες θα είναι σε καλύτερη κατάσταση και θα χάσουμε το ανταγωνιστικό μας πλεονέκτημα.
Αυτό φυσικά πρέπει να γίνει διασφαλίζοντας ότι η Κυβέρνηση έχει την υποδομή για την αντιμετώπιση πιθανών αυξήσεων στα κρούσματα, για παράδειγμα, με καθορισμένες εγκαταστάσεις απομόνωσης, εξοπλισμένα νοσοκομεία, τεστ και αποτελεσματική επιβολή του νόμου, εάν χρειαστεί, έτσι ώστε να μη χαθεί η τεράστια προσπάθεια που έγινε από όλους. Θα ήθελα να πιστεύω ότι αυτά τα μέτρα είναι ήδη σε ισχύ, οπότε θα πρέπει να προχωρήσουμε μπροστά και να προσαρμοστούμε όσο καλύτερα γίνεται σε αυτή τη νέα πραγματικότητα.
Το Almyra δημιουργεί εμπειρίες
Αναφερθήκατε στη βελτίωση της εμπειρίας των πελατών σας. Τί μπορεί αυτή, μεταξύ άλλων, να περιλαμβάνει;
Ένα παράδειγμα είναι ότι θέλουμε να προσφέρουμε μια αυθεντική εμπειρία στους επισκέπτες, μέσα από την οποία ακόμα και οι Κύπριοι να ανακαλύπτουν μέρη και ανθρώπους στην Πάφο, την ύπαρξη των οποίων δεν γνωρίζουν. Γι’ αυτό τον λόγο διοργανώνουμε τακτικά εκθέσεις ζωγραφικής, φωτογραφίας και άλλες με έργα ντόπιων καλλιτεχνών. Συνεργαζόμαστε, επίσης, με αυτούς τους καλλιτέχνες, αλλά και με συγγραφείς, για τον σχεδιασμό εμπειριών για τους πελάτες. Το αγαπημένο μου είναι το Almyra creates (Το Almyra δημιουργεί), ένα δίωρο masterclass με την Κατερίνα Φουκάρα και τον Αρσένντι Ρεσένκοφ. Πρόκειται για δύο από τους πιο συναρπαστικούς και περιβαλλοντικά εστιασμένους καλλιτέχνες της Κύπρου. Με την καθοδήγησή τους μπορεί κανείς να επιλέξει το υλικό και την τεχνοτροπία του - γλυπτική, ζωγραφική, νερομπογιά ή λαδομπογιά - και στη συνέχεια να δημιουργήσει ένα έργο, ενώ μαθαίνει για την τοπική καλλιτεχνική σκηνή. Μπορεί, όποιος επιθυμεί, να βυθιστεί στην εμπειρία και επίσης να πάρει μαζί του στο σπίτι το νέο έργο τέχνης που ο ίδιος δημιούργησε.
*Tο κείμενο δημοσιεύεται στο τεύχος Ιουλίου του περιοδικού In Business