Σ. Περδίος: Φθινόπωρο η νέα στρατηγική τουρισμού 2020 – 2030
07:37 - 26 Αυγούστου 2019
Εντός Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου αναμένεται να καταρτιστεί το τελικό στρατηγικό πλάνο για την Τουριστική Στρατηγική της Κύπρου 2020 - 2030. Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος μιλώντας στο IN Business για την υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό.
Όπως είπε, ζητήθηκαν απόψεις και εισηγήσεις όλων των εμπλεκόμενων φορέων τουρισμού για τη βελτίωση του προϊόντος της Κύπρου. «Η επιχειρηματική στόχευση ανακοινώθηκε τέλη Φεβρουαρίου και περιλαμβάνει τις αγορές στις οποίες θα επενδύσουμε τα επόμενα δέκα χρόνια, τις ειδικές μορφές τουρισμού, τα trends και το lifestyle των ετών που έπονται», σημείωσε.
Διαβάστε ακόμα: Οι 13 μεγαλύτεροι ξενοδόχοι της Λεμεσού
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: 5 ακίνητα για €30 χιλιάδες στην Ελλάδα
Διαβάστε ακόμα: Οι 13 μεγαλύτεροι ξενοδόχοι της Λεμεσού
Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: 5 ακίνητα για €30 χιλιάδες στην Ελλάδα
Τόνισε πως στο παρόν στάδιο το επιχειρησιακό πλάνο βρίσκεται στο τελικό στάδιο του καταρτισμού και θα κατατεθεί γύρω στον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο. «Θα περιλαμβάνει όλες τις αναγκαίες δράσεις για τη βελτίωση του προϊόντος μας, χωρισμένες σε τρεις περιόδους: Βραχυπρόθεσμα μέχρι το 2022, μεσοπρόθεσμα την περίοδο 2023 - 2025 και μακροπρόθεσμα την περίοδο 2026 - 2030. Είναι πολύ σημαντικό για μας να γίνει κάτι το οποίο θα αφορά μια δεκαετία κι όχι ένα με δύο μήνες μόνο», ανέφερε.
Η επιχειρηματική στόχευση αφορά βασικά και αναπόσπαστα κομμάτια του συνολικού πακέτου της στρατηγικής. Στην στρατηγική θα ενταχθεί το competitive analysis, δηλαδή, ανάλυση του ανταγωνισμού σε κάθε ειδική μορφή τουρισμού, αναλυτική στόχευση ανά εθνικότητα και όλα όσα θεωρούνται ότι αποτελούν το φάσμα της τουριστικής στρατηγικής της Κύπρου.
Ολόκληρη η συνέντευξη του Σάββα Περδίου θα δημοσιευτεί στο νέος τεύχος του IN Business που κυκλοφορεί την 1η Σεπτεμβρίου.