Powered by

Σ. Περδίος: Φθινόπωρο η νέα στρατηγική τουρισμού 2020 – 2030

Εντός Σεπτεμβρίου – Οκτωβρίου αναμένεται να καταρτιστεί το τελικό στρατηγικό πλάνο για την Τουριστική Στρατηγική της Κύπρου 2020 - 2030. Αυτό δήλωσε ο υφυπουργός Τουρισμού Σάββας Περδίος μιλώντας στο IN Business για την υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό.
 
Όπως είπε, ζητήθηκαν απόψεις και εισηγήσεις όλων των εμπλεκόμενων φορέων τουρισμού για τη βελτίωση του προϊόντος της Κύπρου. «Η επιχειρηματική στόχευση ανακοινώθηκε τέλη Φεβρουαρίου και περιλαμβάνει τις αγορές στις οποίες θα επενδύσουμε τα επόμενα δέκα χρόνια, τις ειδικές μορφές τουρισμού, τα trends και το lifestyle των ετών που έπονται», σημείωσε.

Διαβάστε ακόμα: Οι 13 μεγαλύτεροι ξενοδόχοι της Λεμεσού

Διαβάστε ακόμα: Τρ. Κύπρου: 5 ακίνητα για €30 χιλιάδες στην Ελλάδα
 
Τόνισε πως στο παρόν στάδιο το επιχειρησιακό πλάνο βρίσκεται στο τελικό στάδιο του καταρτισμού και θα κατατεθεί γύρω στον Σεπτέμβριο – Οκτώβριο. «Θα περιλαμβάνει όλες τις αναγκαίες δράσεις για τη βελτίωση του προϊόντος μας, χωρισμένες σε τρεις περιόδους: Βραχυπρόθεσμα μέχρι το 2022, μεσοπρόθεσμα την περίοδο 2023 - 2025 και μακροπρόθεσμα την περίοδο 2026 - 2030. Είναι πολύ σημαντικό για μας να γίνει κάτι το οποίο θα αφορά μια δεκαετία κι όχι ένα με δύο μήνες μόνο», ανέφερε.
 
Η επιχειρηματική στόχευση αφορά βασικά και αναπόσπαστα κομμάτια του συνολικού πακέτου της στρατηγικής. Στην στρατηγική θα ενταχθεί το competitive analysis, δηλαδή, ανάλυση του ανταγωνισμού σε κάθε ειδική μορφή τουρισμού, αναλυτική στόχευση ανά εθνικότητα και όλα όσα θεωρούνται ότι αποτελούν το φάσμα της τουριστικής στρατηγικής της Κύπρου.
 
Ολόκληρη η συνέντευξη του Σάββα Περδίου θα δημοσιευτεί στο νέος τεύχος του IN Business που κυκλοφορεί την 1η Σεπτεμβρίου.
 

Δειτε Επισης

Οδηγός εκδηλώσεων από ΕΤΑΠ Λευκωσίας για ανάδειξη της ταυτότητας της πρωτεύουσας
Celestyal: Εγκαινιάζει την κρουαζιέρα Abu Dhabi F1 με τον David Coulthard
Γιατί η Ινδία εξελίσσεται στην πλέον ανερχόμενη μακρινή αγορά του ελληνικού τουρισμού (γράφημα)
Jazeera Airways: Πέντε λόγοι που την καθιστούν την must επιλογή για ταξιδιώτες
Emirates: Αναγνωρίστηκε από την YouGov ως το πιο συνιστώμενο παγκόσμιο brand για το 2025
Χ. Παπαχαραλάμπους: Οι προορισμοί των Κυπρίων, τι ζητούν οι ταξιδιώτες και μια...ξεχασμένη αγορά για την χώρα μας
Αναβαθμίζεται το παραλιακό πάρκο της τουριστικής περιοχής Πύλας
Συστάσεις Υπηρεσίας Προστασίας Καταναλωτή προς τους ταξιδιώτες-Πού να δίνουν ιδιαίτερη προσοχή
Η δυναμική του τουρισμού μέσα από τους αριθμούς...Οι 4.040.200 αφίξεις και τα έσοδα ύψους €3.209,4 εκ. το 2024
Δυναμική παρέμβαση ACTTA για την ξενοδοχειακή βιομηχανία-«Αδιανόητη η λήψη απεργιακών μέτρων»