Powered by

Στη διεθνή σκηνή του τουρισμού η Λευκωσία

Τη σημασία της Λευκωσίας ως ένας ιδιαίτερος και ελκυστικός  τουριστικός προορισμός τόνισε η Πρόεδρος της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Λευκωσίας, Έλενα Τάνου στην ομιλία της στη σύνοδο κορυφής του World Tourism Cities Federation που πραγματοποιήθηκε μεταξύ 7 και 9 Σεπτεμβρίου στο  Qingdao της Κίνας. Το φετινό θέμα της συνόδου ήταν “Orient Industry Trends, Brand Tourism Cities” και με βάση αυτό, η κα Τάνου παρουσίασε την καμπάνια της ΕΤΑΠ Λευκωσίας “Meet Nicosia. Meet Culture” που στοχεύει στην ανάδειξη και προώθηση της Λευκωσίας ως πολιτιστικός προορισμός και στην αύξηση της επισκεψιμότητας των μουσείων και πολιτιστικών χώρων της πρωτεύουσας.

Παρουσία δεκάδων συνέδρων από όλο τον κόσμο, κα Τάνου εξέθεσε τη σημασία της Λευκωσίας ως πολιτιστικός προορισμός καθώς διαθέτει σήμερα περισσότερα από 50 μουσεία, μνημεία και πολιτιστικά κέντρα, ικανοποιώντας κάθε γούστο. Τόνισε ότι η Λευκωσία έχει τα εφόδια για να εξελιχθεί σε ένα ανταγωνιστικό τουριστικό προορισμό, όχι μόνο λόγω του αξιοθαύμαστου ιστορικού και πολιτιστικού της πλούτου, αλλά και λόγω του μεγάλου αριθμού φοιτητών που διαμένουν στην πόλη – υπολογίζεται να είναι πάνω από 30.000 φοιτητές- της προσέλκυσης ξένων επενδύσεων και της ανέγερσης νέων σύγχρονων υποδομών που από τη μια θα διευκολύνουν τη ζωή των κατοίκων και από την άλλη θα βάλουν τη Λευκωσία στον παγκόσμιο αρχιτεκτονικό χάρτη.

Η Λευκωσία, όπως υπογράμμισε η κα Τάνου, έχει τη δυναμική να αποτελέσει μέρος της παγκόσμιας τουριστικής σκηνής, ενώ σημείωσε πως η ΕΤΑΠ Λευκωσίας συνεργάζεται με πολιτιστικούς οργανισμούς, πανεπιστήμια, εκπαιδευτικά κέντρα, τις δημοτικές αρχές και άλλους φορές για τη βιώσιμη, έξυπνη και  ανάπτυξη της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας.
 
Η καμπάνια “Meet Nicosia Meet Culture” δημιουργήθηκε με τη συμμετοχή όλων σχεδόν των μουσείων της Λευκωσίας, υπό την καθοδήγηση της ΕΤΑΠ Λευκωσίας,  και προωθεί συντονισμένα μέσω διαφημίσεων, εκστρατειών στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, διοργάνωση εκδηλώσεων και ενεργειών για βελτίωση της σήμανσης και ωραρίου μουσείων και έργων εξωραϊσμού, όλα τα μουσεία και πολιτιστικούς χώρους της πόλης και επαρχίας Λευκωσίας.
 
Το World Tourism Cities Federation είναι o μεγαλύτερος διεθνής τουριστικός οργανισμός στον κόσμο. Ιδρύθηκε το 2012 με πρωτοβουλία του Πεκίνου. Αυτή τη στιγμή συμμετέχουν στον οργανισμό 136 πόλεις και 69 οργανισμοί που σχετίζονται με τον τουρισμό. Η Λευκωσία αποτελεί τη μοναδική κυπριακή πόλη που συμμετέχει στον WTCF.

Δειτε Επισης

Μάκης Κετώνης: Το ταξίδι στην αειφορία και το επόμενο κεφάλαιο μιας συναρπαστικής επαγγελματικής διαδρομής
Νίκος Χριστοδουλίδης: Βελτιώνεται η φήμη και η αξιοπιστία της Κύπρου, προσελκύουμε ποιοτικές επενδύσεις
Στο τεύχος Απριλίου του περιοδικού GOLD: Εννέα κορυφαίες εταιρείες με έδρα την Κύπρο που υιοθέτησαν εργαλεία AI
Η ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου και ο δρόμος για ένα ανθεκτικό και βιώσιμο μοντέλο ανάπτυξης
Familychef: Πλάνα...διατροφής και μια εταιρεία που έχει ως στόχο οι πελάτες της να μάθουν να τρώνε σωστά
Έτσι θα διαμορφωθεί ο χώρος που δεσπόζει το ιστορικό εργοστάσιο της ΚΕΑΝ στη Λεμεσό (photos)
Αλ. Ιωσηφίδης: Ευεργετική για την κυπριακή ναυτιλία η ένταξη στη ζώνη Σένγκεν-Επιπρόσθετο κίνητρο στη φαρέτρα μας
Κατέβασε εκ νέου τα επιτόκια της, αλλά δεν δεσμεύεται για την πορεία που θα ακολουθήσουν στο μέλλον η ΕΚΤ
Νέα μείωση επιτοκίου από την Τράπεζα Κύπρου με αντίκτυπο σε 12.000 δανειολήπτες-Στο 2,40% από 2,65%
ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι