Powered by

ΕΤΑΠ: Εντατικά συνεχίζεται η ψηφιακή εκστρατεία για προώθηση της τουριστικής Πάφου-Οι αγορές στόχοι

Μεγάλη επιτυχία σημειώνει η ψηφιακή εκστρατεία της Εταιρείας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Περιφέρειας Πάφου, η οποία, όπως σημειώνει η ΕΤΑΠ σε ανακοίνωσή της, υπερκαλύπτει τους στόχους της.

Ενδεικτικά, όπως αναφέρει από τα μέσα Φεβρουαρίου που άρχισε μέχρι τώρα έχουν ήδη διαμοιραστεί άνω των 5 εκατομμυρίων διαφημιστικών μηνυμάτων στα διάφορα κανάλια επικοινωνίας και πέραν των 2,5 εκατομμυρίων μοναδικοί πιθανοί επισκέπτες από τις στρατηγικές αγορές έχουν γίνει αποδέκτες των μηνυμάτων της ηλεκτρονικής εκστρατείας. Παράλληλα έχουν επιτευχθεί άνω των 1,2 εκατομμυρίων ολοκληρωμένες θεάσεις των διαφημιστικών videos και έχουν υπερκαλυφθεί οι στόχοι (KPIs) σε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Την εκστρατεία «τρέχει» η ΕΤΑΠ σε συνεργασία με τους ξενοδόχους, την Hermes airports και την Ελληνική Τράπεζα και με τη στήριξη του Υφυπουργείου Τουρισμού.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η εν λόγω εκστρατεία άρχισε στα μέσα Φεβρουαρίου και μέχρι τα τέλη Απριλίου διεκπεραιώνεται με ιδιαίτερη ένταση λόγω περιόδου κρατήσεων. Αναμένεται να συνεχίσει καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν και να ολοκληρωθεί περί τα τέλη Νοεμβρίου 2025.

Αγορές στόχευσης αποτελούν υφιστάμενες ή ανερχόμενες αγορές όπως αυτές του Η.Β, Γερμανίας, Αυστρίας, Ολλανδίας, Γαλλίας, Πολωνίας, Ισραήλ και άλλες.

Για αποτελεσματικότερη στόχευση, έχουν δημιουργηθεί, προστίθεται στην ανακοίνωση, μικρής διάρκειας βιντεάκια και νέα μπανεράκια που παρουσιάζουν τον προορισμό “Πάφος” με απώτερο στόχο να αναβαθμίσουν την αναγνωρισιμότητα του προορισμού και τη διαδικτυακή παρουσία της επαρχίας Πάφου και να αυξήσουν την επισκεψιμότητα.

Μέσα από αυτή την ψηφιακή εκστρατεία η ΕΤΑΠ Πάφου στοχεύει σε συγκεκριμένο κοινό με προκαθορισμένο προφίλ λαμβάνοντας υπόψη αριθμό ανταγωνιστικών προορισμών, ενώ η στόχευση επικεντρώνεται σε πιθανούς ταξιδιώτες με ενεργό ενδιαφέρον για να ταξιδέψουν.

Η ΕΤΑΠ σημειώνει ότι η εκστρατεία αυτή συμβάλλει σημαντικά στην προώθηση του προορισμού ενώ παράλληλα υποστηρίζει τις προσπάθειες κυρίως ξενοδόχων για περαιτέρω ανάπτυξη του τουρισμού στην επαρχία.

Δειτε Επισης

Wizz Air: Γιορτάζει τα γενέθλιά της και δίνει τη δυνατότητα σε 21 τυχερούς να κερδίσουν έως και €1.000 σε WIZZ credits
Στο top 10 του παγκόσμιου συνεδριακού τουρισμού η Αθήνα
Θετικό το δείγμα του πρώτου τριμήνου για τον ελληνικό τουρισμό-Αύξηση 5,4% στις αφίξεις και 4,4% στις εισπράξεις
Nordic Leisure Travel Group: Βλέπει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στην Κύπρο για την σκανδιναβική αγορά
Υπογράφηκαν συμφωνίες με Υφυπουργείο Τουρισμού για χορηγίες €620.949 στον Δήμο Πόλης Χρυσοχούς
Sunwing Sandy Bay Resort: Ανακαίνιση αξίας 30 εκατ. για το ξενοδοχείο της Ιεράς Αρχιεπισκοπής Κύπρου
Θάνος Μιχαηλίδης: Ο θετικός αντίκτυπος στον τουρισμό και η πιθανή πρόκληση από την ένταξη στη ζώνη Σένγκεν
Άλμα 25,5% στις αφίξεις τουριστών τον Απρίλιο-Ανοδικά κινήθηκε το τετράμηνο
Melco: Παραμένει η πρώτη εταιρεία στην Ευρώπη με την πιστοποίηση RG Check
Wizz Air: Συνεχίζει τον εορτασμό των γενεθλίων της με νέα προσφορά–Έως και 21% έκπτωση σε όλες τις πτήσεις