Λεμεσός: Το πρώτο της βίντεο εικονικής πραγματικότητας 360 μοιρών

Η Εταιρεία Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού στα πλαίσια προώθησης της Λεμεσού ως τουριστικός προορισμός, δημιούργησε ένα βίντεο εικονικής πραγματικότητας με την ονομασία “Limassol - 365 Days Active”.
 
Περιλαμβάνονται μερικές από τις μεγαλύτερες εκδηλώσεις της Λεμεσού όπως το καρναβάλι, ο μαραθώνιος και το τουρνουά καλαθόσφαιρας 3on3. Επίσης, προβάλλονται η Μαρίνα Λεμεσού, το Παλιό Λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο. Ο συνολικός χρόνος προβολής είναι 3 λεπτά, όπου δίνεται η ευκαιρία στον θεατή να παρακολουθήσει πλάνα από όποια γωνία επιθυμεί όπως εάν βρισκόταν πραγματικά εκεί.
 
Σκοπός του βίντεο εικονικής πραγματικότητας είναι οι επισκέπτες να ταξιδέψουν στη Λεμεσό από το σπίτι τους και να ζήσουν την απόλυτη εμπειρία ενός εικονικού ταξιδιού. Nα πάρουν μια γεύση από τον παλμό της Λεμεσού και να συνδεθούν συναισθηματικά με την ομορφιά και τους ανθρώπους της, μιας και η εμπειρία ενός βίντεο εικονικής πραγματικότητας το επιτρέπει σε μεγάλο βαθμό.
 
Αυτό είναι το πρώτο από μια σειρά βίντεο εικονικής πραγματικότητας που θα ακολουθήσουν. Στόχος της Εταιρίας Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής Λεμεσού είναι να προβάλει αυτά τα βίντεο διαδικτυακά αλλά και με ‘VR headset stand’ σε προωθητικές εκδηλώσεις, σε τουριστικές εκθέσεις, σε ομάδες δημοσιογράφων και τουριστικών συμβούλων, καθώς και στο ευρή κοινό.

 

Δειτε Επισης

Η Red Selection λίστα του Foody με την υπογραφή του Λεωνίδα Κουτσόπουλου
Αυθεντικό Πάσχα στο Cap St. Georges: Ξεχωριστός προορισμός-Μοναδικές εμπειρίες
Αλεξανδρούπολη-Λάρνακα: Πότε αρχίζει επίσημα η απευθείας αεροπορική σύνδεση
ΕΤΑΠ Πάφου: Συμμετέχει σε έργο για πράσινη και ψηφιακή μετάβαση μικρομεσαίων επιχειρήσεων
City of Dreams Mediterranean: Πιστοποιήθηκε με ISO για συστήματα περιβαλλοντικής διαχείρισης και ασφάλειας τροφίμων
Πέραν των 10.000 επισκεπτών στην Έκθεση Τουρισμού Travel Expo Cyprus
Lanitis Entertainment: Ανεβάζει το επίπεδο γαστρονομικής απόλαυσης στην πλατεία του Trilogy
Ελληνικός τουρισμός: Αυξημένες κρατήσεις από Ολλανδία και Βέλγιο
Από πού αντλεί τουρίστες η Κύπρος-Οι κύριες αγορές, οι ανακατατάξεις και το... Ισραήλ
«Dragon Game»: Το ψηφιακό παιγνίδι του υφυπουργείου Τουρισμού για προώθηση 20 χωριών της Κύπρου