Οι άνθρωποι που ταυτίστηκαν με τη Leroy Merlin για δέκα χρόνια
06:30 - 14 Ιουνίου 2021
Δέκα χρόνια επιτυχιών, προκλήσεων και δυναμικής παρουσίας στην κυπριακή αγορά συμπληρώνει φέτος η Leroy Merlin.
Τέσσερις άνθρωποι σε θέσεις κλειδιά που παραμένουν αφοσιωμένοι στην εταιρεία για δέκα ολόκληρα χρόνια εξηγούν τους λόγους που τους κρατούν εκεί και τις προοπτικές που διαβλέπουν.
Παράλληλα, θυμούνται περιστατικά και αναλύουν τι σημαίνει για τους ίδιους η τελευταία δεκαετία στη Leroy Merlin Κύπρου, κατά την οποία αναπτύχθηκαν εργασιακές και διαπροσωπικές σχέσεις.
Διαβάστε ακόμα:
Έτσι θα γίνει το μεγάλο οικιστικό έργο στην είσοδο της Λευκωσίας (pics)
Οι κατασκηνώσεις πολυτελείας, πότε ξεκινούν και πού θα βρίσκονται
Όπως τονίζουν, η ομαδική δουλειά, η εμπειρία, η εξυπηρέτηση και η ανταπόκριση στις απαιτήσεις των πελατών είναι μόνο μερικά από τα χαρακτηριστικά της επιτυχημένης πορείας της Leroy Merlin στην Κύπρο.
Martin Romero, Product manager: Εμπιστοσύνη, συμβιβασμός και θέληση για ανάπτυξη
Τι σημαίνουν για σας τα δέκα χρόνια της Leroy Merlin στην Κύπρο;
Τα δέκα χρόνια της Leroy Merlin για έμενα σημαίνουν επιτυχία των στόχων μας, ευθύνη και δέσμευση προς την ομάδα και την εταιρεία. Σημαίνουν προσπάθεια, υπομονή και επιμονή από μια ομάδα ανθρώπων που μοιράζονται τα ίδια όνειρα και τις ίδιες άξιες, οι οποίες συνοψίζονται στην πίστη ότι μπορούμε να προσφέρουμε μια καλύτερη καθημερινότητα σε κάθε άνθρωπο που μας εμπιστεύεται με την επιλογή του. Σημαίνουν επίσης ευθύνη προς κάθε μας πελάτη, άλλα και προς το περιβάλλον και τις επόμενες γενιές.
Τι είναι αυτό που σας κάνει να δείχνετε εμπιστοσύνη στην εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια; Ποιοι οι στόχοι σας;
Είμαι πεπεισμένος ότι κάθε επιτυχημένη και μακροχρόνια σχέση, όποια και αν είναι αυτή, βασίζεται στην αμοιβαία εμπιστοσύνη, στον αμοιβαίο συμβιβασμό και την αμοιβαία θέληση για ανάπτυξη.
Πιστεύω ότι η ομάδα ανθρώπων με την οποία έχω την τύχη και την τιμή να συνεργάζομαι με έχει βοηθήσει να εξελιχθώ σε ένα καλύτερο επαγγελματία, έναν καλύτερο συνεργάτη και ένα πολύ πιο συνειδητοποιημένο άνθρωπο ως προς το πώς πραγματικά μπορούμε να αφήνουμε ένα θετικό αποτύπωμα στις ζωές των πελατών μας. Με την ίδια λογική, παρακινούμαι να προσφέρω πίσω στην εταιρεία όσο μεγαλύτερη προσωπική προσπάθεια μπορώ προκειμένου να πετύχουμε τους κοινούς μας στόχους.
Ο πιο σημαντικός στόχος που έχω θέσει ως μέλος της ομάδας Leroy Merlin είναι να προσφέρω τις καλύτερες επιλογές προϊόντος και υπηρεσιών στους συνεργάτες μου ώστε να μπορέσουν να προσφέρουν τις καλύτερες λύσεις στους πελάτες μας.
Πώς βλέπετε την αγορά home improvement και DIY στην Κύπρο και πόσο επηρεάστηκε από τα συνεχή lockdowns;
Πιστεύω ότι, σε αυτή την πρωτόγνωρη υγειονομική κατάσταση που επέφερε η πανδημία, η Κυπριακή αγορά και η κοινωνία ως σύνολο, βρέθηκε αντιμέτωπη με συναισθήματα αβεβαιότητας και ανασφάλειας, λόγω του καταναγκαστικού εγκλεισμού, τόσο σε προσωπικό όσο και σε εθνικό επίπεδο. Κατ’ επέκταση, αναγκαστικά οι άνθρωποι και οι επιχειρήσεις του HI / DIY τομέα έπρεπε να αντιμετωπίσουν με ιδιαίτερη προσοχή, ευελιξία και καινοτομία τις διάφορες εμπορικές δραστηριότητες. Αφενός, οι οικονομικές επιπτώσεις, με τις οποίες υπέφεραν και ακόμα υποφέρουν οι επιχειρήσεις υποχρέωσε τα στελέχη να αναθεωρήσουν τον τρόπο με τον όποιο έπρεπε να χρησιμοποιούν τους πόρους τους. Αφετέρου, αυτή η νέα πραγματικότητα επιτάχυνε την ευελιξία και τον τρόπο συνεργασίας μεταξύ των ανθρώπων. Ταυτόχρονα, η καινοτομία στον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις βρήκαν εναλλακτικούς τρόπους να προσεγγίσουν τους πελάτες τους, καθορίζουν σήμερα την καθημερινότητα μας. Βέβαια, αν και φαινομενικά αυτές οι δύσκολες καταστάσεις ήταν αρνητικές, εντούτοις μας πρόσφεραν τη δυνατότητα και την ευκαιρία να εξερευνήσουμε νέους ορίζοντες.
Ποιες αλλαγές έγιναν στον τρόπο εργασίας μετά την πανδημία;
Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές πού έγιναν στο τρόπο εργασίας μετά από την πανδημία είναι, χωρίς αμφιβολία, ο τρόπος επικοινωνίας. Κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είχαμε την ευκαιρία να πειραματιστούμε με διαφορετικούς τρόπους επικοινωνίας και προσέγγισης των συναδέλφων μας στο εξωτερικό.
Είχαμε επίσης την ευκαιρία να καταλάβουμε πώς μπορούμε να εκμεταλλευτούμε τα πλεονεκτήματα διαφορετικών μεθόδων για την επίλυση ζητημάτων, να επικοινωνήσουμε με τους πελάτες μας και να αποκτήσουμε συνεργασίες με προμηθευτές που, υπό κανονικές συνθήκες, θα μπορούσαν να είχαν πάρει ένα μακράν μεγαλύτερο χρονικό διάστημα για να αναπτυχθούν.
Θα ήθελα να θυμηθώ την πανδημική περίοδο ως την περίοδο, κατά την οποία η απομόνωσή μάς έφερε όλους πιο κοντά.
Αδριάνα Γιακουμή, Υπεύθυνη τμήματος: Κάθε Συνεργάτης είναι Ηγέτης στον ρόλο του
Τι σας κρατά στην εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια και ποιες προοπτικές διαβλέπετε;
Είναι πολύ σημαντικό μια εταιρεία να έχει αξίες, όπως η ακεραιότητα, η αξιοπιστία, ο σεβασμός, αλλά και η ισότητα.
Αξίες, όπως τις παραπάνω, είναι από τους σημαντικότερους παράγοντες που με κρατάνε στην εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια γιατί συμβαδίζουν με τις δικές μου αξίες.
Οι προοπτικές, όπως έχει αποδείξει και το παρελθόν, είναι αρκετές. Αν αγαπάς αυτό που κάνεις, δίνεις τον καλύτερο σου εαυτό και εξελίσσεσαι καθημερινά, τότε ‘sky is the limit’.
Πόσο εύκολη είναι η διαχείριση της ομάδας και πώς ανταποκρίνεστε στην αυξημένη πίεση;
Η διαχείριση μιας ομάδας μπορεί να είναι δύσκολη γιατί έχει να κάνει με πολλούς και διαφορετικούς χαρακτήρες.
Η πρώτη μου προτεραιότητα είναι, όμως, το χτίσιμο ισχυρών σχέσεων μέσα σε όλη την ομάδα ώστε να υπάρχει εμπιστοσύνη και σεβασμός από όλους.
Η σωστή ανάθεση αρμοδιοτήτων μαζί με την εμπιστοσύνη προς την ομάδα βοηθάνε στο να κυλάνε όλα ομαλότερα.
Όταν υπάρχει πίεση ανταποκρίνομαι με αυτοσυγκέντρωση και προσήλωση στον τελικό στόχο.
Ποια πιστεύετε ότι είναι τα στοιχεία που διαφοροποιούν τη Leroy Merlin Κύπρου από τον ανταγωνισμό;
Αυτό που διαφοροποιεί τη Leroy Merlin από τον ανταγωνισμό είναι ότι ως πολυεθνική εταιρεία του ομίλου ADEO, δουλεύουμε με το νέο μοντέλο ηγεσίας. Στο μοντέλο αυτό κάθε Συνεργάτης είναι Ηγέτης στοn ρόλο του.
Στη Leroy Merlin Κύπρου είμαστε πάνω από 150 ηγέτες και εξελίσσουμε το μοντέλο Ηγεσίας μας, με έμπνευση τις αξίες και την κουλτούρα μας.
Αυτό που διαφοροποιεί την Leroy Merlin από τον ανταγωνισμό προς τον πελάτη είναι το έμπειρο προσωπικό, ανταγωνιστικές τιμές και πρόταση για ‘κάθε λύση για κάθε σπίτι’.
Ματθαίος Κούσης, Υπεύθυνος τμήματος: Οι συνάδελφοι που έγιναν οικογένεια
Βρίσκεστε στη Leroy Merlin Κύπρου για δέκα ολόκληρα χρόνια. Πώς βλέπετε το μέλλον σας στην εταιρεία;
Έχουν περάσει 10 χρόνια! Πραγματικά είναι απίστευτο, νιώθω ότι πέρασαν πολύ γρήγορα, θυμάμαι ακόμα τις πρώτες μέρες πολύ έντονα και με κάθε λεπτομέρεια. Έχω ζήσει όλες τις φάσεις της εξέλιξής μας τόσο σε συλλογικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο. Είμαι ευγνώμων που μου δόθηκε η ευκαιρία να εργαστώ σε μία εταιρεία όπου πραγματικά είναι ανθρωποκεντρική και μου έδωσε την δυνατότητα να εξελιχθώ προσωπικά και επαγγελματικά. Το μέλλον μόνο αισιόδοξο μπορεί να είναι, καθώς έχει αποδειχθεί εμπράκτως ότι υπάρχει αναγνώριση και ανταμοιβή όλων των προσπαθειών. Ειδικά στα πλαίσια της νέας δομής management που έχουμε εισαγάγει στην εταιρεία υπάρχει ενθουσιασμός και σιγουριά για τη συνέχεια.
Τι σημαίνει για σας η Leroy Merlin;
Για εμένα η Leroy Merlin δεν είναι απλά ο χώρος εργασίας μου, καθώς είναι ειλικρινά ευχαρίστησή μου να εργάζομαι σε ένα περιβάλλον με συναδέλφους, που νιώθω ότι είναι οικογένεια μου. Το γεγονός ότι λειτουργούμε με συγκεκριμένες αξίες, οι οποίες συμβαδίζουν με αυτές που έχω κι εγώ ως οδηγό, όπως ο σεβασμός ,η γενναιοδωρία, η ειλικρίνεια, μου δίνει ασφάλεια στην καθημερινότητά μου. Αισθάνομαι υπερήφανος που πρόσφατα βραβευτήκαμε ως (great place to work), γεγονός που επιβεβαιώνει την ανθρωποκεντρική κατεύθυνση της εταιρείας.
Πώς ανταποκρίνεστε στις αυξημένες απαιτήσεις της δουλειάς; Τι ζητούν οι πελάτες;
Οι απαιτήσεις είναι πολύ υψηλές και κάθε μέρα στη Leroy Merlin είναι μια πρόκληση. Όλα αυτά τα χρόνια θυμάμαι πάντα να μαθαίνω καινούργια πράγματα, η καθημερινή τριβή με τους πελάτες, αλλά και με τους συναδέλφους είναι έντονη και συνεχής. Όλα αυτά απαιτούν ισχυρή θέληση, προσαρμοστικότητα, επικοινωνία και ανθεκτικότητα.
Οι πελάτες είναι πάντα απαιτητικοί, ζητούν καλές τιμές, διαθεσιμότητα και καλή εξυπηρέτηση. Σκοπός μας είναι να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη τους, πράγμα που έχουμε καταφέρει σε μεγάλο βαθμό, καθώς είμαστε σε ανοδική τάση όλα αυτά τα χρόνια και γενικότερα έχουμε καταφέρει να είμαστε σημείο αναφοράς στον χώρο της διακόσμησης και των ιδιοκατασκευών.
Παύλος Κυριάκου, Υπεύθυνος Πωλήσεων: Αφοσίωση στη Leroy Merlin για πάντα
Παραμένετε εξ επιλογής στην ίδια θέση εδώ και αρκετά χρόνια. Τι είναι αυτό που σας κρατά στην εταιρεία;
Αρχικά νιώθω ότι ανήκω σε μια ομάδα που μετράει η άποψή μου και επηρεάζει τις καταστάσεις γύρω μου. Το περιβάλλον είναι πάρα πολύ καλό και μπορώ να πω ότι αισθάνομαι την ομάδα της Leroy Merlin σαν οικογένεια μου.
Πώς βλέπετε το μέλλον σας στη Leroy Merlin Κύπρου;
Θα είναι σίγουρα μέχρι το τέλος η δουλειά που θέλω και μου αρέσει να κάνω. Λόγω του ότι είναι μια τόσο μεγάλη εταιρεία, αισθάνομαι την ασφάλεια ότι βρίσκομαι σε έναν οργανισμό που πάει μόνο μπροστά.
Θυμάστε κάποιο περίεργο/αστείο περιστατικό;
Θα έλεγα πάρα πολλά, αλλά αυτό που δεν θα ξεχάσω είναι τον Γάλλο διευθυντή καταστήματος να χορεύει καλαματιανό.