MSPS: Δυνατή σχέση brand-καταναλωτή μέσω εμπειρίας

MSPS: Δυνατή σχέση brand-καταναλωτή μέσω εμπειρίας

MSPS: Δυνατή σχέση brand-καταναλωτή μέσω εμπειρίας

Στο δρόμο της επιτυχίας, η MSPS πορεύθηκε από κοινού με τα κορυφαία brands της χώρας, που την εμπιστεύθηκαν από την πρώτη στιγμή. Στη δεκάχρονη πορεία της, κατάφερε να καθιερωθεί ως πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα BTL, χάρις στο τρίπτυχο, δημιουργικότητα, έμφαση στη λεπτομέρεια, στρατηγική σκέψη. Η managing director της MSPS, Mαίρη Χάματσου, μας μιλά για την επιτυχημένη διαδρομή της εταιρείας, τα πλάνα για το μέλλον, αλλά και για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει ευρύτερα ο τομέας.

RELATED ARTICLES



Το κενό που προέκυψε στον χώρο της integrated επικοινωνίας και της υποστήριξης πωλήσεων στο νησί μας πριν από δέκα χρόνια ήταν, σύμφωνα με την κ. Χάματσου, η τέλεια ευκαιρία για δραστηριοποίηση της MSPS στην Κύπρο. Στοίχημα για την εταιρεία κατά την αρχική περίοδο παρουσίας της στην χώρα, αποτέλεσε η προσαρμογή της στις συνθήκες της τοπικής αγοράς, οι οποίες καθόλου δεν έμοιαζαν με αυτές που είχε να αντιμετωπίσει σε Ελλάδα και εξωτερικό.

Διαβάστε ακόμα: Οι 10+1 TOP ναυτιλιακές εταιρείες στην Κύπρο

Βιωματική εμπειρία
Η MSPS έχει ως στόχο να διαμορφώνει τη συμπεριφορά των καταναλωτών μέσω της βιωματικής εμπειρίας. Έτσι από τα πρώτα της βήματα επικεντρώθηκε στην εφεύρεση καινοτόμων, δημιουργικών και αποτελεσματικών εργαλείων, που θα έσπρωχναν τον καταναλωτή να ταυτιστεί και να βιώσει το κάθε brand. Η δημιουργικότητα, η έμφαση στη λεπτομέρεια και ο στρατηγικός τρόπος σκέψης, σύντομα καθιέρωσαν την MSPS ως πρωτοπόρο εταιρεία στον τομέα BTL. Τα αποτελέσματά της αναγνωρίστηκαν από κορυφαία brands σε Κύπρο, Ελλάδα και εξωτερικό, αποτελώντας όχημα για μεγάλες συνεργασίες. Το 2019 η MSPS Cyprus έλαβε χρυσό βραβείο για την ιδέα PR της Lidl Food Academy, αλλά και το bronze για την ιδέα Lidl fam press trips στα Carob Awards. Η εταιρεία, αναγνωρίζοντας την ευθύνη που της αναλογεί από τον χειρισμό σημαντικών brands της αγοράς και λαμβάνοντας υπόψη τις πρόσφατες εξελίξεις της οικονομίας, της δημόσιας υγείας και της τεχνολογίας, προσαρμόζει και αναπτύσσει λύσεις επικοινωνίας που συνεχίζουν να συνεπαίρνουν το κοινό και να κτίζουν σχέσεις διαρκείας με τα brands.

Διαβάστε ακόμα: Remu: Νέα οικόπεδα από €45.000 μέχρι €2,8 εκατ.

Η επικινδυνότητα…
Ο τομέας της διαφήμισης/επικοινωνίας έχει διαφοροποιηθεί δραματικά. Τα κανάλια επικοινωνίας έχουν αλλάξει, όπως και οι ανάγκες των καταναλωτών, οι οποίοι εκτίθενται σε συνεχή μηνύματα, με αδιάκοπη ροή πληροφοριών που προέχονται, είτε από το φυσικό τους περιβάλλον είτε από τις διάφορες τεχνολογίες. Σήμερα, η αδιάφορη ή irrelevant επικοινωνία είναι περισσότερο επικίνδυνη από ποτέ. Οι καταναλωτές μπορούν να μπλοκάρουν ή να απορρίψουν οποιοδήποτε μήνυμα ή επικοινωνιακή προσέγγιση κρίνουν ότι δεν τους αφορά.

Διαβάστε ακόμα: Φλώρος Βωνιάτης: Nέα εποχή στον τομέα της ανώτερης εκπαίδευσης

Καλές δημόσιες σχέσεις
Ο καιρός του textbook marketing έχει παρέλθει και η νέα πραγματικότητα προστάζει νέους, πρότυπους και ευρηματικούς τρόπους προσέγγισης. Τα εργαλεία δημοσίων σχέσεων με τα οποία πραγματεύεται η MSPS, είναι σημαντικά για την επίτευξη των επικοινωνιακών στόχων του κάθε brand. Προσαρμοσμένες και εκμοντερνισμένες στη ψηφιακή εποχή, της διαφημιστικής φλυαρίας και της γρήγορης απόρριψης, οι δημόσιες σχέσεις χαρακτηρίζονται από την ικανότητα να διαμορφώνουν ένα brand δημοφιλές.

Παραδείγματα καλών δημοσίων σχέσεων είναι: Εταιρική κοινωνική ευθύνη, η σχέση με το περιβάλλον και την κοινωνία, τα υπεύθυνα προϊόντα και η σχέση με τους εργαζόμενους. Όλα αυτά είναι απαραίτητα δομικά στοιχεία για κάθε brand και χρήζουν σωστής επικοινωνιακής στρατηγικής. Επιπρόσθετα, η MSPS σχεδιάζει και υλοποιεί διαφορετικές ενέργειες για κάθε brand, προσδίδοντάς του αξία και ενδυναμώνοντας τη σχέση του με το κοινό.

Η Lidl Food Academy
Tο πιο σημαντικό κατόρθωμα της εταιρείας είναι η Lidl Food Academy, που αποτελεί την πρώτη και μοναδική ακαδημία του brand σε ολόκληρο τον κόσμο. Έμπνευση της MSPS Cyprus, που αποτελεί πρότυπο πρόγραμμα προς εφαρμογή σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Η ακαδημία της Lidl άνοιξε τις πόρτες της το Νοέμβριο του 2015, με στόχο να προσφέρει όμορφες εμπειρίες με προϊόντα Lidl και να δημιουργήσει ένα φυσικό χώρο επικοινωνίας μεταξύ του brand και των καταναλωτών. Πρόσφατα, το εγχείρημα αυτό βραβεύτηκε ως η καλύτερη ιδέα δημοσίων σχέσεων της τελευταίας τριετίας στα Carob Awards, ενώ ξεχώρισε επίσης στα βραβεία Ερμής.

Το πλήγμα της πανδημίας
Ο τομέας των ενεργειών BTL έχει πληγεί ανεπανόρθωτα από την νέα τάξη πραγμάτων που δημιούργησε η πανδημία του κορωνοϊού. Οι οποιασδήποτε δράσεις με τη συμμετοχή του κοινού αποτελούσαν απαγορευμένο καρπό για περισσότερο από τρεις μήνες. Αναμφισβήτητα η πανδημία έχει πλήξει και την MSPS, αλλάζοντας εντελώς τα πλάνα της χρονιάς που αναμενόταν επιτυχημένη. Όλες σχεδόν οι ενέργειες της εταιρείας από τον Μάρτιο μέχρι τον Ιούνιο ακυρώθηκαν, με το προσωπικό να εργάζεται και να εξυπηρετεί τους πελάτες από το σπίτι. Τα πάντα, πλέον, είναι διαφορετικά. Οι προωθητικές ενέργειες, οι εκδηλώσεις και όλες οι δράσεις που σχεδιάζει και υλοποιεί η εταιρεία μας, γίνονται πρωτίστως εφόσον συντρέχουν συνθήκες ασφάλειας για τον κόσμο και το προσωπικό μας. Οι μελλοντικές ενέργειες σχεδιάζονται έχοντας κατά νου ότι το φθινόπωρο μπορεί να υπάρξει μια νέα έξαρση της πανδημίας.

Οι μεγάλες προκλήσεις
Πρόκληση για μια εταιρεία επικοινωνίας είναι να παραμείνει culturally relevant και να βρει τρόπους να προσαρμόσει τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της στα θέλω του καταναλωτή, τα οποία αλλάζουν συνεχώς. Στοίχημα αποτελεί ακόμη, η χρήση και η ένταξη της τεχνολογίας στις ενέργειες που προτείνει, καθώς και η νέα πραγματικότητα που επέφερε ο Covid-19.

Το μέλλον του τομέα
Το μέλλον του τομέα προδιαγράφεται δυσοίωνο. Οι συνθήκες που διαμορφώθηκαν λόγω πανδημίας αναγκάσαν τους διαφημιζόμενους να περικόψουν τις δαπάνες μάρκετινγκ. Μια εξέλιξη που προστέθηκε στον ήδη ευάλωτο τομέα, όπου τα παραδοσιακά μέσα χάνουν συνεχώς έδαφος από το διαδίκτυο, το οποίο ολοένα και περισσότερο προσελκύει νέους διαφημιζόμενους και πείθει τους υφιστάμενους να ξοδεύουν ή να επενδύουν περισσότερο σε αυτό. Οι digital διαφημιστικές εταιρείες σε ολόκληρο τον κόσμο αναμένεται να αυξήσουν τον ανταγωνισμό, ενώ κολοσσοί των διαδικτυακών μέσων, όπως η Google και το Facebook, θα επιδιώξουν να αποκτήσουν μεγαλύτερο κομμάτι πίττας στον διαφημιστικό τομέα.

Η σανίδα επιβίωσης
Στο ανταγωνιστικό περιβάλλον που δημιουργείται, οι κυπριακές εταιρείες επικοινωνίας θα πρέπει να ανταπεξέλθουν έχοντας σαν σανίδα επιβίωσης την απόλυτη επίγνωση της τοπικής κοινωνίας. Να μπορούν να δρουν στοχευμένα, με δημιουργικότητα, καινοτόμες και πρωτότυπες ιδέες. Αν τα εφαρμόσουν σωστά και επιτύχουν να μεταφέρουν μηνύματα και μοναδικές εμπειρίες, τότε θα καταφέρουν να κτίσουν δυνατές σχέσεις μεταξύ καταναλωτών και brands.

Καινοτόμες υπηρεσίες
Πέραν των εορτασμών που προγραμματίζονται για τα δεκάχρονα της εταιρείας, στα σχέδια της MSPS βρίσκεται διεύρυνση του πελατολογίου της, αλλά και η συνεχής ανάπτυξη και ενδυνάμωση των σχέσεων που έχει με αυτούς. Αυτός ήταν και ένας από τους κυριότερους στόχους που είχε θέσει η MSPS από την πρώτη ημέρα λειτουργίας της: Να γίνει στενός και αξιόπιστος συνεργάτης για τους πελάτες της. Στα άμεσα σχέδια της εταιρείας είναι και η ένταξη πρωτοποριακών, εναλλακτικών λύσεων προώθησης, πωλήσεων και merchandising σχετιζόμενων με την τεχνολογία. Μέσα στο lockdown, το δίκτυο της MSPS ανέπτυξε εφαρμογές που αντικαθιστούσαν συμβατικές μεθόδους προώθησης, εφικτές με τεχνολογικές καινοτομίες. Νέες, δικές της τεχνολογίες, όπως e-promoters, θα ενταχθούν στις προσφερόμενες υπηρεσίες της εταιρείας πολύ σύντομα.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας