Γ. Χατζηγιάννης: Η ψηφιοποίηση δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης

Γ. Χατζηγιάννης: Η ψηφιοποίηση δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης

Γ. Χατζηγιάννης: Η ψηφιοποίηση δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης

Με τις επιχειρήσεις να δραστηριοποιούνται σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον, καλούνται  όχι μόνο να αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις του σήμερα αλλά να σχεδιάζουν στρατηγικά και μελετημένα για το μέλλον. Με το επίκαιρο αυτό θέμα διοργανώνεται για 13η συνεχή χρονιά το CIM Summit 2020 με τίτλο «Navigating The Future».

Διαβάστε ακόμα:
Πλάνα για επένδυση €60 εκατ στο Βερεγγάρια

Γιώργος Σ. Ιωάννου: Δυόμιση και πλέον εκατομμύρια επισκέπτες


Σε συνέντευξη του στο InBusinessNews o CEO του Cyprus Institute of Marketing (CIM) Γιάγκος Χατζηγιάννης υπογραμμίζει πως το Συνέδριο θα φιλοξενήσει παγκοσμίου φήμης ξένους ακαδημαϊκούς και οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να επεκτείνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις και να κατακτήσουν τεχνικές και στρατηγικές, οι οποίες θα φανούν χρήσιμες στις καθημερινές τους επιχειρηματικές αποφάσεις και συνεργασίες.

Παράλληλα, ο κ. Χατζηγιάννης αναφέρει πως με την πάροδο του χρόνου αναμένεται να υιοθετήσουν στρατηγική ψηφιοποίησης όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς, όπως τονίζει, η ψηφιοποίηση δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης.
  
Πείτε μας λίγα λόγια για το συνέδριο σας που θα πραγματοποιηθεί με τίτλο «Navigating The Future».
Το CIM Summit 2020 είναι το μεγαλύτερο και πιο σημαντικό συνέδριο που πραγματοποιείται ετήσια στην Κύπρο όσοn αφορά το Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ. Αποτελεί σημείο αναφοράς για τους τομείς της Διοίκησης και του Μάρκετινγκ στην Κύπρο, αλλά και στην Ευρώπη ευρύτερα, καθώς διοργανώνεται για 13η συνεχή χρονιά και έχει ως στόχο να ενημερώσει τις κυπριακές επιχειρήσεις για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης.
 
Το φετινό θέμα του Συνεδρίου είναι το «Navigating The Future» ένα πολύ επίκαιρο θέμα αφού οι επιχειρήσεις δραστηριοποιούνται σε ένα ραγδαία μεταβαλλόμενο περιβάλλον άρα δεν πρέπει μόνο να αντεπεξέρχονται στις προκλήσεις του σήμερα αλλά να σχεδιάζουν στρατηγικά και μελετημένα για το μέλλον.
 
Το Συνέδριο είναι δωρεάν και ανοικτό στο κοινό αφού εντάσσεται στις προσπάθειες του Ιδρύματος μας για ώθηση στην επιχειρηματική δραστηριότητα.
 
Ποιος είναι ο στόχος του συνεδρίου και σε ποιους απευθύνεται;
Το Συνέδριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων, ανώτερους κυβερνητικούς υπαλλήλους, διευθυντές μάρκετινγκ, διευθυντές ανθρώπινου δυναμικού, διευθυντές πωλήσεων, διευθυντές παραγωγής, διευθυντές logistics και γενικότερα, σε κάθε στέλεχος που επιθυμεί να ενημερωθεί για τις τελευταίες τάσεις στον κόσμο των επιχειρήσεων.
 
Το Συνέδριο θα φιλοξενήσει παγκοσμίου φήμης ξένους ακαδημαϊκούς, από κορυφαία Business Schools της Ευρώπης, οι οποίοι θα μοιραστούν τις γνώσεις τους με τους παρευρισκόμενους από κορυφαίες εταιρείες της Κύπρου. Μέσα από τις παρουσιάσεις τους, θα βοηθήσουν τους συμμετέχοντες να κατανοήσουν τη δύναμη του πετυχημένου Μάρκετινγκ και Management.
 
Παράλληλα, οι παρευρισκόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να επεκτείνουν τις επαγγελματικές τους γνώσεις και να κατακτήσουν τεχνικές και στρατηγικές, οι οποίες θα φανούν χρήσιμες στις καθημερινές τους επιχειρηματικές αποφάσεις και συνεργασίες.

Ποια είναι τα θέματα θα αναπτυχθούν ενώπιον των συνέδρων;
Τα βασικά θέματα συζήτησης του Συνεδρίου, είναι τα παρακάτω:
  • «Retail: The Power and the Profits», Marcel Corstjens, Emeritus Professor of Marketing and the Unilever Chaired Professor of Marketing, INSEAD
  • «The Future of Leadership», Randall Peterson, Professor of Organizational Behavior, London Business School
  • «How to Manage Strategic Assets Effectively», Catherine Magelssen, Assistant Professor of Strategy & Entrepreneurship, London Business School
  • «How to Build a Reputation in Years and lose it Overnight», Jonathan Haslam, Director, Haslam Media
 Θα αντιλαμβάνεστε από τα πιο πάνω ότι οι ομιλητές είναι αυθεντίες στον τομέα τους και τα θέματα που θα καλύψουν είναι τόσο επίκαιρα όσο και ζωτικής σημασίας για την επιτυχία των επιχειρήσεων.
 
Ποιες αλλαγές παρατηρούνται στην Κύπρο σε ό,τι αφορά τις πρακτικές του marketing και του management;
Είναι σημαντικό να τονίσουμε ότι οι πρακτικές του μάρκετινγκ και μάνατζμεντ στην Κύπρο καθορίζονται από τις εξελίξεις στο εξωτερικό. Δραστηριοποιούμαστε σε ένα παγκοσμιοποιημένο και ραγδαία μεταβαλλόμενο επιχειρηματικό περιβάλλον και το τι συμβαίνει σήμερα στην Αμερική ή σε άλλες προηγμένες χώρες συνήθως καθορίζει την πρακτική στην Κύπρο 5-10 χρόνια μεταγενέστερα.
 
Εννοείται ότι η ψηφιοποίηση και τεχνητή νοημοσύνη είναι παράγοντες που έχουν ήδη διαμορφώσει τα τελευταία 10 χρόνια τις πρακτικές και αναμένεται ότι με την περαιτέρω αναβάθμιση της τεχνητής νοημοσύνης να έχουν το πιο καθοριστικό ρόλο. Απλά σήμερα όπως λένε οι εμπειρογνώμονες στο μάρκετινγκ «Everything is Digital».

Πως επηρεάζει τους πιο πάνω τομείς η διαδικασία της ψηφιοποίησης που υπεισέρχονται αρκετές κυπριακές εταιρείες. Πόσο δεκτικές είναι οι κυπριακές επιχειρήσεις στην υιοθέτηση νέων πρακτικών;
Πάντα υπάρχει αντίδραση και αντίσταση σε νέες καινοτόμες τεχνολογίες, ειδικότερα όσο αφορά τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Συνήθως είναι οι μεγάλες επιχειρήσεις που υιοθετούν τις νέες τεχνολογίες πρώτες λόγω του αυξημένου κόστους και της τεχνογνωσίας. Η Κύπρος δεν αποτελεί εξαίρεση αφού η ψηφιοποίηση είναι σε προηγμένα επίπεδα μόνο στις μεγάλες μας επιχειρήσεις. Με την πάροδο του χρόνου όμως και την μείωση του κόστους, αναμένεται να υιοθετήσουν στρατηγική ψηφιοποίησης όλο και περισσότερες μικρομεσαίες επιχειρήσεις. Για παράδειγμα το κόστος ενός Mobile Application έχει μειωθεί 10 φορές τα τελευταία 10 χρόνια και άρα είναι πλέον πολύ πιο προσβάσιμο για τις επιχειρήσεις. Πλέον η ψηφιοποίηση δεν είναι θέμα επιλογής αλλά επιβίωσης.
 

RELATED ARTICLES

Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας