Hellas Direct: Το μεγαλύτερο asset οι άνθρωποί μας

Την αποκατάσταση της τρωθείσας εμπιστοσύνης των πολιτών έναντι των ασφαλιστικών εταιρειών και την ύπαρξη ιδανικού περιβάλλοντος εργασίας, κατατάσσουν στις προτεραιότητες της HELLAS DIRECT οι εκπρόσωποί της.
 
Αναλύουν τα ασφαλιστικά προγράμματα που προσφέρονται και εξηγούν το μοντέλο λειτουργίας της ασφαλιστικής εταιρείας, που έχει στο επίκεντρό της την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Αίσθηση, πάντως, προκαλούν στοιχεία που παραθέτουν, όπως το γεγονός ότι το 70% των οικογενειών στην Κύπρο δεν διαθέτουν ασφάλεια κατοικίας.
 

Διαβάστε ακόμα:

Το κόστος ζωής σε όλες τις πόλεις της Κύπρου

Μαρίνα Αγίας Νάπας: Εντυπωσιακή πρόοδος στο έργο (video και photos)

 
Τι προγράμματα ασφάλισης προσφέρει η HELLAS DIRECT;
Η Hellas Direct προσφέρει δύο ολοκληρωμένα προγράμματα ασφάλισης κατοικίας. Και στα δύο περιλαμβάνονται οι βασικές καλύψεις που αφορούν τους μεγαλύτερους κινδύνους που απειλούν ένα σπίτι στην Κύπρο: Σεισμό, πυρκαγιά και πλημμύρα. Αυτές είναι επίσης οι καλύψεις που ζητούν και οι τράπεζες για να παραχωρήσουν στεγαστικό δάνειο. Στα σχέδιά της είναι να βγάλει και καινούργιο πρόγραμμα καλύψεων, που θα αφορούν αποκλειστικά τα πολύτιμα αντικείμενα (laptop, κινητό κ.λπ.).
 
Η εξαγορά της Rescueline
Ποιους τομείς καλύπτει;
Η Hellas Direct προσφέρει ασφάλεια αυτοκινήτου στην Ελλάδα και ασφάλεια κατοικίας σε Ελλάδα και Κύπρο. Πρόσφατα εξαγόρασε τη Rescueline, την κυπριακή εταιρεία οδικής βοήθειας, με στόχο να αξιοποιήσει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της και να αναβαθμίσει τις υπηρεσίες οδικής βοήθειας που λαμβάνει ο Κύπριος καταναλωτής.
 
Χωρίς ασφάλεια σπιτιού…
Σε ποιους απευθύνεστε;
Στην Κύπρο, μία χώρα όπου τα φαινόμενα σεισμού, πυρκαγιάς και πλημμύρας γίνονται ολοένα και πιο έντονα, επτά στους δέκα δεν έχουν ασφάλεια κατοικίας. Απευθυνόμαστε σε αυτό το 70% που δεν έχει ασφάλεια κατοικίας, επειδή το πιο πιθανό είναι ότι δεν γνωρίζει πόσο εύκολη και οικονομική είναι πλέον! Αλλά και σε όσους έχουν ήδη ασφάλεια. Γιατί πιστεύουμε ότι αδικούνται. Μέχρι σήμερα, η ασφάλεια κατοικίας παρέμενε πολύ περίπλοκη, χρονοβόρα και ακριβή. Και ο καταναλωτής είχε πολύ περιορισμένες επιλογές. Αυτό αλλάζει σιγά-σιγά, με την εμφάνιση νέων εταιρειών, που χρησιμοποιούν την τεχνολογία, προσφέρουν αναβαθμισμένη εξυπηρέτηση-και πιο οικονομικές τιμές-και είναι πιο κοντά στον σύγχρονο καταναλωτή.
 
Σε ποιες χώρες δραστηριοποιείται και ποια είναι η έδρα της εταιρείας;
Η έδρα της εταιρείας είναι στη Λευκωσία. Εκεί βρίσκεται και ο εγκέφαλος της Hellas Direct: Software Engineers, Data Analysts, Finance. Στην Αθήνα βρίσκεται όλο το κομμάτι της εξυπηρέτησης: Το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το τμήμα αποζημιώσεων και η ομάδα καταγραφής ζημιών που λειτουργεί 24/7.
 
Αποζημιώσεις αυθημερόν
Ποια είναι τα πλεονεκτήματά σας έναντι του ανταγωνισμού; Γιατί δηλαδή κάποιος να επιλέξει την HELLAS DIRECT και όχι κάποιον ανταγωνιστή;
Είμαστε αμιγώς digital, direct και paperless. Όλα γίνονται άμεσα. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις για να πάρεις προσφορά, είναι να μας δείξεις το σπίτι σου στον χάρτη. Χτυπάμε πάνω από 1.100 πηγές δεδομένων για να μπορούμε να αξιολογήσουμε το ρίσκο της τοποθεσίας σου μέσα σε δευτερόλεπτα. Προσφέρουμε ασφάλεια με ακρίβεια ημέρας: Από μία έως 365 ημέρες, για να μπορείς να διαλέξεις με βάση το ποσό που θέλεις να διαθέσεις.

Και έχουμε τη δική μας ομάδα καταγραφής ζημιών που λειτουργεί μέσα στην εταιρεία, 24/7. Αυτό, σε συνδυασμό με την τεχνολογία που χρησιμοποιούμε, μας δίνει τη δυνατότητα να μπορούμε να αποζημιώνουμε ακόμη και μέσα σε μία ημέρα. Και για να γίνονται οι πληρωμές πραγματικά σε δευτερόλεπτα, συνεργαζόμαστε με τη Revolut: Πλήρως digital, χωρίς κρυφές χρεώσεις και προμήθειες.
 
Ποιους σκοπέλους καλείστε να αντιμετωπίσετε ως εταιρεία;
Από την πρώτη ημέρα, αυτό που αντιμετωπίζουμε ως digital εταιρεία, είναι η γραφειοκρατία. Δυστυχώς, πολλοί φορείς στην Κύπρο, λειτουργούν με χρονοβόρες και παλαιωμένες διαδικασίες. Αυτό μας επηρεάζει ιδιαίτερα στην επικοινωνία μας με τράπεζες ή με άλλες ασφαλιστικές-για τη μεταφορά της ασφάλειας ενός πελάτη με στεγαστικό δάνειο για παράδειγμα. Αλλά το βλέπουμε σαν πρόκληση. Αφιερώνουμε πολύ χρόνο στο να εκπαιδεύσουμε και να εμπνεύσουμε άλλες εταιρείες, ώστε να προσαρμοστούν στη σύγχρονη εποχή και να ξεπεράσουν τις διαδικασίες που προκαλούν καθυστερήσεις.
 
Πώς αντιμετωπίζετε την επιφύλαξη και έλλειψη εμπιστοσύνης που έχουν ενίοτε οι ασφαλιζόμενοι έναντι των ασφαλιστικών εταιρειών;
Οι ασφαλιστικές έχουν αποκτήσει τις τελευταίες δεκαετίες ένα κακό όνομα. Και επεισόδια όπως το άτακτο κλείσιμο της Olympic Insurance, εντείνουν το κλίμα δυσπιστίας των καταναλωτών. Αυτό καλείται να αντιμετωπίσει κάθε ασφαλιστική. Εμείς έχουμε ένα σημαντικό πλεονέκτημα. Το μοντέλο λειτουργίας μας βασίζεται στην απόλυτη διαφάνεια και έχει ως επίκεντρο την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Έχουμε όλη την πληροφορία online, σε digital μορφή, με απλή διατύπωση. Σε ό,τι κάνουμε, λειτουργούμε με απόλυτη διαφάνεια και σεβασμό στα δικαιώματά του.
 
Η προσπάθεια αμείβεται
Κεφάλαιο εργαζόμενοι και το τετράπτυχο κίνητρα-παραγωγικότητα- αμοιβή-σεβασμός. Ποια η θέση της εταιρείας σας σε αυτό και ποια σημασία έχουν οι τέσσερις αυτές πτυχές;
Οι άνθρωποί μας είναι το μεγαλύτερο asset μας. Είναι ο λόγος για τον οποίο πιστεύουμε ότι προσφέρουμε το καλύτερο προϊόν, την καλύτερη τιμή και την καλύτερη εξυπηρέτηση. Γι’ αυτό είναι πολύ σημαντικό για εμάς να προσλαμβάνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους. Έξυπνους, παθιασμένους, με διάθεση για ανατροπή. Αλλά εξίσου σημαντικό είναι να έχουμε το ιδανικό περιβάλλον εργασίας. Λειτουργούμε με μικρές ομάδες, που συνεργάζονται μεταξύ τους με τέτοιον τρόπο, ώστε να ενθαρρύνεται η πρωτοβουλία και να αμείβεται η προσπάθεια. Στόχος μας είναι να μπορεί καθένας να εξελιχθεί, να εκπαιδευτεί και να ανοίξει τα φτερά του.
 
Η ταξιδιωτική ασφάλιση
Ποια είναι τα σχέδιά σας για το άμεσο μέλλον;
Έχουμε πολλά σχέδια. Σύντομα θα επεκταθούμε στην ασφάλιση μοτοσικλετών στην Ελλάδα, κάτι που μας ζητούν διαρκώς και οι ίδιοι οι πελάτες μας. Στα άμεσα σχέδιά μας βρίσκεται και η ταξιδιωτική ασφάλιση και η ασφάλιση συσκευών. Σκοπεύουμε να κάνουμε τις κατάλληλες συνεργασίες, ώστε να εξασφαλίσουμε ότι ο καταναλωτής που έχει ανάγκη από αυτές τις υπηρεσίες, θα έχει άμεση πρόσβαση σε αυτές.
 
Η γέννηση της HELLAS DIRECT
Η Hellas Direct ιδρύθηκε το 2012 από τους Αλέξη Πανταζή και Αιμίλιο Μάρκου. Είναι και οι δύο από την Κύπρο, αλλά γνωρίστηκαν στο Λονδίνο, ενώ εργάζονταν στην Goldman Sachs. Άφησαν τις δουλειές τους το 2009 για να δημιουργήσουν την Hellas Direct, η οποία αυτή τη στιγμή εργοδοτεί 125 άτομα. Το 42% είναι γυναίκες και οι περισσότερες σε θέσεις-κλειδιά, σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη ασφαλιστική στη χώρα. Ο ετήσιος τζίρος της είναι €12.431.273,34 (στοιχεία για το 2018).

Δειτε Επισης

Η ανακοίνωση της CNP για την πώληση στην Ελληνική- «Το επόμενο βήμα…»
16α IN Business Awards: Απόψε η μεγάλη γιορτή του κυπριακού επιχειρείν
Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα