To hobby του Γιώργου Οικονομίδη που εξελίχθηκε στην com2go

To hobby του Γιώργου Οικονομίδη που εξελίχθηκε στην com2go

To hobby του Γιώργου Οικονομίδη που εξελίχθηκε στην com2go

Όταν έλαβε την απόφαση να ιδρύσει την com2go, πριν από 20 χρόνια, το ψηφιακό κομμάτι στην Κύπρο δεν είχε γνωρίσει ακόμη την ανάπτυξη. Σήμερα, δύο δεκαετίες μετά, o CEO της εταιρείας, Γιώργος Οικονομίδης, έχει πετύχει την εξέλιξη αυτού που κάποτε είχε ξεκινήσει ως hobby σε μια επιτυχημένη εταιρεία, η οποία προσφέρει τις υπηρεσίες της σε περισσότερους από 600 πελάτες σε όλο τον κόσμο. 

RELATED ARTICLES



Διαβάστε ακόμα:
Πότε θα είναι έτοιμο το 360 στη Λευκωσία
Τα οικιστικά έργα υπό κατασκευή στο χαρτοφυλάκιο της Τρ. Κύπρου

Πλέον, όπως δηλώνει o Γιώργος Οικονομίδης, σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο στόχος της com2go είναι να συνεχίσει να αναπτύσσεται- κυρίως εκτός Κύπρου.
 
Έχοντας ως άρχη της την παροχή υπηρεσιών ποιότητας στο χώρο του διαδικτύου, η εταιρεία αναδεικνύει τα δυνατά σημεία κάθε επιχείρησης και εφαρμόζει σε αυτές όλες τις νέες τάσεις που έρχονται στο προσκήνιο. 
 
Ακολουθεί ολόκληρη η συνέντευξη του CEO της com2go, Γιώργου Οικονομίδη.
 
 
Ερ: O όμιλος σας, com2go, συμπληρώνει αισίως 20 χρόνια ζωής. Θέλω να σας πάρω λίγο πίσω και να μας πείτε ποια ήταν τα πλάνα που είχατε με την ίδρυση της εταιρείας; 
 
Είναι ωραίο να ξεκινάς με πλάνα και μέσα από τη διάρκεια του χρόνου να τα υλοποιείς.  Στη πραγματικότητα το 1999 το ίντερνετ στη Κύπρο ήταν περίπου ανύπαρκτο.  Ήταν περίπου όπως λέμε σήμερα «ταξίδι για διακοπές στο διάστημα». Όταν ξεκίνησε η com2go ήταν ένα hobby. Ήταν για τους πολύ λίγους, για τους “dreamers”. Στη πορεία ο στόχος ήταν και είναι απλός. Να προσφέρει ότι καλύτερο στο χώρο του διαδικτύου και να είναι μια κερδοφόρα εταιρεία. Δεν μας απασχολεί ο ανταγωνισμός, ούτε τα τρελά κέρδη. Μας ενδιαφέρει η ποιότητα και η απόδοση της δουλειάς μας (στον πελάτη).
 
Ερ: Όπως λέει και το μότο της εταιρείας σας, «We Dream Digital, Since 1999, since before Facebook», εμφανιστήκατε σε μια εποχή που δεν υπήρχε ούτε καν το facebook, κατά την οποία το digital κομμάτι ήταν σε αρχικά στάδια. Πόσα έχει αλλάξει η ψηφιακή επανάσταση σε τομείς όπως το μάρκετινγκ και η διαφήμιση;
 
Η μεγάλη έκρηξη της ψηφιοποίησης έφερε στο προσκήνιο πολλά από τα δυνατά και αδύναμα σημεία των επιχειρήσεων. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να έρθει στο προσκήνιο, πέρα από την ταυτότητα της επιχείρησης, και η δομή της σε επίπεδα γραμμής παραγωγής και διαχείρισης. Με τη ψηφιοποίηση οι επιχειρήσεις έπρεπε να ξαναγνωρίσουν τον εαυτό τους και βρουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα που τις ξεχωρίζουν όχι μόνο από τις εγχώριους αλλά και από τους διεθνείς ανταγωνιστές τους. Πλέον όλα είναι συγκρίσιμα, από τις τιμές ως τη ποιότητα των προϊόντων/υπηρεσιών και αυτό είτε αναδεικνύει μια επιχείρηση ή την αποδυναμώνει. Στόχος μας είναι να βρίσκουμε το δυνατό σημείο κάθε επιχείρησης και να το αναδεικνύουμε.

Ερ: Ποια ήταν η μεγαλύτερη πρόκληση αυτών των 20 χρόνων για την εταιρεία σας και πώς την αντιμετωπίσατε;
 
Δεν είναι μία. Είναι πολλές και καθημερινές. Η συνεχής μετεξέλιξη του διαδικτύου, τα στενά χρονοδιαγράμματα (γιατί στη Κύπρο ζούμε και θέλουμε τα πάντα χθες και τζάμπα), αλλά και η ποιότητα προσωπικού είναι τα πιο κύρια. Θα έλεγα ότι, ίσως, η ποιότητα προσωπικού είναι η πιο κύρια, γιατί έχει να κάνει με τη κουλτούρα της νεολαίας. Σήμερα οι νέοι θέλουν να φθάσουν στη κορυφή της πυραμίδας χωρίς να την ανέβουν. Ευτυχώς καταφέραμε να φτιάξουμε μια πολύ καλή ομάδα από νέα άτομα που δεν φοβούνται να κάνουν το κάτι επιπλέον.
 
Ερ: Με πόσες εταιρείες συνεργάζεστε σήμερα και από ποιους κλάδους της οικονομίας προέρχονται;
 
Συνεργαζόμαστε με όλους τους κλάδους, καθώς και με τον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα. Έχουμε πάνω από 600 ενεργούς πελάτες σε όλο τον κόσμο, σε όλο το φάσμα των υπηρεσιών που προσφέρει η εταιρεία αυτή τη στιγμή και μεγαλώνουμε συνεχώς. Οι πελάτες μας έρχονται κοντά μας είτε για την ανάδειξη της διαδικτυακής τους παρουσίας είτε για συμβουλευτικές υπηρεσίες.
 
Ερ: Η εταιρεία σας ασχολείται με Digital Marketing, Digital Advertising, Web Development και Digital Consulting. Πόσο σημαντικό είναι για τις εταιρείες να συνεργάζονται με εταιρείες όπως η δική σας, οι οποίες διαθέτουν καταρτισμένα άτομα, για να τις βοηθήσουν και να τις καθοδηγήσουν;
 
Όπως προανέφερα, οι επιχειρήσεις πλέον ανταγωνίζονται σε διεθνές επίπεδο. Γι’ αυτό το λόγο είναι εξαιρετικά δύσκολο, χρονοβόρο και ασύμφορο οικονομικά για μια επιχείρηση να έχει μια ομάδα η οποία είναι συνεχώς ενημερωμένη για όλες τις εξελίξεις στο κλάδο και να μπορεί να τις εφαρμόσει. Από την άλλη πλευρά, η ιδιότητα μας ως digital agency μας ευνοεί αυτή καθαυτή σε σχέση με in-house τμήματα όσον αφορά κυρίως την αντικειμενική αντιμετώπιση του προϊόντος/υπηρεσίας καθώς και στη πρωτοτυπία, δεδομένου ότι εργαζόμαστε με τόσους διαφορετικούς κλάδους και αφομοιώνουμε μεγάλο όγκο πληροφοριών. Σε γενικές γραμμές είμαστε hands-on και ένα βήμα μπροστά, οπότε αυτό μας ευνοεί ως εξωτερικούς συνεργάτες να προτείνουμε πάντα κάτι καινούργιο το οποίο πιθανότατα είτε έχει δοκιμαστεί επιτυχώς σε άλλο κλάδο είτε πρόκειται να είναι η νέα τάση το επόμενο διάστημα.
 
Ερ: Μπαίνοντας στην τρίτη δεκαετία ζωής της εταιρείας, ποιοι είναι οι στρατηγικοί στόχοι που έχετε θέσει για την περαιτέρω ανάπτυξη της com2go.com;
 
Σίγουρα η ανάπτυξη, κυρίως εκτός Κύπρου. Ήδη έχουμε παρουσία σε τρίτες χώρες και προσπάθεια είναι η εξέλιξη και σε άλλες. Από επιχειρηματικής πλευράς, κάτι ετοιμάζουμε αλλά δεν υπάρχει ακόμα κάτι ανακοινώσιμο.   
 
Πρόσφατα ο όμιλος com2go γιόρτασε τα 20α γενέθλια του  
 
 
Ερ: Με δεδομένο ότι η σημερινή εποχή είναι ιδιαίτερα απαιτητική και ανταγωνιστική σε όλους τους τομείς, ποιες είναι και ποιες προβλέπετε ότι θα είναι οι προκλήσεις των επόμενων χρόνων για την εταιρεία; Έχοντας γνώση εκ των έσω, πώς αξιολογείτε την επίδοση της Κύπρου σε ό,τι αφορά την ψηφιοποίηση; 
 
Η είσοδος και αφομοίωση της τεχνολογίας από τη πλειοψηφία του πληθυσμού έχει αλλάξει τους όρους που λειτουργούν όλα πλέον. Εμείς αντιλαμβανόμαστε ότι δεν μπορούμε να κοιτούμε με παρωπίδες στοχεύοντας στη παραγωγή περιεχομένου αλλά πρέπει να δούμε τη γενικότερη εικόνα και τάση του κόσμου. Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο παρόμοια με εκείνη του 2007-8 όταν το Facebook άρχισε να κατακλύζει τις ζωές μας. Πλέον υπάρχουν γενεές οι οποίες γνωρίζουν τι είναι touch screen και πως να βλέπουν YouTube videos από τα δύο τους χρόνια. Οι συνήθειες μας μεταβάλλονται ραγδαία χρόνο με το χρόνο και αυτό που τελικά αναζητούν όλοι οι άνθρωποι  είναι να ξεχωρίσουν για τη μοναδικότητα τους ως προσωπικότητες. Το κοινό που απευθυνόμαστε όταν δημιουργούμε μια στρατηγική επιθυμεί να ζήσει δυνατές εμπειρίες που θα προκαλέσουν έντονα συναισθήματα.

Ο κόσμος μας ψηφιοποιείται σε όλα τα επίπεδα, ωστόσο οτιδήποτε δεν είναι ψηφιακό θα γίνει εξαιρετικά πολύτιμο τα επόμενα χρόνια. Κάποια από αυτά είναι η σοφία, η δημιουργικότητα, η διορατικότητα και η ηθική. Όλα αυτά μας ξεχωρίζουν και θα μας βοηθήσουν να ανταποκριθούμε στις όποιες προκλήσεις επιφυλάσσει το μέλλον.
Οι πελάτες (και ειδικότερα οι διαδικτυακοί πελάτες) θα μπορούν στο μέλλον να αγοράζουν πολύ πιο γρήγορα, εύκολα και οικονομικά. Η αγορά θα γίνεται με γνώμονα την προσωπική ευχαρίστηση που θα αποδίδει το κάθε προϊόν στον καταναλωτή και όχι το κόστος ή τον influencer. Οι πελάτες γίνονται και θα γίνονται πολύ πιο απαιτητικοί αλλά και πιο πιστοί. 

Η Κύπρος και ο Κύπριος επιχειρηματίας μπορεί να κατακτήσει κυριολεκτικά τον κόσμο. Γιατί οι Κύπριοι είναι τετραπέρατοι επιχειρηματίες και πανέξυπνοι. Σύντομα η αγορά τους δεν θα είναι μόνο οι ένα εκατομμύριο Κύπριοι αλλά όλος ο κόσμος.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας