Τα social media της Ομόνοιας που πετούν, το απαρχαιωμένο Τσίρειο και το strong asset της Ανόρθωσης

Τα social media της Ομόνοιας που πετούν, το απαρχαιωμένο Τσίρειο και το strong asset της Ανόρθωσης

Τα social media της Ομόνοιας που πετούν, το απαρχαιωμένο Τσίρειο και το strong asset της Ανόρθωσης

Εάν οι ποδοσφαιρικές τους ομάδες δεν έχουν επιτυχίες εντός γηπέδου το έργο τους γίνεται... εξαιρετικά δύσκολο. Το πιο πάνω είναι το συμπέρασμα τοποθετήσεων των Marketing Managers των μεγάλων κυπριακών ομάδων, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να μιλήσουν για τη δουλεία τους, σε συζήτηση που διεξήχθη στο Football Conference. 

RELATED ARTICLES


 
Οι Marketing Managers της Ομόνοιας, του Απόλλωνα, της Ανόρθωσης, της ΑΕΚ και της ΑΕΛ μίλησαν για τις καθημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζουν και τους στόχους που έχουν θέσει οι ομάδες τους, στην προσπάθεια για να αυξήσουν τα έσοδα τους.  

Διαβάστε ακόμα: Το ακριβότερο διαμέρισμα που πωλεί η Altamira (Photos)

Διαβάστε ακόμα: Οι νέες φωτογραφίες του πρώτου εκπτωτικού χωριού στην Κύπρο
 
Εμπόδιο η περσινή χρονιά της Ομόνοιας
 
Τα αποτελέσματα της ομάδας δεν άφησαν το τμήμα Μάρκετινγκ της Ομόνοιας να επιτύχει τα όσα οργάνωσε κατά τη τελευταία χρόνια, ανέφερε στο Football Conference o Υπεύθυνος Μάρκετινγκ Ομόνοιας Λευκωσίας, Γιώργος Κακουρίδης, προσθέτοντας ότι η προσπάθεια του τμήματος έχει ανανεωθεί φέτος, με σκοπό να προσφέρει μία εμπειρία στο 100% προς τους φιλάθλους της ομάδας.
 
Η πραγματικότητα, πάντως, όπως εξήγησε, είναι ότι εάν η ομάδα δεν καταφέρει να κερδίσει στο γήπεδο, οι προσπάθειες του τμήματος δεν μετρούν.
 

«Έχουμε το πιο αυξανόμενο social media following, σε percentage», σημείωσε, επίσης, σε άλλη αναφορά του, κατά την αρχική του τοποθέτηση.
 
Αναφερόμενος στα προβλήματα που συναντούν οι μαρκετιαρς των ποδοσφαιρικών ομάδων, είπε πως στο ΓΣΠ, λόγω των συμβάσεων, δεν υπάρχει διαθέσιμο Wi-Fi για τους φιλάθλους, γεγονός που στερεί σειρά δυνατοτήτων από το αρμόδιο τμήμα της Ομόνοιας, όπως είναι οι online ψηφοφορίες για τον man of the match, οι online παραγγελίες από τις butiques κτλ.
 
Πέραν τούτου, ο κ. Κακουρίδης αναφέρθηκε και στην απουσία του απαιτούμενου αριθμού χώρων στάθμευσης στο ΓΣΠ.
 
Νέο branding για το νέο γήπεδο στην Λεμεσό
 
Και η Υπεύθυνη Μάρκετινγκ του Απόλλωνα Λεμεσού, Κούλλα Σταυρινίδου, συμφώνησε στο ότι τα αποτελέσματα των ομάδων καθορίζουν εν πολλοίς και τη… μοίρα των ιδίων.
 
Όπως είπε η ίδια, ανάμεσα σε άλλα, ο Απόλλωνας έχει στους μακροπρόθεσμους στόχους του να εκμεταλλευτεί το νέο γήπεδο που θα ανεγερθεί στην Λεμεσό και για το λόγο αυτό προετοιμάζεται όσον αφορά το νέο branding του γηπέδου, με απώτερο σκοπό να μεγιστοποιήσει το κέρδος του ως ομάδα.
 
Το πιο σημαντικό που έχουμε να κάνουμε ως ομάδες είναι να βρούμε τους τρόπους για να επιστρέψει ο κόσμος στα γήπεδα, σημείωσε ενώ σε άλλο σημείο της τοποθέτησης της αναφέρθηκε στην εταιρική κοινωνική ευθύνη και τις δράσεις του Απόλλωνα, ο οποίος, όπως είπε, είναι πρωτοπόρος στον τομέα, με δράσεις που στοχεύουν στην καταπολέμηση του ρατσισμού και την προώθηση άλλων κοινωνικών μηνυμάτων.
 

Όσον αφορά το Τσίρειο Στάδιο, η Κούλλα Σταυρινίδου είπε πως δεν υπάρχουν θεωρία ή θέσεις VIP για τους φιλάθλους και ως εκ τούτου τα εισιτήρια δεν μπορούν να πωληθούν όπως θα ήθελαν οι ίδιες οι ομάδες που το χρησιμοποιούν.
 
«Το Αντώνης Παπαδόπουλος δεν πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο 40- 50 φορές τον χρόνο»
 
Για τον Διευθυντή Εμπορικού και Μάρκετινγκ της Ανόρθωσης Αμμοχώστου, Σπύρο Λεοντάρη, τα στοιχήματα που αντιμετωπίζουν οι μαρκετιαρς των ποδοσφαιρικών ομάδων είναι δύο: η δημιουργία αξίας και νέων προϊόντων για την αγορά, καθώς και οι τρόποι με τους οποίους θα κερδίσουν το κοινό τους, δηλαδή τους φιλάθλους.
 

«Εμείς ως Ανόρθωση Αμμοχώστου έχουμε ένα ποδοσφαιρικό γήπεδο, που είναι τo πιο strong asset που έχουμε ως εταιρεία, δεν πρέπει να χρησιμοποιείται μόνο 40 ή 50 φορές μέσα σε μία σεζόν. Πρέπει να δημιουργηθούν οι βάσεις ώστε να έχει μία λειτουργικότητα για 100-150 φορές τον χρόνο. Έτσι είναι τα σύγχρονα γήπεδα προς τα εκεί προσανατολιζόμαστε, να φτιάξουμε ένα εμπορικό πλάνο, το οποίο θα έχει και καταστήματα εξωτερικά του γηπέδου…».  
 
Απαντώντας σε σχετική ερώτηση, ο Σπύρος Λεοντάρη είπε ότι αυτό που θέλει είναι να καταλάβει και να καταφέρει να φέρει τον κόσμο στα γήπεδα 2 ώρες πριν την έναρξη των αγώνων, ώστε να μπορεί να διασκεδάσει με διάφορες οργανωμένες δραστηριότητες.   
 
Να έρθει ο κόσμος στο AEK Arena

Από τη πλευρά της, η Υπεύθυνη Μάρκετινγκ της ΑΕΚ Λάρνακας, Χριστίνα Ευαγγέλου, λέγοντας ότι η μείωση στη παρουσία των φιλάθλων στο ΑΕΚ Arena είναι περιορισμένη, σε σύγκριση με τις υπόλοιπες ομάδες, λόγω του ότι πρόκειται για ένα νέο, ιδιόκτητο, γήπεδο εντούτοις σημείωσε ότι οι προσπάθειες για να εντοπιστούν τα όσα απωθούν τους φιλάθλους από το να έρθουν στο γήπεδο είναι συνεχείς.
 

 
Α. Γενεθλίου: Το μάρκετινγκ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το προϊόν

Το μάρκετινγκ είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με το προϊόν του ποδοσφαίρου, σημείωσε στην αρχική της τοποθέτηση η Υπεύθυνη Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας ΑΕΛ Ποδόσφαιρο Δημόσια ΛΤ, Αριάδνη Γενεθλίου.
 

Μιλώντας για τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ως μαρκετιαρ της ΑΕΛ, είπε πως στο Τσίρειο Στάδιο αρκετός κόσμος δεν προσέρχεται για να παρακολουθήσει τους αγώνες λόγω των θεμάτων υγιεινής που υπάρχουν -τουαλέτες- ή λόγω των θεμάτων ασφαλείας, τα οποία δεν αφήνουν το κοινό να νιώσει άνετα στο γήπεδο.

Σχετικά Άρθρα

Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας