QUICKSPA: Δέκα χρόνια ευεξίας

Ήταν Δεκέμβριος του 2008, όταν το πρώτο Quick Spa έκανε την εμφάνισή του στη Λευκωσία, δίνοντας νέο νόημα στις έννοιες περιποίηση και ομορφιά. Γιορτάζοντας 10 χρόνια επιτυχίας, ο ιδιοκτήτης του brand, Αντώνης Αντωνίου, παρουσιάζει την εξέλιξη και τη φιλοσοφία του. 
 
Mε γνώμονα τις ανάγκες του σύγχρονου ανθρώπου και την πλήρη αξιοποίηση του ελάχιστου χρόνου που έχει σήμερα, τα Quick Spa προσφέρουν ποιοτικές συνδυαστικές υπηρεσίες φροντίδας και πρόληψης θεμάτων υγείας σε γυναίκες και άνδρες: «Σεβόμενοι τον χρόνο των πελατών μας, προσφέρουμε τη χαλάρωση που αποζητούν σε λιγότερο από 30 λεπτά. Παράλληλα, προσφέρουμε value for money υπηρεσίες χάρη στο εξειδικευμένο προσωπικό μας, δίνοντας αξία στα χρήματα όσων μας εμπιστεύονται».

Η φιλοσοφία των Quick Day Spa δείχνει να κερδίζει όλο και περισσότερους οπαδούς, κάτι που οφείλεται στην αγάπη και τον επαγγελματισμό όλων όσοι συνθέτουν το αρμονικά δομημένο περιβάλλον του, το οποίο αποτελεί, σύμφωνα με τον κ. Αντωνίου, καινοτομία στο είδος του.

Διαβάστε ακόμα: Τα σπίτια στο σφυρί σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο

Διαβάστε ακόμα: Αγορές Πάσχα: Καλές τιμές και μεγάλη ποικιλία (βίντεο) 

Οnline κρατήσεις
Από το 2010 τα Quick Spa δημιούργησαν το δικό τους online booking σύστημα, καταφέρνοντας να προσφέρουν κάτι περισσότερο στους πελάτες τους. Να επιλέγουν από μόνοι τους, ανά πάσα στιγμή και όποια ώρα τους βολεύει, τις υπηρεσίες που επιθυμούν, τους θεραπευτές που θα τους εξυπηρετήσουν και την ώρα προσέλευσης. Ακόμα, να ελέγχουν τους πόντους τους, μέσω του συστήματος επιβράβευσης που προσφέρεται, όπως και τα ωφελήματα που δικαιούνται. Επίσης έχουμε εντάξει και την αγορά vouchers online, με την οποία οι πελάτες μπορούν να στείλουν ηλεκτρονικά δώρο ένα κουπόνι στους αγαπημένους τους οποιαδήποτε στιγμή. «Κύριος στόχος μας είναι αυτή η υπηρεσία να προσφέρεται από τα Quick Spa όλων των πόλεων και να αποτελεί ένα σύστημα που συνεχώς αναβαθμίζεται». 
 
Διεθνείς διακρίσεις
Τα Quick Spa έχουν αναγνωριστεί από διεθνείς οργανισμούς. Συγκεκριμένα, βραβεύτηκαν από το βρετανικό περιοδικό LUX ως τα Καλύτερα Οργανικά Spa στην Κύπρο για το 2016. Ακόμα, διακρίθηκαν στα ΑΙ Excellence Awardς 2016 ως τα Most Outstanding Spa 2016 και στα Corporate Travel Awards 2017 ως το Spa Resort of  the Year 2017. Επίσης, η συνεργασία με την Aegean Airlines, το καθιστά official partner: «Όλα αυτά αποτελούν απόδειξη του επαγγελματισμού και της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών. Παράλληλα, η αγάπη όλων γι’ αυτό που κάνουν δημιουργεί ένα ζεστό και οικογενειακό κλίμα σε όλα τα Quick Spa, το οποίο ευνοεί την ανάπτυξη μιας όμορφης προσωπικής σχέσης».
 
Υπηρεσίες για όλους 
Τα Quick Spa προσφέρουν περιποίηση, χαλάρωση, ηρεμία και ασφαλώς απόδραση από την καθημερινή ρουτίνα. Εργοδοτούν σήμερα 80 εξειδικευμένους επαγγελματίες, οι οποίοι τυγχάνουν συνεχούς εκπαίδευσης, με στόχο να ενημερώνονται για τις σύγχρονες τεχνολογίες και να εφοδιάζονται με νέα εργαλεία.
Πρωταρχικός σκοπός είναι η ολοκληρωμένη παροχή υπηρεσιών αισθητικής και περιποίησης σώματος, προσώπου, άκρων, καθώς και μαλλιών για γυναίκες και άνδρες. Στις δημοφιλείς συγκαταλέγονται, μεταξύ άλλων, το μασάζ Thai fusion with oil και το παραδοσιακό Τhai Dry μασάζ. Οι περιποιήσεις νυχιών Spa Manicure on the go, μαλλιών με οργανικά προϊόντα και προσώπου Oxygen treatment. Επιπλέον, έχουν δημιουργήσει εξειδικευμένες υπηρεσίες με στόχο να καλύψουν τις ανάγκες του σύγχρονου άντρα, συμβάλλοντας στην ανακούφιση από την ένταση, τη χαλάρωση και την ευεξία.
 
Ανάπτυξη με franchise
Τα Quick Spa αναπτύχθηκαν αρχικά στη Λεμεσό, το 2010, με τη μέθοδο franchise και μετά στη Λάρνακα το 2013: «Ως ολοκληρωμένο brand είμαστε έτοιμοι να αγκαλιάσουμε το ενδιαφέρον σε περιοχές περιφερειακά της Λευκωσίας και στην Πάφο, ώστε η ομάδα μας να μεγαλώσει, ειδικά τώρα που φαίνεται ότι η αγορά σταθεροποιήθηκε. Είναι, πλέον, πολύ ξεκάθαρο ότι η Κύπρος πρέπει να στοχεύσει στο μάξιμουμ στην ανάπτυξη των τουριστικών υπηρεσιών και ειδικά στο customer service του τομέα των spa».
Ο κ. Αντωνίου επεσήμανε ότι το brand τους είναι έτοιμο να επεκταθεί σε όλη την Κύπρο, με την προϋπόθεση ότι θα βρεθούν οι σωστοί άνθρωποι, που θα έχουν το ίδιο με εκείνους όραμα: «Ο κόσμος δείχνει να προτιμά τη μέθοδο franchise, αφού συνδυάζει το μέγεθος, τη δύναμη και την ασφάλεια ενός οργανωμένοu δικτύου με την αποτελεσματικότητα των στόχων που θέτουν ανεξάρτητοι επιχειρηματίες. Κάθε franchise αποτελείται από ανθρώπους που επιθυμούν να κερδίσουν την αγορά, αποκτώντας περισσότεροuς πελάτες από τους ανταγωνιστές. Η δεδομένη μορφή ανάπτυξης ελαχιστοποιεί τον κίνδυνο αποτυχίας, αφού είναι ήδη δοκιμασμένη και μετρήσιμη, την ώρα που παρέχει εκπαίδευση, ανταλλαγή ιδεών και άλλα ωφελήματα».
 
Μια ερωτεύσιμη μάρκα
Όταν κτίζεται μία μάρκα, πρέπει να μας ενδιαφέρει όχι μόνο η ταυτότητά της, αλλά και ποιος θα είναι ο καταναλωτής της, ώστε να γίνει αντιληπτή, αναγκαία και ερωτεύσιμη: «Όπως λέει και η μητέρα μου, από την οποία είχα την ευλογία να παραλάβω το brand μας, η μάρκα είναι όπως ένας άνθρωπος, με τα λάθη, τις αδυναμίες, τις εμμονές και κυρίως τις ιδιαιτερότητες που γίνονται χαρίσματα και τον κάνουν να ξεχωρίζει, να διαφοροποιείται και τέλος να αγαπιέται γι’ αυτό που είναι. Η αίσθησή της πρέπει να είναι τόσο δυνατή και μοναδική, ώστε να ξυπνά στους ανθρώπους την ανάγκη να τη χρησιμοποιήσουν». Στόχος του Αντώνη Αντωνίου είναι όχι μόνο να συνεχίσει το όραμα της μητέρας του, Άντρης Γεωργίου, αλλά να πάει κι ένα βήμα παρακάτω, ενισχύοντας τη σχέση που έχει αναπτύξει το brand στην όλη πορεία του με την τεχνολογία, στο πλαίσιο των προσφερόμενων υπηρεσιών και της γενικότερης εξυπηρέτησης των πελατών είτε στον χώρο του είτε online.
 
Facts & Figures
  • Από τα Quick Spa έχουν περάσει, στα δέκα χρόνια λειτουργίας τους, 72.000 πελάτες.
  • Μέχρι στιγμής έκλεισαν 360.000 ραντεβού, εκ των οποίων τα 25.000 online.
  • Έχουν χρησιμοποιήσει, για τη διεκπεραίωση των εργασιών τους, 28.000 συσκευασίες με οργανικά προϊόντα.
 
 

Δειτε Επισης

Καρδιοχειρουργοί του Mediterranean Hospital παρακολούθησαν διάλεξη του διακεκριμένου καθηγητή Claus Preusse
Άνευ ανθυποψηφίου συνεχίζει στη θέση του γενικού γραμματέα της ΠΑΣΥΔΥ ο Στρατής Ματθαίου
Η Golden Gallery by Kapatays δίπλα στα Μωρά Θαύματα
Εκδήλωση Ασφάλειας και Υγείας 2024: «Δεν υπάρχει άλλος χρόνος-Εξασφαλίζουμε υγιή και ασφαλή εργασία τώρα»
Η New Deal και η Rakuten Viber λανσάρουν επίσημη συνεργασία για την αγορά της Κύπρου
Η 1η ΕΜΟΔΕ του Πυροσβεστικού Σώματος Ελλάδος εκπαιδεύει Εθελοντές του SupportCY
Μαρία Δημητρίου: Η δύναμη της τηλεόρασης
Πώς η τεχνολογία μεταμορφώνει τον ιατρικό τομέα
Coca-Cola HBC Κύπρου: Στηρίζει με πράξεις αγάπης και φροντίδας, τη δράση «Πακέτα Αγάπης» του Κυπριακού Ερυθρού Σταυρού
CyEmployers: Διασύνδεση δεξιοτήτων που αποκτούνται από την Ανώτερη Εκπαίδευση με τις ανάγκες της αγοράς εργασίας