Αγορές Πάσχα: Καλές τιμές και μεγάλη ποικιλία (βίντεο)

Με την ευνοϊκή ημερολογιακή συγκυρία σύμμαχο, οι καταστηματάρχες βλέπουν τους καταναλωτές να ανταποκρίνονται θετικά στην ευκαιρία για αγορές, με αφορμή το Πάσχα ενώ το κοινό, με τη σειρά του, δηλώνει ικανοποιημένο για το εύρος των προϊόντων και των τιμών, από το οποίο μπορεί να επιλέξει.
 
Κατά τη διάρκεια της εβδομάδας πλήθος κόσμου επισκέφθηκε τα εμπορικά κέντρα και τα καταστήματα για να κάνει τις αγορές του, κάτι που αναμένεται να συνεχιστεί και την ερχόμενη εβδομάδα. Γενικότερα, οι καταστηματάρχες διακατέχονται από μεγάλη θετικότητα και αισιοδοξία για την κίνηση που θα παρουσιάσει η αγορά την περίοδο του Πάσχα. Να σημειωθεί ότι, το μεγαλύτερο κύμα αγοραστών αναμενόταν με την ολοκλήρωση της εβδομάδας, λόγω της παραδοσιακής ώθησης που λαμβάνει η αγορά μετά την καταβολή των μισθών στους δημόσιους υπαλλήλους.

Διαβάστε ακόμα: Τα σπίτια στο σφυρί σε Λεμεσό, Λάρνακα, Πάφο και Αμμόχωστο

Διαβάστε ακόμα: QUICKSPA: Δέκα χρόνια ευεξίας

Σε δηλώσεις του στο InBusinessNews ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου (ΠΑ.ΣΥ.ΛΙ.Ε), Μάριος Αντωνίου, ανέφερε ότι η σύγκριση με την περσινή χρονιά, σχετικά με την επισκεψιμότητα και τις αγορές των καταναλωτών, θα γίνει την ερχόμενη εβδομάδα, αφού με την φετινή θετική συγκυρία, αναμένεται ότι η Τρίτη του Πάσχα, αλλά και η Πέμπτη θα είναι ημέρες έντονης κινητικότητας στις υπεραγορές. Όσον αφορά τα καταστήματα ένδυσης και υπόδησης ή ηλεκτρονικών αυτά σύμφωνα με τον κ. Αντωνίου, βρίσκονται σε δεύτερη μοίρα, συγκριτικά με τον τομέα των τροφίμων (υπεραγορές, λαχαναγορές και κρεοπωλεία). Σε σχέση με τις εκπτώσεις, αυτές παρατηρούνται σε αρκετά καταστήματα και αφορούν κυρίως σε ηλεκτρονικά προϊόντα (τηλεοράσεις, laptops και κινητά τηλέφωνα) ενώ και οι υπεραγορές, ανά εβδομάδα, ανανεώνουν συνεχώς τα προϊόντα που τοποθετούν σε προσφορές. Πάντως, ήδη, το λιανεμπόριο καταγράφει αύξηση ύψους 5-6% κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019- το 2018 καταγράφηκε αύξηση 6,5% σε σχέση με το 2017, που ήταν η πέμπτη κατά σειρά, από το 2013.  
Το InBusiness βρέθηκε σε γνωστό εμπορικό κέντρο της Λευκωσίας για να καταγράψει τις απόψεις του κοινού σε σχέση με τα ψώνια που έκανε αυτή την περίοδο.
 

Δειτε Επισης

Αύξηση 1,4% στον εναρμονισμένο Δείκτη Τιμών Καταναλωτή τον Απρίλιο
Στο μικροσκόπιο της ΕΠΑ ο ανταγωνισμός στη λιανική αγορά νωπού κρέατος αμνοεριφίων-Αυτεπάγγελτη έρευνα
Νέος διευθυντής του ΣΟΔΑΠ ο Γιάγκος Τσίβικος-Στο επίκεντρο το νοικοκύρεμα του οργανισμού και η αύξηση πωλήσεων
Ετήσια αύξηση 3,9% στις παραδόσεις αγελαδινού γάλακτος
Ανοίγει η Μακαρίου...Οι νέες ρυθμίσεις με την πλειοψηφική απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου Λευκωσίας
Lidl: Στον δρόμο για να γίνει το ισχυρότερο movement brand στην Ευρώπη με νέα ταυτότητα η CRIVIT
Toyota: Κατασκευάζει κορυφαία μοντέλα με ρίζες στον μηχανοκίνητο αθλητισμό
CP Herbalist και Columbia Confectionery επιστρέφουν μόνιμα στο My Mall Limassol
Πολυκαταστήματα ERA: Με ποσοστό 16,67% μπαίνει στην Gencom η Φάις, συμφερόντων της οικογένειας Πολιτικός
Άνοιξε τις πύλες του το νέο κατάστημα HUGO στο King’s Avenue Mall στην Πάφο (pics)