powered by

Πέραν των €2 εκατ. θα αφήσει στη Λεμεσό ο Μαραθώνιος

Η μεγαλύτερη αθλητική διοργάνωση της χώρας είναι εδώ. Ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ θα διεξαχθεί για 13η φορά το διήμερο 23 και 24 Μαρτίου και αναμένεται πως χιλιάδες αθλητές και συνοδοί τους θα κατακλύσουν την πόλη της Λεμεσού. 

Ο Μαραθώνιος ξέφυγε από τα στενά όρια του κλασικού αθλητισμού και πλέον μετατράπηκε σε ένα δυναμικό προϊόν όπου η κάθε πόλη και χώρα ανά το παγκόσμιο εκμεταλλεύεται, αντλώντας σημαντικά οφέλη.

Διαβάστε ακόμα: Χριστόφορος Παπαχριστοφόρου: Το success story ενός επενδυτή

Διαβάστε ακόμα: Το market share σε σταθερή τηλεφωνία και διαδίκτυο

Έτσι και ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ εκμεταλευόμενος τη ραγδαία ανάπτυξη του δρομικού κινήματος σε Κύπρο και εξωτερικό και επενδύοντας ένα ποσό πέραν του μισού εκατομμυρίου ευρώ καταφέρνει να προσελκύει ντόπιο και ξένο τουρισμό υποστηρίζοντας σημαντικά την οικονομία της πόλης.

Σύμφωνα με τον Ανδρέα Σπύρου, Business Development Manager του ΟΠΑΠ Μαραθωνίου Λεμεσού ΓΣΟ, στην φετινή διοργάνωση θα βρεθούν πέραν των 15.000 αθλητων. Από αυτούς οι 2.000 θα είναι από το εξωτερικό και θα συνοδεύονται από 1.000 συνοδούς. Υπολογίζεται πως η οικονομία της πολής θα ενισχυθεί με πέραν των €2 εκατ. μόνο από τους ξένους επισκέπτες. 

Τα οικονομικά οφέλη της πόλης είναι εξαιρετικά σημαντικά αν υπολογίσουμε πως ο Μάρτης, αποτελεί τον 4ο χειρότερο τουριστικό μήνα του έτους. 

Ο Ανδρέας Σπύρου, Business Development Manager του ΟΠΑΠ Μαραθωνίου Λεμεσού ΓΣΟ μίλησε στο INBusinessNews για όλα τα οικονομικά οφέλη που φέρνει στην πόλη της Λεμεσού ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ.

Πόσοι αθλητές αναμένεται να σταθούν στην αφετηρία του ΟΠΑΠ Μαραθώνιου Λεμεσού ΓΣΟ; Από αυτούς πόσοι αθλητές θα προέρχονται από το εξωτερικό και πόσοι θα είναι οι συνοδοί τους;
Συνολικά οι αφίξεις από το εξωτερικό για το 13ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού ΓΣΟ φτάνουν τις 3.000, εκ των οποίων πέραν των 2.000 θα βρεθούν στη γραμμή εκκίνησης, διαγωνιζόμενοι στους ατομικούς δρόμους (Μαραθώνιος, Ημιμαραθώνιος, Petrolina Energy Race 10χλμ, City Race 5χλμ). Οι δρομείς αναμένονται συνολικά να ξεπεράσουν τις 15.000. Με 240 εταιρείες και ομάδες και 10.000 δρομείς ο Primetel Εταιρικός Δρόμος 5χλμ του Σαββάτου (23/3) είναι η πιο δημοφιλής διαδρομή, ενώ 1.000 παιδιά θα αγωνιστούν στην Andrey & Julia Dashin’s Foundation Youth Race,  την ίδια ημέρα. Στους αγωνιστικούς δρόμους της Κυριακής οι συμμετέχοντας ξεπερνούν τις 4.000.

Ποιος είναι ο συνολικός οικονομικός αντίκτυπος του ΟΠΑΠ Μαραθώνιου Λεμεσού ΓΣΟ στην πόλη της Λεμεσού, τις μέρες της διοργάνωσης;
Είναι δύσκολο να απαντηθεί αυτή η ερώτηση, με ακρίβεια. Εάν λάβουμε ως δεδομένη την κατά κεφαλή δαπάνη τουριστών στην Κύπρο, την οποία το Υφυπουργείο Τουρισμού υπολογίζει στα €700 ευρώ, τότε με 3.000 ξένους, εκτιμάται ότι μένουν στην Κύπρο πέραν των €2.000.000, εξαιτίας της διοργάνωσης. Έπειτα είναι οι χιλιάδες δρομείς από άλλες πόλεις της Κύπρου, που κινούνται στην πόλη και πολλοί εκ των οποίων διανυκτερεύουν στη Λεμεσό, ξοδεύοντας χρήματα τόσο για τη συμμετοχή τους και την υποστήριξή της, όσο και για διασκέδαση, συνδυάζοντας τον αγώνα με ένα mini break – ιδιαιτέρως φέτος που συμπίπτει με αργία τη Δευτέρα. Πρέπει να προστεθεί η διαφημιστική δαπάνη που κατευθύνεται στα ΜΜΕ την περίοδο του ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού ΓΣΟ και η οποία αφορά τόσο την πολύ μεγάλη διαφημιστική καμπάνια της ΟΠΑΠ Κύπρου με αφορμή τη διοργάνωση, όσο και άλλων μεγάλων εταιρειών που «τρέχουν» καμπάνιες γύρω από τον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού ΓΣΟ, όπως Primetel, Petrolina, Marathon Trading, ΚΕΟ, Muskita κα. Επίσης πολλές από τις εταιρείες που συμμετέχουν στον Primetel Εταιρικό Δρόμο 5χλμ, ξοδεύουν χρήματα για την προετοιμασία της συμμετοχής τους αλλά και για την προβολή της.

Ποιες ενέργειες κάνει ο ΟΠΑΠ Μαραθώνιος Λεμεσού ΓΣΟ ώστε να προσελκύσει αθλητικό τουρισμό κατά τις μέρες της διοργάνωσης;
Η προσπάθεια προσέλκυσης δρομέων από το εξωτερικό είναι ολόχρονη. Υπάρχουν πολύ συγκεκριμένα, μεγάλα προγράμματα προώθησης της διοργάνωσης και της Κύπρου ευρύτερα, τα οποία «τρέχουν» όλο το χρόνο, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και σε Ελλάδα, Ισραήλ, Ρωσία, Γερμανία, Λίβανο και τις Βαλκανικές χώρες. Υπάρχουν δηλαδή συνεργάτες του ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού ΓΣΟ στις πιο πάνω χώρες, οι οποίοι δραστηριοποιούνται στο χώρο των ΜΜΕ και στα δρομικά κινήματα των χωρών αυτών. 



Πέραν από τα οικονομικά οφέλη της διοργάνωσης ο Ανδρέας Σπύρου, Business Development Manager του ΟΠΑΠ Μαραθωνίου Λεμεσού ΓΣΟ μας μίλησε και για τους τρεις βασικούς άξονες της στρατηγικής του αγώνα. 

Κοινωνική Προσφορά
Επισήμως η διοργάνωση στηρίζει το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα για τέταρτη χρονιά, χρηματικά αλλά και βοηθώντας στην ανανέωση του αρχείου εθελοντών δοτών μυελού των οστών. Επιπλέον, η διοργάνωση από φέτος έχει συμβληθεί με την πλατφόρμα «Give and Gain» από την οποία κάθε ένας μπορεί να ξεκινήσει το δικό του πρόγραμμα συλλογής χρημάτων για κάποιο σκοπό, μέσω της συμμετοχής στον ΟΠΑΠ Μαραθώνιο Λεμεσού ΓΣΟ. Έως τώρα έχουν μαζευτεί σχεδόν €30.000  για διάφορους, καλούς σκοπούς.

Πράσινη Ανάπτυξη
Το project Going Green by Muskita υλοποιείται φέτος για δεύτερη χρονιά, με τη συνεργασία του ΤΕΠΑΚ και της Επιτρόπου Εθελοντισμού. Φιλοδοξεί έως το τέλος του 2020 να καταστήσει τη διοργάνωση πρότυπο περιβαλλοντικής διαχείρισης για αθλητική διοργάνωση.

Ανάπτυξη Δρομικού Κινήματος
Μέσω του Φόρουμ Δρομικού Κινήματος που διοργανώνεται τις ημέρες του ΟΠΑΠ Μαραθωνίου Λεμεσού ΓΣΟ, του Παγκύπριου Σχολικού Αγώνα Δρόμου «Τρέχω για την Υγεία μου» που συνδιοργανώνεται με το Υπουργείο Παιδείας & Πολιτισμού κάθε Ιανουάριο αλλά και της Andrey & Julia Dashin’s Foundation Youth Race για παιδιά 6-16 χρόνων, η διοργάνωση επενδύει την ανάπτυξη του δρομικού κινήματος στην Κύπρο, στοχεύοντας κυρίως στη νέα γενιά.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College
Νέο κτήριο Μονάδας Κυκλοτρονίου στο Ογκολογικό Κέντρο Τράπεζας Κύπρου