powered by

Οι top 10 διαφημιζόμενοι σε TV, ραδιόφωνο και έντυπα

Τα €12 εκατ. αγγίζει η επένδυση των πρώτων 10 διαφημιζόμενων της Κύπρου για διαφήμιση στην τηλεόραση τον Ιούνιο του 2018.

Την ίδια ώρα, η διαφημιστική δαπάνη για το ραδιόφωνο ξεπέρασε τα €3 εκατ., ενώ για τα έντυπα ανήλθε στα €364,084.

Η διαφημιστική δαπάνη για τηλεόραση, ραδιόφωνο και έντυπα από τους κορυφαίους παίχτες της αγοράς έφτασε τον Ιούνιο του 2018 στα €15,33 εκατ.

Διαβάστε ακόμα: Οι μπαμπούλες Χάρη και η εμμονή του Οδυσσέα

Οι top της τηλεόρασης
Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της Nielsen (για τα κανάλια ΡΙΚ1, ΡΙΚ2, TVONE, ANT1, Sigma, Alpha Κύπρου και Plus), πρώτος διαφημιζόμενος στην τηλεόραση είναι η Cyta με επένδυση €2,347,495. 

Σε κοντινή απόσταση ακολουθούν οι Υπεραγορές Άλφαμέγα, με €2,153,630. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Lidl με €1,636,288, ενώ η πεντάδα συμπληρώνεται από MTN (€1,071,551) και ΟΠΑΠ Κύπρου (€1,048,398).

Με ποσά κάτω του ενός εκατομμυρίου βρίσκονται στη δεκάδα της τηλεοπτικής διαφήμισης οι εταιρείες Jumbo, Pizza Hut, Primetel, Alpha Bank Cyprus και Lanitis Bros.


Οι top του ραδιοφώνου
Στην κορυφή της διαφημιστικής πίτας και του ραδιοφώνου βρίσκεται η Cyta με €567,247, σύμφωνα με τα στοιχεία της MatrixMedia. Στη δεύτερη θέση κατατάσσεται η Electroline με διαφημιστική επένδυση €426,361, με τις Υπεραγορές Άλφαμεγα να έχουν την τρίτη θέση με €406,673.

Ο όμιλος PHC Franchised Restaurants Public, ο οποίος διαθέτει γνωστές αλυσίδες και καφεστιατόρια (Pizza Hut, KFC, Burger King, Wagamama, Caffe Nero), καταλαμβάνει την τέταρτη θέση στη διαφημιστική δαπάνη στο ραδιόφωνο με €317,893. Την πεντάδα ολοκληρώνει η ΟΠΑΠ Κύπρου με €278,388, ενώ λίγο πιο κάτω βρίσκεται η MTN Κύπρου με €271,524.

Οι top των εντύπων
Μειωμένη σε σχέση με τα υπόλοιπα μέσα (τηλεόραση και ραδιόφωνο) παρέμεινε τον Ιούνιο η διαφημιστική δαπάνη στα έντυπα. Όπως προκύπτει από τα στοιχεία της MatrixMedia, τη διαφημιστική πρωτιά στα έντυπα κατέχει η Τράπεζα Κύπρου με €71,994, με τη Cyta να ακολουθεί με €55,030. 

Τρίτη κατατάσσεται η M.P. Michaelides με €46,975, στην τέταρτη θέση βρίσκεται η C.A Papaellinas & Co με €40,500 και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνει το Πολιτιστικό Ίδρυμα της Τράπεζας Κύπρου με δαπάνη €31,998. Στη λίστα βρίσκονται ακόμα η ΟΠΑΠ Κύπρου, η Logicom Public, η Ευρωπαϊκή Ένωση, η MTN Κύπρου και η Costas Papaellinas Organization.

 

Δειτε Επισης

Συνεργασία City of Dreams Mediterranean και Οργάνωσης Τυφλών για την πρωτοβουλία «We Can Dream Together Foundation»
Νέα σύνθεση στην Κυπριακή Εθνική Παραολυμπιακή Επιτροπή
Πράσινο φως από ΕΠΑ για απόκτηση της CNP από Ελληνική-Στα €182 εκατ. το συνολικό τίμημα της εξαγοράς
Επίσκεψη Σκουρίδη και ενίσχυση συνεργασίας με ΗΠΑ σε επιστήμη, έρευνα, καινοτομία και επιχειρηματικότητα
Anymaster: Η πλατφόρμα με χρηματοδότηση από τη Lamda επεκτείνεται στην Αθήνα
Επεκτείνει τις συνεργασίες του με ακαδημαϊκά ιδρύματα στην Ασία το ΤΕΠΑΚ-Συμφωνίες με τρία κινέζικα πανεπιστήμια
23ο Συνέδριο Leadership and HR Management: Ηγεσία, ταλέντο και ανθρώπινο δυναμικό (video)
Ημερίδα «20 χρόνια ανίχνευσης ακοής» από το Κέντρο Προληπτικής Παιδιατρικής «Αμερίκος Αργυρίου»
Στα γραφεία της Allianz Κύπρου το τρόπαιο του EuroBasket
Το πρόγραμμα του 8ου Εθνικού Διαγωνισμού Δεξιοτήτων SkillsCyprus 2024 (video)