ΟΑΥ: Κονδύλι €750 χιλιάδων για την καμπάνια του ΓεΣΥ

Στην προκήρυξη μεγάλου ανοικτού διαγωνισμού για το επικοινωνιακό κομμάτι του υπό εφαρμογή Γενικού Σχεδίου Υγείας (ΓεΣΥ) προχωρεί το επόμενο διάστημα ο Οργανισμός Ασφάλισης Υγείας (ΟΑΥ). 

Ο διαγωνισμός, θα έχει ως αντικείμενο τη σύναψη σύμβασης υπηρεσιών για τη διεκπεραίωση της στρατηγικής επικοινωνίας αναφορικά με την εισαγωγή του Γενικού Συστήματος Υγείας (Α’ φάση). Πιο αναλυτικά, ο προσφοροδότης που θα κερδίσει τον διαγωνισμό θα αναλάβει όλη την καμπάνια διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων για την προβολή και ενημέρωση κοινού, παρόχων υπηρεσιών φροντίδας και άλλων εμπλεκομένων αναφορικά με τις βασικές πτυχές και τον τρόπο λειτουργίας του ΓεΣΥ. Τέτοιου είδους συμβάσεις αφορούν κατά κύριο λόγο γραφεία που δραστηριοποιούνται στους τομείς υπηρεσιών Media και Δημοσίων Σχέσεων (PR).

Διαβάστε ακόμα: Σήκωσαν €340 εκατ. τα νοικοκυριά το εξάμηνο

Μεγάλο, πάντως, αναμένεται ότι θα είναι το ενδιαφέρον από τα κυπριακά διαφημιστικά και γραφεία επικοινωνίας, με δεδομένο το υψηλό ποσό της σύμβασης, το οποίο υπολογίζεται στις €750.000, μη συμπεριλαμβανομένου του Φ.Π.Α. Πέραν του υψηλού ποσού, η επιτυχής ολοκλήρωση μιας τέτοιας καμπάνιας θα προσδώσει περαιτέρω κύρος και αναβάθμιση στις παρεχόμενες υπηρεσίες του επιτυχόντα προσφοροδότη. 

Διαβάστε ακόμα: Πλωτό αιολικό πάρκο προτείνει ο ΣΑΕΚ

Βάσει των κανονισμών, δικαίωμα συμμετοχής στο διαγωνισμό  θα έχουν φυσικά ή νομικά πρόσωπα (δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου) ή κοινοπραξίες φυσικών ή/και νομικών προσώπων, τα οποία είναι εγκατεστημένα νόμιμα στην Κύπρο ή σε άλλο κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ΕΕ) ή του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ) ή σε τρίτες χώρες που έχουν υπογράψει και κυρώσει τη Διεθνή Συμφωνία περί Δημοσίων Συμβάσεων (GPA) ή έχουν υπογράψει και κυρώσει συμφωνίες σύνδεσης ή διμερείς συμφωνίες με την Ε.Ε. ή με την Κυπριακή Δημοκρατία. 

Για τη συμμετοχή τους στο διαγωνισμό, οι Οικονομικοί Φορείς  θα πρέπει να πληρούν υποχρεωτικά τις παρακάτω προϋποθέσεις που αφορούν στην οικονομική και χρηματοοικονομική τους επάρκεια:

1. Να έχουν μέσο ετήσιο κύκλο εργασιών, για τα τρία (3) τελευταία οικονομικά έτη, τουλάχιστον ίσο με ένα εκατομμύριο (1.000.000) ευρώ. 

2. Νοείται ότι σε περίπτωση που ο Οικονομικός Φορέας είναι κοινοπραξία προσώπων, η πιο πάνω προϋπόθεση αρκεί να πληρείται αθροιστικά από τα μέλη της κοινοπραξίας.

Αξίζει να σημειωθεί ότι η καμπάνια αναμένεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2019, με δεδομένο το γεγονός ότι η πρώτη φάση του ΓεΣΥ θα υλοποιηθεί από την 1η Ιουνίου 2019. 

Δειτε Επισης

Απορροφητικά αερολύματα: Το Ινστιτούτο Κύπρου «ξεκλειδώνει» τον άγνωστο ρόλο τους στην υπερθέρμανση της περιοχής
Αναμένει αυξημένα κέρδη το πρώτο εξάμηνο η Τσιμεντοποιία Βασιλικού
Bolt: Η νέα λειτουργία που λανσάρει πρώτη στην Κύπρο-Το Family Profile και η δυνατότητα που προσφέρει
Ocean Cleanup και AWS ενώνουν δυνάμεις για καθαρούς ωκεανούς με τεχνητή νοημοσύνη
Μεγάλη έρευνα CYGraduates: Οι προκλήσεις που βάζουν φρένο στην επαγγελματική πορεία των αποφοίτων
Νέα ευρωπαϊκή διάκριση για το Πανεπιστήμιο Κύπρου-«ESCI Champion» 2025-2027 για την ψηφιοποίηση του Erasmus+
Όραμα χωρίς σύνορα: Ο Roni Aloni και η νέα εποχή της φιλοξενίας στην Κύπρο
Το Πανεπιστήμιο Frederick πρώτο στην Κύπρο στη διεθνή κατάταξη THE Impact Rankings 2025
Μ. Κυριακίδης: Προσέλκυση «σωστού» τύπου επενδύσεων με το νέο πλαίσιο ελέγχου ΑΞΕ-Δεν θα αποθαρρύνει επενδυτές
Ενισχύεται ο ρόλος της Κύπρου στην προώθηση της καινοτομίας, επιστήμης και νέων τεχνολογιών-Υπέγραψαν MoU KEBE και CSEO