Οι  Top 10 διαφημιζόμενοι σε Ράδιο και Press

Στα €14,4 εκατ. ευρώ ανήλθε η συνολική δαπάνη των διαφημιζόμενων σε ραδιόφωνο και έντυπο Τύπο κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, σύμφωνα με στοιχεία της MatrixMedia. Συγκεκριμένα για διαφημίσεις στο Ραδιόφωνο δαπανήθηκαν περίπου €9,6 εκατ., ενώ για καταχωρήσεις διαφημίσεων στον έντυπο Τύπο δαπανήθηκαν €4,8 εκατ.

Διαβάστε ακόμα: Εταιρείες κολοσσοί στο Cruise Executive Summit

Οι Top10 στο Ραδιόφωνο
Σύμφωνα με τα στοιχεία της MatrixMedia, η Electroline καταλαμβάνει την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία €512,8 χιλιάδες κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, ενώ στη δεύτερη θέση βρίσκονται οι Υπεραγορές Άλφαμεγα με δαπάνη σε διαφήμιση ονομαστικής αξίας €451,2 χιλιάδες. Την τρίτη θέση καταλαμβάνει η Ανδρέας Χαραλάμπους με κονδύλι €276,9 χιλιάδες, ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Family Restaurants Andreou Co. και η Cyta με δαπάνη €232,9 χιλιάδες και €216,8 χιλιάδες αντίστοιχα.



Οι Top10 στον Έντυπο Τύπο
Την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική δαπάνη σε ονομαστική αξία €443,9 χιλιάδες καταλαμβάνει το Υπουργείο Εσωτερικών και τη δεύτερη θέση με €235,5 χιλιάδες η Τράπεζα Κύπρου. Στην τρίτη θέση βρίσκεται η Συνεργατική Κυπριακή Τράπεζα με δαπάνη €78,9 χιλιάδες και την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν οι Ελληνική Τράπεζα και η MS Jacovides me €74,2 χιλιάδες και €69,2 χιλιάδες αντίστοιχα.
 
 

Δειτε Επισης

Στο τεύχος Μαΐου του περιοδικού IN Business: IN Business Awards-16 χρόνια επιβραβεύουμε το επιχειρείν
Στην Medicover Genetics ο Δ. Σκουρίδης-Ξεναγήθηκε στις εγκαταστάσεις και ενημερώθηκε για το έργο της εταιρείας
Πάνω κατά 5,2% σε ετήσια βάση ο Δείκτης Κύκλου Εργασιών στη βιομηχανία
ΙδΕΚ: Νέες προσκλήσεις €16,3 εκατ. για στήριξη του ερευνητικού συστήματος
Εκτοξεύθηκε η εξυπηρέτηση οχηματαγωγών πλοίων στο λιμάνι Λεμεσού-Η ανακοίνωση της DP World Limassol
CBN Young Dragon Awards: Αντίστροφη μέτρηση για την έναρξη υποβολής υποψηφιοτήτων
Βιωματικά εργαστήρια Οργανισμού Νεολαίας κατά του σχολικού εκφοβισμού
Μήνυμα από ΟΝΕΚ για ένα Πάσχα χωρίς κροτίδες-«Δεν είναι μαγκιά, ούτε έθιμο»
Ενώνοντας δυνάμεις για προώθηση της πολιτιστικής κληρονομιάς μέσω της επιχειρηματικότητας
Η Stoiximan έπαιξε μπάλα και έστειλε το δικό της μήνυμα για την Παγκόσμια Ημέρα Γης