Ανακατατάξεις στους διαφημιζόμενους στην TV

Ανακατατάξεις στους διαφημιζόμενους στην TV

Ανακατατάξεις στους διαφημιζόμενους στην TV

Αλλαγή σκυτάλης για την πρωτιά σε ότι αφορά τις δαπάνες εταιρειών για τηλεοπτική διαφήμιση, με την συνολική δαπάνη των δέκα εταιρειών με την μεγαλύτερη επένδυση σε ονομαστική αξία στην Κύπρο να ανέρχεται στα €98,3 εκατ. το 2017 σε σχέση με €98,8 εκατ. που ήταν το 2016 σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen Audience Measurement. 
Συγκεκριμένα, οι Υπεραγορές ΑΛΦΑΜΕΓΑ καταλαμβάνει την πρώτη θέση με την μεγαλύτερη διαφημιστική τηλεοπτική δαπάνη σε ονομαστική αξία €21,5 εκατ. σε σχέση με €16,7 εκατ. που είχε δαπανήσει για τηλεοπτική διαφήμιση το 2016. Πήρε την πρωτιά από την Lidl Cyprus η οποία το 2017 δαπάνησε €18,5 εκατ. για τηλεοπτική διαφήμιση, ένα εκατομμύριο ευρώ λιγότερα από ό,τι είχε δαπανήσει το 2016 (€19,5 εκατ.). Την τριάδα συμπληρώνει η Cyta η οποία κατέβαλες €13,3 εκατ. το 2017 για τηλεοπτική διαφήμιση σε σχέση με €9,1 εκατ. το 2016.

Διαβάστε ακόμα: Η «Καλυψώ» αποδείχθηκε …μικρό ΖΟΡ
 
Αξίζει να σημειωθεί πως σε σχέση με τις top 10 διαφημιζόμενες εταιρείες με την μεγαλύτερη τηλεοπτική δαπάνη του 2016, το 2017 υπήρξαν ανακατατάξεις με εταιρείες όπως Jumbo, Τράπεζα Πειραιώς και υπεραγορές Carrefour να μένουν εκτός δεκάδας, καθώς ως γνωστόν η Τράπεζα Πειραιώς εξαγοράστηκε και μετονομάστηκε σε AstroBank, ενώ οι υπεραγορές Carrefour πέρασαν στα χέρια του Ομίλου Σκλαβενίτη του οποίου πολιτική είναι όπως μην καταβάλλει δαπάνες για διαφημιστικούς σκοπούς.
 
Παράλληλα, αξίζει να υπογραμμιστεί πως οι δαπάνες των εταιρειών για τηλεοπτική διαφήμιση ποικίλουν ανά περίοδο, με τις υπεραγορές να δαπανούν περισσότερα κατά την περίοδο Χριστουγέννων, Πάσχα ή γιορτές που συνδυάζονται με φαγοπότι, ενώ τα Πανεπιστήμια δαπανούν περισσότερο για τηλεοπτική διαφήμιση κατά τους μήνες Ιούλιο – Αύγουστο – Σεπτέμβριο πριν από την έναρξη δηλαδή της ακαδημαϊκής χρονιάς.
 
 

 
Σχολιάστε την Είδηση
Πίσω στην αρχή της σελίδας