powered by

CIM: Οι νέες τεχνολογίες έχουν αλλάξει ριζικά το digital marketing

«Το digital marketing αλλάζει συνεχώς. Το 1993 ήταν η πρώτη φορά που ακούστηκε αυτός ο όρος και πολλοί λένε ότι σήμερα δεν είναι αυτό που πρέπει», δήλωσε στην κάμερα του INBusiness TV ο Γιάγκος Χατζηγιάννης, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του Cyprus Institute of Marketing, στο περιθώριο του 14ου Digital Marketing Forum, που πραγματοποιήθηκε τον Νοέμβριο στη Λευκωσία.

Ως προεδρεύων του συνεδρίου, ο κ. Χατζηγιάννης είχε αναφέρει στην εισαγωγική του ομιλία ότι «για το marketing δεν υπάρχει επιλογή μεταξύ digital ή μη digital. Οι επιλογές είναι είτε “digital” είτε “δεν μπορούμε να επιβιώσουμε”»!

Διαβάστε ακόμα: Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Αναφερόμενος στο CIM, ο Γιάγκος Χατζηγιάννης τόνισε ότι είναι το κατεξοχήν ίδρυμα, που ασχολείται με τον τομέα του marketing. «Παρακολουθούμε τις εξελίξεις και κάνουμε προβλέψεις και αναλύσεις για το πού πάνε τα πράγματα τα επόμενα χρόνια, προσπαθώντας να βοηθήσουμε τους marketeers να έχουν τα κατάλληλα εργαλεία για να μπορέσουν να αξιοποιήσουν, αλλά και να εφαρμόσουν τις στρατηγικές marketing», κατέληξε.

Δειτε Επισης

Προγράμματα €293 εκ. για ανάπτυξη καινοτομίας από Έφορο Ελέγχου Κρατικών Ενισχύσεων
Η PIN-UP Global υποστήριξε το Leadership & HR Management Conference
Mindset Talks 7: Ένα διήμερο συνέδριο προσωπικής και επιχειρηματικής ανάπτυξης και δικτύωσης στην Πάφο
Η εξέλιξη της S. Kaniklides (Cyprus) Limited από την ίδρυσή της μέχρι σήμερα
Podcast series: Ο ρόλος των τμημάτων HR στην πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών στους εργαζομένους (video)
Podcast series: Η ενασχόληση με το στοίχημα και τα τυχερά παιχνίδια αποτελεί ζήτημα δημόσιας υγείας (video)
Podcast series: EAΣ και ΣΠΑΒΟ ενώνουν δυνάμεις για πρόληψη προβληματικών συμπεριφορών (video)
Podcast series ΕΑΣ: Ασφάλεια, ο αληθινός ήρωας σε κάθε παιχνίδι (video)
ΚΕΒΕ: Αδικαιολόγητη και ετσιθελική η απεργία των γιατρών στα δημόσια νοσηλευτήρια
Ανανέωσαν τη συνεργασία τους CMMI και Alexander College