powered by

Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Ζούμε σ’ έναν υπέροχο ψηφιακό κόσμο, που αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα του marketing το οποίο σήμερα, εξ ορισμού, δεν μπορεί παρά να είναι digital!

Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα trends του digital marketing
 
Στην εισαγωγική της ομιλία η Ξένια Ξενοφώντος, πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, παρατήρησε ότι «το digital είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας» και περιέγραψε συνοπτικά τις βασικές αρχές λειτουργίας της ΚΟΕΔ.

Παρούσα στο 14ο Digital Marketing Forum ήταν και η Samantha Kelly, γνωστότερη και ως “Tweeting Goddess”, η οποία με βάση την εμπειρία της ως influencer, έδωσε τις δικές της χρηστικές συμβουλές για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους χρήστες των social media, με έμφαση, φυσικά, στο Twitter.

Δειτε Επισης

CNP Ασφαλιστική: Διαγωνισμός στο Tik Tok με αφορμή την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2024
Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου...Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Ντάλτας
Το Andrey & Julia Dashin’s Foundation σκόρπισε χαρά σε όλη την Κύπρο
Το σύστημα συντάξεων στην Κύπρο και οι ευκαιρίες για μεταρρύθμιση-Διαδικτυακή συζήτηση CFA Society Cyprus
Συζήτησαν ψηφιακό μετασχηματισμό, κυβερνοασφάλεια και Ιππόδαμο-Ενισχύουν την συνεργασία τους ΕΤΕΚ και Υφ. Καινοτομίας
Πρακτικός οδηγός καταπολέμησης της χρηματοδότησης της διάδοσης όπλων μαζικής καταστροφής από ΕΚΚ
Προειδοποιεί ενόψει εορταστικής περιόδου ο Σύνδεσμος Τραπεζών...Αυξημένες απόπειρες για ηλεκτρονικές απάτες
Invest Cyprus: Βήμα προς τη διαστημική εποχή με μνημόνιο συνεργασίας για καινοτομία και εξερεύνηση
Banking Forum & FinTech Expo: Η ECOMMBX για τον ρόλο των EMI’s and PI’s
Εορταστική ατμόσφαιρα και μοναδικές στιγμές στο χριστουγεννιάτικο πάρτι της ORB Communications