powered by

Γιάγκος Χατζηγιάννης: «Το marketing είναι digital»

Ζούμε σ’ έναν υπέροχο ψηφιακό κόσμο, που αλλάζει διαρκώς τα δεδομένα του marketing το οποίο σήμερα, εξ ορισμού, δεν μπορεί παρά να είναι digital!

Αυτό ήταν, με άλλα λόγια, το συμπέρασμα του 14ου Digital Marketing Forum, που παρουσίασε στις 30 Νοεμβρίου στη Λευκωσία η εταιρεία Webarts, με προεδρεύοντα τον Γιάγκο Χατζηγιάννη, βοηθό Γενικό Διευθυντή του Cyprus Institute of Marketing.

Διαβάστε ακόμα: Τα νέα trends του digital marketing
 
Στην εισαγωγική της ομιλία η Ξένια Ξενοφώντος, πρόεδρος του Κυπριακού Οργανισμού Εκδοτών Διαδικτύου, παρατήρησε ότι «το digital είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μας» και περιέγραψε συνοπτικά τις βασικές αρχές λειτουργίας της ΚΟΕΔ.

Παρούσα στο 14ο Digital Marketing Forum ήταν και η Samantha Kelly, γνωστότερη και ως “Tweeting Goddess”, η οποία με βάση την εμπειρία της ως influencer, έδωσε τις δικές της χρηστικές συμβουλές για τη δημιουργία ισχυρών δεσμών με τους χρήστες των social media, με έμφαση, φυσικά, στο Twitter.

Δειτε Επισης

Μια μοναδική βραδιά και εντυπωσιακή συμμετοχή στην δεξίωση του Τζον Χριστοδούλου στο Μονακό για τα 60ά του γενέθλια(pics)
Brain gain... Στο μικροσκόπιο της Βουλής τα φορολογικά κίνητρα για επαναπατρισμό ταλέντων
Pame Express: Επεκτείνεται προς Βουλή και Δικαστήρια η νέα διαδρομή από Ταμασσό προς Πανεπιστήμιο Κύπρου
Πόλυς Καλλής: Τι σημαίνει να είσαι διευθυντής ξενοδοχείου-Ένας στρατηγικός και πολυσύνθετος ρόλος
Η Κύπρος αναλαμβάνει τη φιλοξενία της Ευρωπαϊκής Ημέρας για τη Θάλασσα 2026
Το μήνυμα Νίκου Χριστοδουλίδη για την αξιολόγηση Fitch-«Συνεχίζουμε με σοβαρότητα…»
Ικανοποίηση Υπουργείου Οικονομικών για αξιολόγηση Fitch-Αναγνώριση της σταθερής δημοσιονομικής πορείας
Επιβεβαίωσε την αξιολόγηση της Κύπρου σε Α- με σταθερή προοπτική ο Fitch… Οι κύριοι παράγοντες στους οποίους βασίστηκε
Η Cablenet σε μια εκδήλωση αποκλειστικά για τους real estate επαγγελματίες
Αναβαθμίζεται το αλιευτικό καταφύγιο Κάτω Πύργου-Βελτιωτικά έργα για την ομαλή λειτουργία και τη διευκόλυνση σκαφών