Αναγκαία η διαφάνεια και η πρακτική ΕΚΕ
10:18 - 07 Ιουλίου 2016
Με βασικό ομιλητή τον Σουηδό Kaj Török, διεθνώς αναγνωρισμένος γκουρού σε θέματα επικοινωνίας, εταιρικής κοινωνικής ευθύνης και αειφόρου ανάπτυξης, δημιουργικότητας και branding και δημοφιλής ομιλητής πραγματοποιήθηκε το 9ο Συνέδριο Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης.
Εταιρίες όπως η Unilever, PwC, Nandos, UBS, Sky, Nike, Mondelez, Lego, Mass Transit Railway (MTR); είναι μόνο κάποιοι από τους κολοσσούς που εμπιστεύτηκαν τον Kaj Török και τον οργανισμό του (Futerra) για το image και τα brands τους.
Όπως τόνισε, ο κόσμος έχει βελτιωθεί σε πολλούς τομείς καθώς υπάρχει περισσότερη δημοκρατία, ισότητα και ελευθερία σε πολλά μέρη της γης. Αυτό όμως δεν αναιρεί ότι οι ανάγκες του πληθυσμού αυξάνονται και πρέπει να τύχουν ανάλογου χηρισμού. Ο κ. Török επεσήμανε ότι πρέπει να σκεφτούμε τί αφήνουμε πίσω μας μέσα από τις πράξεις μας και τον τρόπο εργασίας μας.
Καθώς μεγαλώνει η μεσαία κοινωνική τάξη, μεγαλώνουν και οι εταιρίες και οι επιχειρήσεις και έτσι αυξάνονται και οι εργασίες τους και η δύναμή τους, οι οποίες κάποτε έρχονται σε αντιπαράθεση με την εκτελεστική εξουσία μιας χώρας. Έτσι η ανάγκη για διαφάνεια και σεβασμό στο κοινωνικό σύνολο γίνεται πιο αναγκαία για την αποδοχή τους και την ενδυνάμωση του καλού τους ονόματος.
Αυτή είναι η στιγμή που η εταιρική κοινωνική ευθύνη (ΕΚΕ) και η βιωσιμότητα γίνονται συνώνυμα και είναι αξίες οι οποίες πρέπει να καλλιεργηθούν οργανικά στην συνείδηση των εργοδοτών και των υπάλληλων, αλλιώς είναι καταδικασμένες να αποτύχουν.