Σ. Πλέσσας: H διαδρομή του καταναλωτή δεν είναι linear
11:41 - 02 Ιουνίου 2021
Δραματικές αλλαγές στην συμπεριφορά των καταναλωτών προκάλεσε η νέα πραγματικότητα που δημιούργησε η πανδημία, με τους καταναλωτές να στρέφονται ολοένα και περισσότερο σε ψηφιακές αγορές ανέφερε ο Σπύρος Πλέσσας, Agency Development Manager της Google, Greece, Bulgaria, Cyprus, and Malta.
Μιλώντας ενώπιον του 11ουICT Conference & Exhibition – Tech Revolution, ο κ. Πλέσσας τόνισε πως είναι η περίοδος όπου θα πρέπει να ληφθούν μέτρα από πλευράς επιχειρήσεων για της ψηφιακή τους μεταμόρφωση, καθώς, όπως είπε, οι ψηφιακοί καταναλωτές σε Κύπρο και Ελλάδα αυξήθηκαν από 7% το 2019 σε 12% το 2020, ενώ 6 στα 10 ψηφιακά καταστήματα που υπάρχουν σήμερα είναι καινούργια καταστήματα που έχουν δημιουργηθεί σχετικά πρόσφατα.
Σε ό,τι αφορά τη νέα συμπεριφορά των καταναλωτών ο κ. Πλέσσας σημείωσε το γεγονός ότι προ πανδημίας οι εργαζόμενοι ξυπνούσαν το πρωί με κάποιου είδους ενθουσιασμό για πάνε στην εργασία τους, ντύνονταν με τα κατάλληλα ρούχα που απαιτεί το επάγγελμα τους, έφτιαχνα την κόμμωσή τους και καθοδόν για το γραφείο είχαν την ευχέρεια να σταματήσουν στην αγαπημένη τους καφετέρια για να προμηθευτούν με τον πρωινό τους καφέ προτού μεταβούν στο γραφείο τους. Με την πανδημία όλα άλλαξαν και με την εξ αποστάσεως εργασία οι πιτζάμες να αποτελούν το εργασιακό τους outfit.
H διαδρομή του καταναλωτή υπέστη ένα σοκ με μια 10ετή ψηφιοποίηση να υιοθετείται μέσα σε ένα εξάμηνο και το77% των καταναλωτών να έχουν αγοράσει brands που έχουν βρει στο internet.