Τα αυτοκίνητα της Κύπρου τρέχουν μόνο με βενζίνη

Στην Κύπρο καταγράφηκε το μεγαλύτερο ποσοστό αυτοκινήτων που τρέχουν με βενζίνη από όλα τα κράτη μέλη της ΕΕ. Σύμφωνα με στοιχεία της Eurostat, το 86% των αυτοκινήτων στην Κύπρο έτρεχαν με βενζίνη το 2016, το 14% των οχημάτων είχαν ως καύσιμο το πετρέλαιο κίνησης, ενώ λιγότερο από 0,04% των αυτοκινήτων έτρεχαν με εναλλακτικά καύσιμα.

Όσον αφορά το 2015, η χρήση της βενζίνης στην Κύπρο έφτασε το 87,5%, ενώ 12,4% ήταν η χρήση ντίζελ και απειροελάχιστη η χρήση εναλλακτικών καυσίμων. 

Η Κύπρος προηγήθηκε το 2016 με αισθητή διαφορά έναντι της δεύτερης και της τρίτης χώρας με τη μεγαλύτερη χρήση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων. Στη Φινλανδία το ποσοστό έφτασε το 75% και στην Ουγγαρία το 70%.

Σημειώνεται ότι το 2016, περισσότερα από τα μισά αυτοκίνητα έτρεχαν με βενζίνη σε 15 από τα 24 κράτη μέλη της ΕΕ.
 

Τα αυτοκίνητα με καύσιμα ντίζελ ξεπέρασαν το όριο του 50% στη Γαλλία, η οποία καταγράφει ποσοστό 69%, τη Λιθουανία (65%), το Λουξεμβούργο (64%), το Βέλγιο (60%), την Αυστρία και την Ισπανία (57%) και τη Λετονία (53%). 

Από την άλλη, η χρήση εναλλακτικών καυσίμων, εκτός της βενζίνης ή του πετρελαίου κίνησης, ήταν υψηλότερη στην Πολωνία, με ποσοστό 16%, τη Λιθουανία (10%), την Ιταλία και τη Λετονία (8%).

Διαβάστε ακόμα: Μ. Κληρίδης: “Υποανάπτυκτη” η Δικαιοσύνη στην Κύπρο

Διαβάστε ακόμα: M. Πολυβίου: Στόχος τα πέντε ξενοδοχεία για την Radisson Hotels

Διαβάστε ακόμα: Τάκης Φειδία: Δεν συνιστά απειλή το ΓεΣΥ για ασφαλιστικές

Δειτε Επισης

Ανακατατάξεις στο Δ.Σ. της Petrolina-Με εκτελεστικά καθήκοντα ο Χρ. Λευκαρίτης, νέο εκτελεστικό μέλος η Α. Λευκαρίτη
Συνεχίζεται η διολίσθηση του αργού πετρελαίου
Αποκαλυπτήρια για EKO Energy-Και επίσημα στην προμήθεια πράσινης ηλεκτρικής ενέργειας
Hλεκτροκίνηση: Μετά το 2035 θα εξοικονομούνται καθημερινά περίπου 12 εκ. βαρέλια πετρελαίου
Σχέδιο ενεργειακής αναβάθμισης μεγάλων επιχειρήσεων ύψους €17 εκατομμυρίων-Όλες οι πληροφορίες
BlackRock: Η μετάβαση στην πράσινη ενέργεια χρειάζεται επενδύσεις $4 τρις ετησίως
Γ. Παπαναστασίου: Στόχος χαμηλού κόστους ρεύμα για ανταγωνιστικότερη βιομηχανία
Γ. Παπαναστασίου για Great Sea Interconnector: Όχι επιβάρυνση του καταναλωτή πριν τη λειτουργία του καλωδίου
ΙΚυ: Οι δυνατότητες της ηλιακής και αιολικής ενέργειας στην Αν. Μεσόγειο και τη Μέση Ανατολή έως το 2050
Η ευρωπαϊκή ζήτηση για LNG θα κορυφωθεί το 2024