City Centre: Το κατάστημα νέας εποχής από την Ελληνική Τράπεζα (pics)

Ένα πρωτοποριακό κατάστημα, στο κέντρο της Λευκωσίας, το οποίο προσφέρει αναβαθμισμένες υπηρεσίες στα πρότυπα της ψηφιακής εποχής και των τεχνολογικών εξελίξεων, λειτούργησε πρόσφατα η Ελληνική Τράπεζα.

Με τις τραπεζικές υπηρεσίες να εισέρχονται σε νέα εποχή και τους πελάτες να στρέφονται στα εναλλακτικά κανάλια, η Ελληνική Τράπεζα απλοποιεί τις διαδικασίες της, βελτιώνει το λειτουργικό της μοντέλο και προσφέρει αποτελεσματικότερη και ταχύτερη εξυπηρέτηση σε έναν πολυχώρο τραπεζικής εξυπηρέτησης.

Από το πρώτο κατάστημα, στη νέα εποχή

Το «City Centre», το οποίο βρίσκεται στη Λεωφόρο Μακαρίου 56, κοντά στο Υπουργείο Ενέργειας, Εμπορίου και Βιομηχανίας, αποτελεί κατάστημα πρότυπο και ταυτόχρονα τη μεταστέγαση του πρώην καταστήματος Διγενή Ακρίτα, το πρώτο φυσικό κατάστημα της Ελληνικής Τράπεζας που λειτούργησε το 1976, σηματοδοτώντας έτσι τη μετάβαση στη νέα εποχή.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Το κατάστημα διαθέτει εξοπλισμό και υποδομές τελευταίας τεχνολογίας, ενώ το εξειδικευμένο προσωπικό προσφέρει στον πελάτη εύκολη και γρήγορη εξυπηρέτηση σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον.
 

Το παραδοσιακό κατάστημα συναντά το ψηφιακό

Διευκολύνοντας και εξυπηρετώντας αποτελεσματικά τους πελάτες της, αλλά και επενδύοντας διαρκώς στους ανθρώπους και στις νέες υποδομές, η Ελληνική Τράπεζα εστιάζει στο μοντέλο «phygital», το οποίο αποτελεί συνδυασμό του παραδοσιακού καταστήματος (physical) µε το ψηφιακό (digital).

 

Σε έναν ειδικά διαμορφωμένο self-service χώρο, ο οποίος υποστηρίζεται από τους Meeter Greeters της Τράπεζας, το «City Centre» εξυπηρετεί τους πελάτες για τις καθημερινές τραπεζικές συναλλαγές (καταθέσεις, αναλήψεις, κτλ.).

Εξάλλου, δίπλα από το κατάστημα, λειτουργεί 24/7 ένας ειδικός χώρος αυτοεξυπηρέτησης, στον οποίο έχουν πρόσβαση οι πελάτες της Τράπεζας μέσω της χρεωστικής ή πιστωτικής τους κάρτας.

 

Στον χώρο αυτό μπορούν να εξυπηρετηθούν τόσο οι ιδιώτες πελάτες, με τη χρήση της In Lobby ΑΤΜ, όσο και οι επιχειρηματικοί πελάτες διενεργώντας τις καταθέσεις τους στη μηχανή cash 360.


Book a Meeting

Όσον αφορά τις υπόλοιπες υπηρεσίες, όπως πιστωτικές διευκολύνσεις, άνοιγμα λογαριασμού, επικαιροποίηση στοιχείων, ασφαλιστικά σχέδια και επενδυτικές επιλογές, θα πρέπει να διευθετείται ραντεβού μέσω της εφαρμογής «Book a Meeting», στην ιστοσελίδα της Ελληνικής Τράπεζας ή τηλεφωνικά, στον αριθμό 80009999. Μέσω της εν λόγω υπηρεσίας ορίζεται διαδικτυακά ένα ραντεβού με λειτουργό της Τράπεζας, είτε σε κατάστημα είτε διαδικτυακά.
 

Οι πελάτες της Ελληνικής Τράπεζας μπορούν να εγγραφούν άμεσα στα ψηφιακά κανάλια της Τράπεζας μέσω διαδικτύου (http://www.hellenicbank.com/connect).

Δειτε Επισης

Π. Χριστοδούλου: Επιτυγχάνεται η πολυπόθητη εναρμόνιση των όρων εργοδότησης του προσωπικού
Διοικητικό πρόστιμο συνολικού ύψους €360,000 στην ΚΕΠΕΥ MCA Intelifunds από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς
Τράπεζα Κύπρου: Ξεκινά το πρόγραμμα επαναγοράς ιδίων μετοχών-Όλες οι πληροφορίες
Νικόδημος Δαμιανού: Απτά αποτελέσματα στον τομέα της ψηφιακής μετάβασης εντός του έτους
AstroBank: Προς πώληση αγροτικά τεμάχια
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Με κόστος 1,2 εκατ. «ανασχηματίζει» με ηλεκτρικά τον στόλο οχημάτων του Υπουργικού η Κυβέρνηση
Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο για το FDI screening και η δυστοκία της Κύπρου για συμμόρφωση
«Go Live» για την παράλληλη διαπραγμάτευση κυπριακών ομολόγων ΕΜΤΝ
Προσέλκυση νέων επενδυτών...«Κεφάλαιο κίνησης σε επιχειρήσεις, θα ενσωματωθούν και συγκεκριμένα κίνητρα»