Γιατί συγχωνεύει αριθμό καταστημάτων η Ελληνική Τράπεζα
07:00 - 17 Φεβρουαρίου 2022
Στη συγχώνευση αριθμού καταστημάτων της σε όλες τις επαρχίες προχωρά η Ελληνική Τράπεζα, μια διαδικασία που βρίσκεται σε εξέλιξη και εμπίπτει στο πλαίσιο εξορθολογισμού του δικτύου καταστημάτων της και αξιοποίησης της ψηφιακής τεχνολογίας.
Όπως πηγές από την Ελληνική Τράπεζα υπέδειξαν σχετικά στο InBusinessNews, το μοντέλο καταστημάτων αλλάζει, με τις απλές συναλλαγές να μεταφέρονται σε εναλλακτικά κανάλια (ΑΤΜ, web/mobile).
Διαβάστε ακόμα:
Με… άρωμα Ελβετίας ανοίγει η ξενοδοχειακή ακαδημία στις Πλάτρες
Amanti: Αντίστροφη μέτρηση για τη μεγάλη πρεμιέρα (photos)
Νέα άφιξη ιταλικού brand στο Metropolis Mall
Στόχος, όπως υπογράμμισαν, είναι η καλύτερη και πιο ευχάριστη εξυπηρέτηση του κοινού σε πιο σημαντικά θέματα (δανειοδοτήσεις/ασφάλειες), όπως ήδη γίνεται σε πολλές χώρες του εξωτερικού. «Εκμεταλλευόμαστε τις δυνατότητες που μας δίνει τεχνολογία με σκοπό να εξυπηρετήσουμε τους πελάτες μας καλύτερα», επισήμαναν οι ίδιες πηγές.
Επίσπευση λόγω πανδημίας
Αξίζει να σημειωθεί ότι λόγω της πανδημίας η όλη προσπάθεια έχει επισπευσθεί και μεγάλος αριθμός συναλλαγών έχει ήδη μεταφερθεί σε εναλλακτικά κανάλια, καθώς παρατηρείται ότι οι πελάτες της τράπεζας έχουν εξοικειωθεί αρκετά με τα εναλλακτικά της κανάλια.
Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι οι περισσότερες συναλλαγές αναλήψεις/καταθέσεις γίνονται πλέον από τις ΑΤΜ (24/7 όχι μόνο ώρες λειτουργίας καταστημάτων), ενώ παρουσιάζεται μεγάλη αύξηση στην χρήση του Mobile app. Συναφώς, πλέον, πέραν του 87% των συνολικών συναλλαγών πραγματοποιούνται μέσω των εναλλακτικών καναλιών της Ελληνικής.
Άλλαξε ο τρόπος συναλλαγής
Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, το Contact Pay στο αναβαθμισμένο Hellenic Bank Mobile App άλλαξε ριζικά τον τρόπο που συναλλάσσονται οι πελάτες της τράπεζας, με τους χρήστες του Hellenic Bank Web Banking ή και του Mobile App να έχουν ξεπεράσει τις 200.000. Όπως μας αναφέρθηκε, πλέον το 97% των μεταφορών πραγματοποιείται μέσω του Online Banking, ενώ το 57% των καταθέσεων και το 95% των αναλήψεων πραγματοποιείται στις ΑΤΜ.
«Πλέον», τόνισαν οι ίδιες πηγές, «ο χρήστης μπορεί να αποστείλει ή να λάβει χρήματα από και προς τις αποθηκευμένες επαφές του κινητού του, από και προς λογαριασμούς της Ελληνικής Τράπεζας. Σε λίγα δευτερόλεπτα ο χρήστης έχει πρόσβαση στους λογαριασμούς του, στις κάρτες και στις συναλλαγές του, ενώ με απλά βήματα μπορεί να μεταφέρει χρήματα, να πραγματοποιήσει τις πληρωμές που επιθυμεί και να εξοφλήσει λογαριασμούς κοινής ωφελείας».
Επισημαίνεται πως μέσω του Hellenic Bank Web Banking, προσφέρεται επιπρόσθετα στους πελάτες η δυνατότητα να μεταφέρουν δωρεάν μέχρι €1000 σε χώρες της Ευρώπης (SEPA), να μάθουν και να εκτυπώσουν το ΙΒΑΝ τους, να πληρώσουν λογαριασμούς κοινής ωφελείας, να ανακτήσουν το PIN του ή να παγοποιήσουν προσωρινά την κάρτα τους, να παραγγείλουν βιβλιάρια επιταγών, να αιτηθούν τη δημιουργία λογαριασμών, δάνειων και ασφαλιστικών προϊόντων κ.α.
«Είμαστε στη διάθεση των πελατών μας να τους βοηθήσουμε να ενταχθούν στις πιο κατάλληλες εναλλακτικές υπηρεσίες που προσφέρουμε. Στα Connect Corners, εντός των καταστημάτων, οι πελάτες μπορούν να εκπαιδευτούν από τους Meeters Greeters στη χρήση των ψηφιακών καναλιών για τη δική τους ταχύτερη και ασφαλέστερη εξυπηρέτηση, ελαχιστοποιώντας την ανάγκη να επισκεφθούν κάποιο κατάστημα», κατέληξαν οι ίδιες πηγές από την Ελληνική Τράπεζα.