Γιατί το Μουντιάλ αναπτερώνει τις ελπίδες για την Black Friday

Υψηλότερες είναι οι προσδοκίες των καταστηματαρχών σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο για τη φετινή Black Friday.

Η «Μαύρη Παρασκευή» του λιανεμπορίου, στις 25 Νοεμβρίου, συμπίπτει για πρώτη φορά στα χρονικά με το Παγκόσμιο Κύπελλο Ποδοσφαίρου, το οποίο φέτος πραγματοποιείται τους μήνες Νοέμβριο και Δεκέμβριο.

Αυξημένη ζήτηση για τηλεοράσεις

Μιλώντας στο InBusinessNews, ο γενικός γραμματέας του Παγκύπριου Συνδέσμου Λιανικού Εμπορίου(ΠΑΣΥΛΕ), Μάριος Αντωνίου, τονίζει ότι η συγκυρία του Μουντιάλ δημιουργεί ιδιαίτερα αισιόδοξες προσδοκίες, τουλάχιστον όσον αφορά τη ζήτηση για τηλεοράσεις, η οποία είθισται να είναι αυξημένη κατά τη διάρκεια σημαντικών ποδοσφαιρικών οργανώσεων(Euro, Μουντιάλ).

Διαβάστε ακόμα: 

Περιορισμοί τέλος

Παράλληλα, η φετινή Black Friday, μετά από δύο χρόνια, πραγματοποιείται χωρίς οποιαδήποτε περιοριστικά μέτρα υπήρχαν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. Συνεπώς, η κίνηση στην αγορά και η επισκεψιμότητα στα καταστήματα αναμένεται να εκτοξευθεί κατά τη διάρκεια των ημερών που θα διαρκέσει ο θεσμός.

Διαβάστε εδώ: Ν. Ιακώβου: Βλέπουν στα καταστήματα, αγοράζουν online οι καταναλωτές

«Οι προσδοκίες σε σχέση με το 2020 ή το 2021 είναι σαφώς υψηλότερες, καθώς οι περιορισμοί κατά της πανδημίας δεν υφίστανται πλέον, ενώ η φετινή συγκυρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου αναπτερώνει τις ελπίδες για αγορές τηλεοράσεων», επεσήμανε σχετικά ο κ. Αντωνίου.

Διαβάστε εδώ: Παντελής Φτελλέχας: Πιο... δυνατό φέτος το Black Friday στην ένδυση

Εκπτώσεις έως 40%

Στον φετινό θεσμό συμμετέχει σύσσωμο το λιανεμπόριο, μεταξύ άλλων η ένδυση και η υπόδηση, με τα ηλεκτρονικά είδη και τα προϊόντα τεχνολογίας να έχουν βεβαίως την τιμητική τους.

«Smartphones, tablets και άλλα gadgets προσελκύουν το ενδιαφέρον των αγοραστών, με το εύρος των εκπτώσεων να κυμαίνεται για άλλη μία χρονιά μεταξύ 20% - 40%, με εξαίρεση τα προϊόντα που προέρχονται από παλιά στοκ, στα οποία η έκπτωση ενδέχεται να είναι μεγαλύτερη», εξηγεί στο InBusinessNews ο γ.γ. του ΠΑΣΥΛΕ.

Όπως και τις προηγούμενες χρονιές, η φετινή «Μαύρη Παρασκευή» του λιανεμπορίου αναμένεται να αρχίσει μερικές μέρες νωρίτερα, ενδεχομένως από τη Δευτέρα 21 Νοεμβρίου, και να διατηρηθεί και μετά το Σαββατοκύριακο, καθώς τη Δευτέρα 28 Νοεμβρίου θα λειτουργήσει ο θεσμός του Cyber Monday, τόσο με online προσφορές όσο και με εκπτώσεις στα φυσικά καταστήματα.

Τι να προσέξετε

Αξίζει να αναφερθεί ότι οι καταστηματάρχες οφείλουν να αναγράφουν την αρχική και την τελική τιμή, προκειμένου οι καταναλωτές να γνωρίζουν το ακριβές ποσοστό και ποσό έκπτωσης.

Παράλληλα, βάσει νομοθεσίας, οι λιανέμποροι υποχρεούνται τουλάχιστον για 30 ημέρες πριν την Black Friday να μην προχωρήσουν σε οποιαδήποτε διαφοροποίηση των τιμών των προϊόντων.

Η συγκεκριμένη νομοθεσία εφαρμόστηκε με στόχο να αποφευχθούν οποιαδήποτε φαινόμενα παραπλάνησης των καταναλωτών όσον αφορά τιμές ή ποσοστά εκπτώσεων.

Την ίδια στιγμή, οι καταναλωτές προτρέπονται να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο, όχι μόνο τις αγορές τους, αλλά και για να εντοπίσουν εναλλακτικά προϊόντα, κριτικές για τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν, καθώς και την τιμή πώλησης του προϊόντος από άλλους προμηθευτές.

Δειτε Επισης

Ζεσταίνεται η αγορά ενόψει Πάσχα-Η μάχη των προσφορών και το αδιαχώρητο στις υπεραγορές
Στοχευμένοι έλεγχοι Προστασίας Καταναλωτή σε καταστήματα πώλησης επίπλων
Kiabi: Ετοιμάζει κάθοδο στη Λευκωσία και μεγάλο άνοιγμα στο Mall of Engomi
Μειωμένες οι συνολικές πωλήσεις πετρελαιοειδών-Μικρή άνοδος στην αμόλυβδη βενζίνη
Ξάνθος Σαρρής: Η επέκταση της ΕΥΡΗΚΑ και η επόμενη γενιά
Οι Υπεραγορές Αλφαμέγα ανταμείβουν τους πελάτες τους με πολυτελή πιάτα MasterChef
Το βραβείο Red Dot Design 2024 στο νέο Hyundai Santa Fe
Μειώθηκαν στο μισό τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ
Τα υβριδικά ψαλιδίζουν τα μερίδια αγοράς των βενζινοκίνητων-Οι κορυφαίες μάρκες του τριμήνου
Φέτος το Πάσχα οι προσφορές είναι επικές-Smartphones με €0 αρχικά και €200 έκπτωση