Α. Χατζημιτσής: Ενθαρρυντικές ενδείξεις ενόψει Black Friday στη αγορά

Στον αστερισμό του Black Friday, αλλά και του Cyber Monday, αρχίζει σιγά-σιγά να κινείται η αγορά, με τις εταιρείες και τα καταστήματα να ετοιμάζονται να ανακοινώσουν τις προσφορές τους προσδοκώντας ότι η ανταπόκριση του καταναλωτικού κοινού θα είναι ανάλογη των παλιών καλών εποχών του θεσμού, καθώς γιατί όχι και καλύτερη.

Ως γνωστό, κατά την περίοδο του Black Friday, προϊόντα τεχνολογίας, καθώς και οικιακές συσκευές κάθε μεγέθους, είδη ένδυσης και υπόδησης, βιβλία, έπιπλα και πολλά άλλα, έχουν την τιμητική τους, όχι μόνο την τελευταία Παρασκευή του Νοεμβρίου, αλλά καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας.

Πρωταγωνιστικό ρόλο, ειδικά τα τελευταία χρόνια, έχουν τα malls σε όλη την Κύπρο, αφού καθίστανται το επίκεντρο των επισκέψεων χιλιάδων καταναλωτών, την ώρα βεβαίως που αυξημένη κίνηση παρατηρείται και σε καταστήματα που βρίσκονται εκτός των εμπορικών κέντρων.

Διαβάστε ακόμα: 

 

Οι ενδείξεις για το φετινό Black Friday είναι πέρα για πέρα ενθαρρυντικές, με τις εκτιμήσεις που γίνονται να συνηγορούν πως η κίνηση θα βρεθεί πιο πάνω από εκείνη της αντίστοιχης περιόδου του 2019.

Αυτό προκύπτει από τα όσα ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, o CEO και συνιδιοκτήτης του MY MALL Limassol, Ανδρέας Χατζημιτσής, καθότι όπως επισήμανε, η κινητικότητα των τελευταίων έξι μηνών και η άνοδος στην επισκεψιμότητα, στέλνουν αισιόδοξα μηνύματα ενόψει της περιόδου των εκπτώσεων του Black Friday.  

«Αυτό που πιστεύουμε, και με βάση την άνοδο των τελευταίων μηνών, είναι ότι θα έχουμε ακόμη περισσότερο κόσμο από το 2019», σημείωσε, υποδεικνύοντας ότι οι συγκρίσεις γίνονται με το 2019, καθώς ήταν μία από τις καλύτερες χρονιές που είχαν τα εμπορικά κέντρα και προφανώς χωρίς τα μέτρα που λήφθηκαν αργότερα λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού.

«Οι τελευταίοι έξι μήνες, και με την αύξηση της επισκεψιμότητας, αλλά κυρίως της αύξησης των πωλήσεων, μας κάνουν να πιστεύουμε ότι θα είναι πολύ καλύτερα, σύμφωνά πάντα και με τις εκπτώσεις και των καταστημάτων», υπογράμμισε ο κ. Χατζημιτσής.

Αξίζει να σημειωθεί πως για την αύξηση αυτή συνέβαλε, σύμφωνα με τον κ. Χατζημιτσή, ο τουρισμός-ιδίως από το Ισραήλ-, ενώ ειδικά σε ό,τι αφορά τη Λεμεσό σημαντικό υποβοηθητικό ρόλο διαδραμάτισε η παράμετρος των κρουαζιέρων. Δηλαδή, η άφιξη σημαντικού αριθμού κρουαζιερόπλοιων και τουριστών στο λιμάνι της πόλης.    

Ενόψει Black Friday, όπως εκτίμησε ο κ. Χατζημιτσής, το ενδιαφέρον των καταναλωτών αναμένεται να επικεντρωθεί περισσότερο, όπως συνηθίζεται κατά τη συγκεκριμένη περίοδο, σε προϊόντα τεχνολογίας.

Δειτε Επισης

Σώτος Τρικωμίτης: Παγώνουν και ξεπαγώνουν την αγορά αυτοκινήτου...Πλήρης απογοήτευση
Όλες οι λεπτομέρειες για το νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης-Ο αριθμός των χορηγιών, οι κατηγορίες και τα ποσά (πίνακες)
Νέο σχέδιο ενίσχυσης της ηλεκτροκίνησης ύψους €2,5 εκατ. ενέκρινε το Υπουργικό-Πόσες χορηγίες θα δοθούν
ΚΕΟ: Μοιράζει μέρισμα συνολικού ύψους €1,7 εκατ. στους μετόχους της
«Το πλαφόν δεν είναι αυτοσκοπός...Οι ελεύθερες αγορές δουλεύουν στη βάση της κερδοφορίας»
Α. Χατζηαδάμου: Πιέσεις στην αγορά λόγω «e-kalathi»-Παρέμβαση που δημιούργησε προβλήματα σε συγκεκριμένες υπεραγορές
Αλέξανδρος Ιωσηφίδης: Ανήσυχοι για τα στενά του Ορμούζ οι Κύπριοι πλοιοκτήτες-Κίνδυνος εγκλωβισμού των πλοίων
Ο Πόλυς Μιχαηλίδης στα Δ.Σ. CTC, Ermes και Woolworth-Ο Μενέλαος Σιακόλας μέλος της Επιτροπής Διορισμών
Πώς κινήθηκαν οι τιμές βασικών καταναλωτικών προϊόντων τον Μάιο...Μεγάλη αύξηση σε μαλάκια και λάδι
Έκθεση KPMG: Χαμένα έσοδα ύψους 22 εκατ. από την κατανάλωση παράνομων τσιγάρων το 2024 για την Κύπρο