Φουλάρουν με υβριδικά αυτοκίνητα οι δρόμοι-Οι μάρκες που κυριαρχούν

Σχεδόν ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που εγγράφηκαν τους πρώτους εννιά μήνες του 2022 ήταν υβριδικά. Τόσο τα υβριδικά μοντέλα, όσο και τα ηλεκτρικά κατάφεραν να εδραιώσουν τη δυναμική τους στην αγορά αυτοκινήτων.

Συγκεκριμένα, από τις 21.183 εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν την περίοδο Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2022, οι 4.745 ή ποσοστό 22,4% αφορούσαν υβριδικά αυτοκίνητα, ενώ οι 381 ηλεκτρικά αυτοκίνητα.

Όσον αφορά τα ιδιωτικά σαλούν, οι εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων ανήλθαν στις 4.334 ή ποσοστό 24,7% των συνολικών εγγραφών (17.534), με τις εγγραφές ηλεκτρικών ιδιωτικών σαλούν να ανέρχονται στις 368.

Διαβάστε ακόμα: 

Maritime Ventures: Στο Limassol Boat Show 2022 για νέες γνωριμίες

Κάνει «κράτηση» για αυξημένα έσοδα το 2023 ο τουρισμός


Οι πρώτες μάρκες

Στην κορυφή, με τεράστια διαφορά από τους υπόλοιπους, παραμένει η Toyota, με 1.759 εγγραφές υβριδικών αυτοκινήτων σαλούν τους πρώτους εννιά μήνες του 2022.

Ακολουθεί η Hyundai, με 325 εγγραφές, ενώ Nissan και Honda έπονται με 277 και 271 εγγραφές αντίστοιχα.

Την πρώτη πεντάδα των εγγραφών υβριδικών σαλούν αυτοκινήτων συμπληρώνει η Kia (251).

Στις υπόλοιπες θέσεις της δεκάδας συγκαταλέγονται Audi (242), BMW (195), Renault (155), Land Rover (136) και Lexus (117).

Ηλεκτρικές Porsche

Από τις 368 εγγραφές ηλεκτρικών οχημάτων το πρώτο εννεάμηνο του 2022, την πρώτη θέση κατέχει η Nissan (48), με τις υπόλοιπες μάρκες να ακολουθούν οριακά.

Στη λίστα βρίσκονται brands, όπως Tesla (40), Hyundai (37), Volkswagen (34), MG (33), BMW (30) και Porsche.

Δειτε Επισης

Η κυκλοφοριακή ρύθμιση που προκρίνει για την Μακαρίου η Πρωτοβουλία «Λευκωσία-Πρωτεύουσα Κύπρου»
Είχαν την τιμητική τους οι υπεραγορές...Ιδιαίτερα αυξημένη και στα ίδια επίπεδα με το περσινό Πάσχα η κίνηση
ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών