Γ. Βασιλάκος: Η Κύπρος «πιλότος» μας για επέκταση και σε άλλες χώρες

Ανταποκρίθηκε στις προκλήσεις και κερδίζει το «στοίχημα» η εταιρεία Κωτσόβολος, μετρώντας ήδη έναν επιτυχημένο χρόνο παρουσίας στην κυπριακή αγορά. Με τα δεδομένα αυτά και την εμπειρία που έχει αντλήσει, μπορεί πλέον να σχεδιάζει πιο ξεκάθαρα για τις μελλοντικές κινήσεις, τόσο για την Κύπρο και την Ελλάδα, όσο και σε άλλες αγορές.

Διαβάστε ακόμα: 

Πώς τα πήγε ο Κωτσόβολος στην Κύπρο τον πρώτο χρόνο λειτουργίας του

Μιλώντας αποκλειστικά στο ΙnBusinessNews, ο Αντιπρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Κωτσόβολου, Γιάννης Βασιλάκος, κάνει μία αποτίμηση του ενός χρόνου παρουσίας των καταστημάτων στην Κύπρο, τα οποία επισκέφθηκαν πάνω από 400.000 επισκέπτες και ενώ το ηλεκτρονικό κατάστημα kotsovolos.cy κατέγραψε τουλάχιστον 1.150.000 επισκέψεις. Οι αριθμοί αυτοί, όπως δηλώνει, θέτουν μία ισχυρή βάση για τους μελλοντικούς στόχους.

Διαβάστε ακόμα: 

Πού θα ανοίξει το 24ο εστιατόριο McDonald’s στην Κύπρο (pics)

Άννα Αριστοτέλους: Δημιουργήσαμε ένα σωφρονιστικό σύστημα - πρότυπο

Εντατικές εργασίες στον περιμετρικό αυτοκινητόδρομο Λευκωσίας (vid)

Η εταιρεία αναγνωρίζει ότι υπάρχει δυνατός ανταγωνισμός στην κυπριακή αγορά τεχνολογίας και θέτει στόχο την απόκτηση σημαντικού μεριδίου, αλλά και να γίνει ο κορυφαίος προορισμός αγορών στον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών. Η επέκταση και σε άλλες πόλεις είναι σαφώς στα πλάνα του Κωτσόβολου, ωστόσο, ο κ. Βασιλάκος τονίζει πως αυτό θα γίνει στη βάση μίας βιώσιμης ανάπτυξης.

Τι σημαίνει για εσάς ο ένας χρόνος παρουσίας στην Κύπρο; Ποια η αποτίμηση σας;

Η αγορά της Κύπρου είναι εξαιρετικά απαιτητική με σημαντικές ομοιότητες, αλλά και αρκετές διαφορές σε σχέση με την ελληνική. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να μας βάλει σε μια συνεχή διαδικασία προσαρμογής και εξέλιξης, δίνοντας το καλύτερό μας εαυτό – όπως κάνουμε πάντα – για να ανταποκριθούμε με επιτυχία σε αυτή τη μεγάλη πρόκληση. Μέχρι το τέλος του περασμένου Απριλίου, τα δυο καταστήματά μας στην Κύπρο, υποδέχτηκαν  περισσότερους από 400.000 καταναλωτές, παραδώσαμε, ανακυκλώσαμε, επισκευάσαμε, εγκαταστήσαμε και αναβαθμίσαμε πάνω από 33.000 συσκευές, ενώ το ηλεκτρονικό μας κατάστημα kotsovolos.cy είχε 1.150.000 επισκέψεις. Τα αποτελέσματα του πρώτου χρόνου παρουσίας μας, με τη δυναμική είσοδο των δυο υπερσύγχρονων καταστημάτων σε Λευκωσία και Λεμεσό, του σύγχρονου τηλεφωνικού μας κέντρου και του ηλεκτρονικού μας καταστήματος kotsovolos.cy είναι ιδιαίτερα ενθαρρυντικά και θέτουν μία ισχυρή βάση για τους μελλοντικούς μας στόχους.


Πώς βλέπετε τον ανταγωνισμό στην κυπριακή αγορά τεχνολογίας;

Η Κύπρος είναι μια σύγχρονη αγορά με δυνατό ανταγωνισμό. Είναι ένα δεδομένο που λάβαμε πολύ σοβαρά υπόψη μας από τη φάση του αρχικού σχεδιασμού μας. Φιλοδοξώντας να διεκδικήσουμε σημαντικό μερίδιο αγοράς, δημιουργήσαμε δύο από τα μεγαλύτερα και καλύτερα καταστήματα του δικτύου μας, σε Λευκωσία και Λεμεσό, ενώ επενδύσαμε σθεναρά σε αναβαθμισμένα συστήματα εξυπηρέτησης και αγοραστικής εμπειρίας των πελατών, θέλοντας να συμβάλουμε ουσιαστικά στην ανάπτυξη της Κυπριακής αγοράς και στην εξέλιξη του σύγχρονου Omnichannel Retailing της χώρας. Με μία ευρεία γκάμα διαθέσιμων επιλογών σε προϊόντα τελευταίας τεχνολογίας, με καινοτόμες εφαρμογές για γρήγορη, άμεση και ευέλικτη εξυπηρέτηση και με σωστή προτεραιοποίηση και ξεκάθαρο στόχο να απαντάμε συνεχώς στις ολοένα αυξανόμενες ανάγκες των κύπριων καταναλωτών, επιδιώκουμε να γίνουμε ο κορυφαίος προορισμός αγορών στον κλάδο ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, δημιουργώντας σημαντική προστιθέμενη αξία στην Κυπριακή οικονομία.


Μετά τη Λευκωσία και τη Λεμεσό, έχετε στα πλάνα σας να επεκταθείτε σε άλλες επαρχίες;

Στα μελλοντικά μας σχέδια είναι η επέκτασή μας και σε άλλες μεγάλες πόλεις της Κύπρου. Για κάθε νέο κατάστημα που ανοίγουμε, αυτό που μας ενδιαφέρει είναι η βιώσιμη ανάπτυξή του για να είναι επιτυχημένο το μοντέλο που εφαρμόζουμε. Η Κύπρος είναι ο «πιλότος» μας και είναι σημαντικό να λειτουργήσει σωστά, μιας και θα αποτελέσει το πρότυπό μας για την επέκτασή μας και σε άλλες αγορές, εκτός Ελλάδας και Κύπρου.


Τι μήνυμα θέλετε να στείλετε στον κόσμο και ποια τα επόμενα βήματα;

Οι προκλήσεις αυτόν τον πρώτο χρόνο λειτουργίας μας στην Κυπριακή αγορά ήταν πολλές, αλλά με ευελιξία, πλάνο και προσαρμοστικότητα καταφέραμε να ανταποκριθούμε και να εξελίξουμε το μοντέλο μας. Ο πρώτος χρόνος λειτουργίας μας και η επαφή μας με τους Κύπριους καταναλωτές, μας γέμισε με πολύτιμη γνώση και εμπειρία, την οποία και θα αξιοποιήσουμε στα επόμενά μας σχέδια. Μελετήσαμε την εγχώρια αγορά, αλλάξαμε και δώσαμε πραγματικό αγώνα με τους ανθρώπους μας, έχοντας έναν κοινό σκοπό. Να εξασφαλίσουμε ότι οι καταναλωτές θα μπορούν να στηριχθούν σε εμάς για τις αγορές τους και θα βρουν προϊόντα και υπηρεσίες, για κάθε ανάγκη τους. Αυτός είναι ο στόχος μας και στο μέλλον. Να συνεχίσουμε να δίνουμε την καλύτερη αγοραστική εμπειρία στους πελάτες μας, προσφέροντας καινοτόμες υπηρεσίες και προϊόντα για μία καλύτερη ζωή για όλους.

Δειτε Επισης

Εβδομάδα εμπορίου πράσινης γραμμής... Ο στόχος και το κάλεσμα των διοργανωτών στους επιχειρηματίες
Μείωση 11,2% στα αυγά εκκόλαψης για κρεατοπαρωγή τον περασμένο Νοέμβριο
H νέα τηλεοπτική διαφήμιση της Nespresso με τον George Clooney που γίνεται...Detective George(vid)
Ν. Μεσολογγίτης: Πλάνα επέκτασης για OJO το 2025-Τουλάχιστον δύο νέα καταστήματα στην Ελλάδα και άλλα δύο στην Ευρώπη
Αυξήθηκαν τα παράπονα, επιστράφηκε σε καταναλωτές ποσό ύψους €3.240,76 το 2024
Ford και Michaels Automotive: 20 xρόνια επιτυχιών στην Κύπρο
Πλαφόν στο νερό... Λογικό περιθώριο κέρδους, να προστατεύεται ο καταναλωτής-Το αναθεωρημένο νομοσχέδιο
Οι μάρκες που πρωταγωνίστησαν το 2024 στην κυπριακή αγορά αυτοκινήτων
Αύξηση 9,1% στις εγγραφές οχημάτων το 2024-Στο 4% το μερίδιο των ηλεκτροκίνητων
Αυτοκινητοβιομηχανία: Οι δασμοί Τραμπ ωθούν τους προμηθευτές να επανεξετάσουν τα σχέδια παραγωγής