Η πετυχημένη αλυσίδα αθλητικών που έρχεται στο Mall of Engomi

Στην Έγκωμη κατέρχεται η Νο1 ελληνική αλυσίδα πώλησης επώνυμων αθλητικών ειδών. Η Cosmos Sport ανοίγει τις πόρτες της στο ανανεωμένο Mall of Engomi.

Το κατάστημα της ελληνικής αλυσίδας λειτουργεί στις 13 Ιανουαρίου 2021, με εκπτώσεις από 20% έως 50% σε όλη τη νέα συλλογή, μέχρι τις 16 Ιανουαρίου.

 



Το ολοκαίνουργιο κατάστημα βρίσκεται στον πρώτο όροφο του εμπορικού κέντρου της Έγκωμης.

  
Η πορεία της γρήγορα αναπτυσσόμενης Cosmos Sport, κάτω από την οποία λειτουργούν πέραν των 60 καταστημάτων  σε Ελλάδα και Κύπρο με τέσσερις επωνυμίες (Cosmos Sport, Sneaker10, Slamdunk, Sportsfactory), επισφραγίστηκε με την στρατηγική επένδυση από την JD Sports Fashion Plc, ενός εκ των κορυφαίων Sportwear & Outdoor Retailers στον κόσμο.

Ποια είναι η Cosmos Sport
Η ιστορία της Cosmos Sport, ξεκίνησε το 1982 από τον Φ. Τσικνάκη, από ένα κατάστημα στη Χερσόνησο της Κρήτης, διαγράφοντας σημαντική πορεία τα τελευταία χρόνια. Επίκεντρο της δραστηριότητας της είναι ο συνδυασμός κορυφαίων προϊοντικών συλλογών, ξεχωριστών καταστημάτων, ηγετικού eCommerce και καινοτόμων omnichannel υπηρεσιών.

Το 2020, έφτασε τις 1 εκατ. online παραγγελίες, βραβεύτηκε ως ένα εκ των κορυφαίων eShop της δεκαετίας και αποτέλεσε μια εκ των κορυφαίων επιχειρήσεων από όλους τους κλάδους της Ελληνικής οικονομίας για τις χρηματοοικονομικές επιδόσεις. Από τον Μάιο του 2021 αναπτύσσεται στην Κύπρο με τα Sneaker10 & το Cosmos Sport.

Μέσα από τα φυσικά καταστήματα και τα ομώνυμα ηλεκτρονικά Cosmossport.CYSneaker10.CY, προσφέρει στον πελάτη κορυφαία προϊόντα από 60+ επώνυμα Brands, με exclusive συλλογές, online υπηρεσίες με προηγμένες δυνατότητες personalization και γρήγορη παράδοση μέσω της επένδυσης  στο νέο logistics center που βρίσκεται στο Δάλι, στη Λευκωσία.

Tο πρώτο Cosmos Sport Outlet άνοιξε στο σύγχρονο και πρωτότυπο εμπορικό πάρκο Neo Plaza, στην Κοκκινοτριμιθιά.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο