Le Plaza Del Mar: Άφιξη First Boutique, κάλεσμα σε πολυτελή brands

Έτοιμο να φιλοξενήσει μία σειρά από πολυτελείς επωνυμίες στα τελευταία διαθέσιμα καταστήματα προς ενοικίαση του εμπορικού του κέντρου είναι το Limassol Del Mar, το εβληματικό και πολυβραβευμένο αναπτυξιακό έργο, το οποίο θα δεσπόζει σε μια ελκυστική παραλιακή περιοχή της Λεμεσού.

Tο Le Plaza Del Mar, το οποίο αναμένεται να λειτουργήσει τους πρώτους μήνες του 2022, θα αποτελέσει την έδρα σε πολυτελείς μπουτίκ και διεθνείς επωνυμίες, ένα επώνυμο εστιατόριο, καφετέριες, ένα cigar lounge και ένα wine bar.

Διαβάστε ακόμα: 

Κ. Καποδίστριας: Η μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα αργήσει 

Σ. Ευαγγέλου: Τι καθορίζει τον οικογενειακό κληρονομικό προγραμματισμό

Ο εν λόγω εμπορικός χώρος, ο οποίος καλύπτει συνολικά 4.230 τ.μ., θα φιλοξενήσει 21 καταστήματα, 10 χώρους εστίασης και χώρους στάθμευσης για 260 οχήματα.

Τα ενδιαφερόμενα brands μπορούν να επικοινωνούν με την αναπτυξιακή κοινοπραξία Cypeir Properties, για ενδεχόμενη συνεργασία σ’ ότι αφορά την απόκτηση εμπορικής στέγης που θα φιλοξενεί τα επώνυμα προϊόντα τους, προσελκύοντας έτσι ένα ευκατάστατο πελατολόγιο.

Πρώτη άφιξη από First Boutique
Συνεχίζοντας την επιτυχημένη πορεία του με πολυτελή brands στην περιοχή, ο Ilya Loshak ιδιοκτήτης της First Boutique, είναι ο πρώτος που λάνσαρε το κατάστημά του στο Le Plaza Del Mar φιλοξενώντας πολυτελείς επωνυμίες μόδας σε ένα πρότυπο κατάστημα συνολικής έκτασης 1.000 τ.μ..
 

  

  

  

Οι επισκέπτες, όπως και οι ένοικοι του έργου θα έχουν την ευκαιρία να επωφεληθούν των πιο περιζήτητων επώνυμων συλλογών του κόσμου από είδη ένδυσης, υπόδησης και αξεσουάρ.

 

  

  

 
Επωνυμίες όπως Balenciaga, Christian Dior και Lanvin θα είναι μερικά από τα διεθνή brands που φιλοξενούνται στο κατάστημα, προσφέροντας μια παγκοσμίου κλάσης εμπειρία αγορών στον πιο κομψό μεσογειακό προορισμό.

 

  

  

 

Σε επαφές με καταστήματα και εστιατόρια
Το Le Plaza Del Mar αντικρύζει τη θαλάσσια ακτογραμμή της Λεμεσού, ενώ περιτριγυρίζεται από όμορφα διαμορφωμένους εξωτερικούς χώρους με φοίνικες, υδρο-δημιουργίες και χώρους χαλάρωσης.

Ως ο πρώτος προορισμός υπαίθριων αγορών στη Λεμεσό, το Le Plaza Del Mar προσφέρει την ευκαιρία στους επισκέπτες του να απολαμβάνουν τη ζωντάνια και την ενέργεια του πολυτελούς προορισμού, καθώς και να δοκιμάζουν διάφορες γαστρονομικές επιλογές και κοκτέιλ κάτω από τον ήλιο της μεσογείου.

 

Ο Παντελής Λεπτός, Joint Director του έργου Limassol Del Mar, ανέφερε: «Είναι πολύ συναρπαστικό να αποτελείς μέρος της δημιουργίας του πολυτελέστερου προορισμού αγορών της Λεμεσού. Αυτή τη στιγμή βρισκόμαστε σε διαβουλεύσεις με διάφορους επιχειρηματίες του εμπορίου και των χώρων εστίασης που ενδιαφέρονται να φιλοξενηθούν στο Le Plaza Del Mar».

 

Μιλώντας επίσης για το έργο, ο Μιχάλης Ζαβός, Joint Director του Limassol Del Mar, πρόσθεσε: «Θέλαμε να δημιουργήσουμε ένα concept ξενοδοχείου πέντε-αστέρων στο Limassol Del Mar και μέσω του νέου μας πολυτελέστατου προορισμού αγορών, πετυχαίνουμε ακριβώς αυτό. Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε τους πρότυπους χώρους του Le Plaza Del Mar και είμαστε ανοικτοί για να συζητήσουμε με όλα τα ενδιαφερόμενα brands».

 

Οι έμποροι επωνυμιών μόδας, οι σχεδιαστές υπόδησης και οι δημιουργοί αξεσουάρ είναι μερικοί από τους ενοίκους που θα αποκτήσουν ένα πρότυπο κατάστημα στο νέο, εντυπωσιακό προορισμό αγορών του Le Plaza Del Mar, που ετοιμάζεται να ξεκινήσει τη λειτουργία του στις αρχές του 2022.

 

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τους εμπορικούς χώρους του Le Plaza Del Mar επικοινωνήστε στο +357 25 510 888.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls