Παπαντωνίου: Γύρισε σελίδα, τέλος στα φυλλάδια πόρτα-πόρτα

Ηλεκτρονικά ξεφυλλίζουν πλέον τους καταλόγους προσφορών οι πελάτες των Υπεραγορών Παπαντωνίου. Με το σύνθημα «γυρίζουμε σελίδα», οι Υπεραγορές Παπαντωνίου έβαλαν τέλος στην κατ’ οίκον διανομή έντυπων ενημερωτικών φυλλαδίων.

Σημειώνεται ότι τα φυλλάδια προσφορών είναι πλέον διαθέσιμα μόνο στα καταστήματα της αλυσίδας υπεραγορών.

Εξοικονόμηση κόστους και χαρτιού
Μιλώντας στο InBusinessNews, ο διευθύνων σύμβουλος των Υπεραγορών Παπαντωνίου, Χαράλαμπος Παπαντωνίου σημείωσε ότι η απόφαση λήφθηκε έπειτα από ενδελεχή μελέτη με στόχο την ελαχιστοποίηση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την εξοικονόμηση κόστους.

«Πέραν της ρύπανσης της ατμόσφαιρας, οι έντυποι κατάλογοι προσφορών δημιουργούσαν αυξημένο κόστος για την εταιρεία, τόσο όσον αφορά την εκτύπωση, όσο και τη διανομή», επεσήμανε σχετικά.

Ο τερματισμός της κατ’ οίκον διανομής φυλλαδίων αναμένεται να συμβάλει στην εξοικονόμηση εκατοντάδων τόνων χαρτιού και κατ’ επέκταση εκατοντάδων χιλιάδων ευρώ για τη γνωστή αλυσίδα υπεραγορών.

Διαβάστε ακόμα:

Οι νέες επενδύσεις του Radisson Hotel Group στην Κύπρο

«Κουρεύουν» δύο μεγάλα ξενοδοχεία στην Αγία Νάπα

Κόντρα σε πιθανές επιπτώσεις
Αψηφώντας ενδεχόμενες επιπτώσεις στις πωλήσεις και με στόχο την προστασία του περιβάλλοντος και την χρήση της τεχνολογίας, οι Υπεραγορές Παπαντωνίου έκαναν ακόμα ένα βήμα προς τη μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

«Χρησιμοποιούμε όσο περισσότερο γίνεται την τεχνολογία και ενισχύομε την online ενημέρωση, καθώς διαπιστώσαμε ότι οι καταναλωτές, ιδιαίτερα οι νέοι, είναι πλήρως εξοικειωμένοι με τις κινητές και έξυπνες συσκευές», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Παπαντωνίου.

Δειτε Επισης

Αύξηση στον κύκλο εργασιών του ευρύτερου εμπορικού τομέα το 2023-Έρευνα χονδρικού και λιανικού εμπορίου
Καλοκαίρι με Shell και φουλάρουμε με προορισμό τη Monza
Όμιλος ΠΑΠΑΕΛΛΗΝΑΣ: Ο ισχυρότερος όμιλος προϊόντων υγείας, ομορφιάς και ευεξίας στην Κύπρο
Lidl UP-Learn & Work: Δωρεάν εκπαίδευση με μισθό, καριέρα από την πρώτη μέρα
Μειώθηκαν οι εξαγωγές μπύρας από τα κυπριακά εργοστάσια, αλλά ενισχύθηκε η εγχώρια αγορά
Φρέναρε η αγορά αυτοκινήτου το πρώτο εξάμηνο...Κάμψη στα σαλούν, άνοδος για υβριδικά και ηλεκτρικά
Έγινε το αναμενόμενο...Εξαντλήθηκαν εν ριπή οφθαλμού οι χορηγίες για την ηλεκτροκίνηση
Minotti: Ενισχύει την παρουσία της στην κυπριακή αγορά-Νέο flaghship κατάστημα στο Trilogy Limassol Seafront
Το νέο προϊόν που λάνσαρε στην κυπριακή αγορά η Laiko Cosmos Trading Ltd-Ενισχύει την γκάμα των επωνυμιών που διανέμει
Slamdunk: Κάθοδος στην Κύπρο για το brand με εξειδίκευση στα είδη μπάσκετ-Άνοιξε στο My Mall(pics)