Αλφαμέγα: Έρχεται δεύτερο κέντρο διανομής για το online κατάστημα

Τετραπλασιάστηκε η επισκεψιμότητα στο ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα από την αρχή της λειτουργίας του τον προηγούμενο Φεβρουάριο μέχρι σήμερα, την ώρα που ο μέσος όρος προϊόντων στο ψηφιακό καλάθι του καταναλωτή ήταν τετραπλάσιος σε σχέση με το καλάθι των επισκεπτών στα καταστήματα.

Μιλώντας στο InBusinessNews o Ανδρέας Παναγή, Chief Operating Officer των Υπεραγορών Αλφαμέγα, ανέφερε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα προχωρήσει η δεύτερη φάση υλοποίησης του E-commerce, με τη δημιουργία δεύτερου κέντρου διανομής και την προσθήκη επιπλέον φορτηγών, προκειμένου να καλυφθεί η αυξημένη ζήτηση.

Παράλληλα, παραθέτοντας στοιχεία, ο κ. Παναγή εξήγησε ότι η στροφή των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές είναι μία τάση που αναμένεται να εδραιωθεί, τόσο στην Κύπρο όσο και διεθνώς.

Περιγράψτε μας τη διαδικασία ψωνίσματος από το ηλεκτρονικό κατάστημα των υπεραγορών Αλφαμέγα...
Η διαδικασία ψωνίσματος από το ηλεκτρονικό μας κατάστημα είναι απλή και εύκολα προσβάσιμη σε κάθε καταναλωτή. Πληκτρολογώντας www.alphamega.com.cy, ο χρήστης εισέρχεται στη σελίδα του ηλεκτρονικού καταστήματος των Υπεραγορών Αλφαμέγα, όπου μπορεί να κάνει τα ψώνια του επιλέγοντας ανάμεσα στα 10.000 και πλέον προϊόντα που διαθέτουμε και να δώσει εντολή για κατ’ οίκον παράδοσή τους, σε όποιο σημείο της Κύπρου και αν βρίσκεται. Η παράδοση γίνεται εντός της επόμενης μέρας ή οποιαδήποτε άλλη μέρα επιλέξει ο καταναλωτής, από ένα υπερσύγχρονο κέντρο εκπλήρωσης και τον υπερσύγχρονο στόλο διανομής της εταιρείας μας, ο οποίος έχει τη δυνατότητα  να μεταφέρει προϊόντα τριών διαφορετικών θερμοκρασιών. Σε όλα τα στάδια της διαδικασίας, τηρούμε με ευλάβεια όλα τα πρωτοκόλλα ασφάλειας τροφίμων.

Διαβάστε ακόμα: 

Μ. Κλείτου: Η καλή διαχείριση και το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον

Elias Beach Hotel: Ορίστηκε το άνοιγμα, ετοιμάζεται ολικό λίφτινγκ

Αύξηση στα φρέσκα συσκευασμένα προϊόντα

Ποια προϊόντα έχουν περισσότερη ζήτηση online και τι ποσοστό κατέχουν οι ψηφιακές αγορές στις συνολικές πωλήσεις;
Το ηλεκτρονικό κατάστημα των Υπεραγορών Αλφαμέγα αγκαλιάστηκε από το κυπριακό καταναλωτικό κοινό, με την επισκεψιμότητα και τις παραγγελίες να ξεπερνούν κάθε προσδοκία. Από την αρχή της λειτουργίας του τον προηγούμενο Φεβρουάριο μέχρι σήμερα, η επισκεψιμότητα τετραπλασιάστηκε, ενώ ο μέσος όρος προϊόντων στο ψηφιακό καλάθι του καταναλωτή ήταν τετραπλάσιος σε σχέση με το καλάθι των επισκεπτών στα καταστήματά μας. Όσον αφορά τις ηλεκτρονικές πωλήσεις μας, έχουμε παρατηρήσει μεγάλη αύξηση στα φρέσκα συσκευασμένα προϊόντα, τόσο της φρουταρίας όσο και του κρεοπωλείου μας. Αξιοσημείωτο είναι επίσης το γεγονός ότι κατά τις πρώτες βδομάδες λειτουργίας του ηλεκτρονικού καταστήματος, αγγίξαμε το 3% του συνολικού τζίρου για το έτος 2021.

Πώς ο Κύπριος καταναλωτής αντιλαμβάνεται τον ψηφιακό μετασχηματισμό στο λιανικό εμπόριο;
Με τα εργαλεία που προσφέρει η τεχνολογία, ο καταναλωτής έχει πλέον τη δυνατότητα να απολαμβάνει μια αναβαθμισμένη εμπειρία ψωνίσματος, είτε κάνοντας τις αγορές του διαδικτυακά είτε επισκεπτόμενος τα καταστήματα. Οι πελάτες μας μπορούν να πληρώνουν για τα ψώνια τους χωρίς ανθρώπινη αλληλεπίδραση και χωρίς να περιμένουν στην ουρά, μέσω των σημείων self-checkout και να ενημερώνονται για τις τρέχουσες προσφορές μέσω των οθονών ψηφιακής σήμανσης εντός των καταστημάτων. Παράλληλα, μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορούν να απολαύσουν μια εξατομικευμένη εμπειρία ψωνίσματος και αμφίδρομης επικοινωνίας, στη βάση των δεδομένων που λαμβάνουμε μέσω των ηλεκτρονικών καναλιών εξυπηρέτησης που διαθέτουμε.

Στροφή Κυπρίων στις online αγορές

Στον τομέα του λιανικού εμπορίου πιστεύετε ότι οι online αγορές είναι το μέλλον;
Είναι γεγονός ότι η πανδημία και τα επακόλουθα περιοριστικά μέτρα επιτάχυναν τη στροφή των Κυπρίων στις online αγορές. Ενδεικτικά, σύμφωνα με δημοσκόπηση της Rai, ο μέσος όρος των αγορών που έγιναν online από την Κύπρο το 2020 ανέρχεται σε 62,2% και σε 28,2% για τους πρώτους μήνες του 2021. Όπως όλα δείχνουν, η στροφή των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές είναι μία τάση που θα εδραιωθεί, τόσο στη χώρα μας όσο και διεθνώς. Ενδεικτικά, ο τζίρος από το διαδικτυακό εμπόριο τροφίμων στο Ηνωμένο Βασίλειο κυμαίνεται μεταξύ 15% και 16%. Πλέον το στοίχημα για τις επιχειρήσεις του κλάδου είναι να καταφέρουν να ανταποκριθούν εγκαίρως στις νέες απαιτήσεις της αγοράς.

Δεύτερο κέντρο διανομής

Ποια τα μελλοντικά σας σχέδια όσον αφορά το ηλεκτρονικό εμπόριο;
H μεγάλη απήχηση που είχε το ηλεκτρονικό μας κατάστημα, μας επιτρέπει να προχωρήσουμε το αμέσως επόμενο διάστημα στη δεύτερη φάση υλοποίησης του E-commerce. Ήδη προγραμματίζουμε τη δημιουργία δεύτερου κέντρου διανομής και την προσθήκη επιπλέον φορτηγών στον στόλο μας για να ανταποκριθούμε στη μεγάλη ζήτηση.
 

Δειτε Επισης

Fitch: Ο... τυφώνας Τραμπ, η γεωπολιτική και οι κίνδυνοι σε Γαλλία-Γερμανία θα δοκιμάσουν τις αντοχές της οικονομίας το 2025
Τα πλάνα Honda και Nissan για συγχώνευση έως το 2026-Τι σημαίνει για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία
Ανδρέας Χατζηαδάμου: Αυξημένη κίνηση στις υπεραγορές, αναζητούν προσφορές οι καταναλωτές
Το νέο Δ.Σ. του Συνδέσμου Διαφήμισης-Επικοινωνίας Κύπρου...Πρόεδρος ο Κωνσταντίνος Ντάλτας
Εμπλουτίζεται το Metropolis Mall με τέσσερις νέες αφίξεις
Ο δρόμος του χαλλουμιού προς την κορυφή, οι επενδύσεις εκατομμυρίων και η ανάγκη διαφύλαξης των εξαγωγών
Όλα ρευστά για μετοχική συμμετοχή της Κ.Δ. στον Great Sea Interconnector-Οι κόκκινες γραμμές Παπαναστασίου
Ronald Attard: Σημαντικά βήματα για βελτίωση του επενδυτικού κλίματος-Συνεχίζει να προσελκύει επενδυτές η Κύπρος
Πιο αισιόδοξες από πέρσι οι επιχειρήσεις της Λεμεσού-Αγκάθι η έλλειψη προσωπικού, κύρια ανησυχία η αύξηση κόστους
Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT