Δ. Φιλόπουλος: Τα Public μετασχηματίζουν το λιανικό εμπόριο

Η πανδημία του κορωνοϊού και τα lockdown που αναγκαστικά βιώσαμε τον τελευταίο ένα χρόνο, αλλάξαν τις καταναλωτικές συνήθειες και επέφεραν μια τεράστια στροφή προς τις διαδικτυακές αγορές.

Το ηλεκτρονικό εμπόριο κέρδισε και εξακολουθεί να κερδίζει έδαφος στις προτιμήσεις των καταναλωτών, με τις εταιρείες και τις επιχειρήσεις εκ των πραγμάτων να προσαρμόζονται στα νέα δεδομένα και να εστιάζουν την αναπτυξιακή τους στρατηγική προς αυτή ακριβώς την κατεύθυνση.

Σε συνέντευξή του στο InBusinessNews, ο Γενικός Διευθυντής των Public στην Κύπρο Δημήτρης Φιλόπουλος, προαναγγέλλει ανανέωση της ιστοσελίδας των Public με νέα προϊόντα και νέες δυνατότητες, για τις οποίες-όπως σημειώνει, περισσότερα θα μπορούν να ανακοινωθούν τις επόμενες μέρες.

Διαβάστε ακόμα:

BEST VALUE: Το αποτύπωμα της πανδημίας και τα μελλοντικά σχέδια

Το χαλλούμι «απειλεί» τα φάρμακα (πίνακας)

Τα Public, σύμφωνα με τον κ. Φιλόπουλο, με καινοτομίες και άλλες εκπλήξεις, μετασχηματίζουν το λιανικό εμπόριο, δημιουργώντας την πιο ελκυστική πρόταση στον Κύπριο καταναλωτή.

Μετά από δύο lockdowns τα καταστήματα Public άνοιξαν και πάλι τις πόρτες τους για το κοινό. Πώς βίωσε η εταιρεία και ποια ήταν η ανταπόκριση του κοινού με το re-opening των καταστημάτων με φυσική παρουσία;

Τα καταστήματά μας λειτουργούν τηρώντας όλες τις επίσημες οδηγίες των αρμοδίων αρχών για τη διαφύλαξη της υγείας των επισκεπτών και του προσωπικού προκειμένου οι καταναλωτές να κάνουν τις αγορές στα καταστήματά μας ευχάριστα και με ασφάλεια.

Οι πελάτες μας ανταποκρίνονται θετικά στα μέτρα που λαμβάνονται και έρχονται να δουν από κοντά τη μοναδική ποικιλία από ό,τι καλύτερο κυκλοφορεί: Τα τελευταία επώνυμα προϊόντα και gadget τεχνολογίας, τα καλύτερα βιβλία Ελλαδιτών, Κυπρίων και ξένων συγγραφέων που τον συνοδεύουν στον ελεύθερο χρόνο του, την πληρέστερη συλλογή Apple, τα πιο ποιοτικά παιχνίδια για κάθε ηλικία, τα πιο trendy accessories, τα ομορφότερα σχολικά, μουσική και ταινίες, τα κορυφαία videogames, είδη γραφείου και όλα όσα κάνουν τη ζωή μας ευκολότερη και πιο ενδιαφέρουσα.

Τα καταστήματα Public αναγκάστηκαν να κατεβάσουν ρολά δύο φορές μέσα σε λιγότερο από δώδεκα μήνες. Πώς επηρεάστηκε η λειτουργία των καταστημάτων και σε ποιες ενέργειες προέβη η εταιρεία, ώστε να ανταποκριθεί στις ανάγκες των καταναλωτών κατά την περίοδο που αναγκάστηκαν να παραμείνουν στο σπίτι και τα καταστήματα είχαν κατεβάσει ρολά; Επίσης, ποια μέτρα λαμβάνονται στα καταστήματα, ώστε να τηρούνται όλα τα μέτρα ασφάλειας και υγείας;

Παρακολουθούμε στενά τις εξελίξεις γύρω από την πανδημία και τις αποφάσεις της Κυβέρνησης και προσαρμόζουμε τη δραστηριότητα μας με ένα και μοναδικό στόχο: Να παραμείνουν οι πελάτες, οι εργαζόμενοι και οι συνεργάτες μας ασφαλείς.

Στο διάστημα που τα καταστήματά μας παρέμειναν κλειστά ή ακόμα και όταν επαναλειτούργησαν, συνεχίσαμε να εξυπηρετούμε τους καταναλωτές μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος public-cyprus.com.cy και του call center μας, παρέχοντας με ασφάλεια την υψηλής ποιότητας εμπειρία που τα χαρακτηρίζει.

Στην κατεύθυνση αυτή λάβαμε μια σειρά από μέτρα, ώστε να ανταποκριθούμε στις αυξημένες απαιτήσεις που προέκυψαν. Ενισχύσαμε το προσωπικό του public-cyprus.com.cy για να παραδίδονται με ακόμη μεγαλύτερη ταχύτητα οι online παραγγελίες. Η ενισχυμένη ομάδα του call center παραμένει σε ετοιμότητα στο info@public-cyprus.com.cy, στα social media και στο τηλέφωνο 77 770 300 για να δρομολογήσει οποιαδήποτε παραγγελία και να την αποστείλει απευθείας στο σπίτι ή όπου αλλού επιθυμεί ο πελάτης. Προσφέρουμε τη δυνατότητα ανέπαφης παράδοσης αν η παραγγελία έχει εξοφληθεί ηλεκτρονικά, ενώ οι οnline παραγγελίες ετοιμάζονται από το προσωπικό των Public και συνεργατών του, που ακολουθούν τα μέτρα.

Στα φυσικά καταστήματά μας, λαμβάνονται με τη μέγιστη σχολαστικότητα όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα υγιεινής και ασφάλειας και εφαρμόζονται όλα τα απαραίτητα μέτρα ενημέρωσης και πρόληψης. Μεταξύ άλλων εφαρμόζουμε σύστημα ελεγχόμενης πρόσβασης ώστε να μην υπάρχει συνωστισμός, το προσωπικό ακολουθεί επιμελή και συχνό καθαρισμό των χεριών, όλα τα καταστήματα καθαρίζονται με ιδιαίτερη επιμέλεια με μεγάλη συχνότητα και πολύ ισχυρά απολυμαντικά καθαριστικά, ενώ αντισηπτικά υγρά έχουν διανεμηθεί και ανανεώνονται συνεχώς, σε όλες τις εγκαταστάσεις μας.

Μέτρα και υγιής ανταγωνισμός

Με τα περιοριστικά μέτρα πώς επηρεάστηκε το λιανικό εμπόριο γενικότερα και ποια μέτρα θα πρέπει κατά την άποψη σας να λάβουν οι επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου, ώστε να μετριαστούν οι επιπτώσεις σε περίπτωση που υπάρξουν παρόμοιες συνθήκες στο μέλλον;

Η πανδημία και τα περιοριστικά μέτρα επηρέασαν όλες τις επιχειρήσεις στο λιανικό εμπόριο. Σε αντίθεση με τις υπεραγορές, που συνέχισαν τη λειτουργία τους απρόσκοπτα, τα shopping malls ήταν αυτά που δέχτηκαν το ισχυρότερο πλήγμα, καθώς παρέμειναν κλειστά για το περισσότερο διάστημα και αυτό είχε επίπτωση και στον κύκλο εργασιών μας. Τα καταστήματα Public που βρίσκονται στην «καρδιά» της αγοράς, στα εμπορικά κέντρα, αντιμετώπισαν σε μεγάλο βαθμό τις συνέπειες του lockdown. Ταυτόχρονα, με τα κόστη λειτουργίας των καταστημάτων εντός εμπορικών κέντρων να είναι πολύ πιο αυξημένα σε σχέση με τα άλλα καταστήματα, κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε και άλλες προκλήσεις σχετικά με τη λειτουργία μας. Τα θέματα αυτά συνεχίζουν να μας επηρεάζουν. Εμείς από την πρώτη στιγμή που εντοπίστηκαν κρούσματα στην Κύπρο και πριν επιβληθούν οποιαδήποτε μέτρα, με δική μας πρωτοβουλία ανακοινώσαμε την αναστολή της λειτουργίας όλων των καταστημάτων μας.  Ελπίζουμε ότι στην περίπτωση που υπάρξουν παρόμοιες συνθήκες στο μέλλον η Κυβέρνηση θα λάβει μέτρα που θα επιτρέπουν τον υγιή ανταγωνισμό σε όλους τους κλάδους της οικονομικής δραστηριότητας.

Η στροφή στο ηλεκτρονικό εμπόριο

Με την επιβολή των περιοριστικών μέτρων για την μη εξάπλωση της πανδημίας παρατηρήσατε οποιεσδήποτε αλλαγές ή διαφοροποιήσεις στην συμπεριφορά ή συνήθειες των καταναλωτών; Πώς προσαρμόστηκε ο καταναλωτής σας στις αγορές μέσω διαδικτύου;

Είδαμε μέσα στην πανδημία ότι οι καταναλωτές στράφηκαν -φυσιολογικά- προς το ηλεκτρονικό εμπόριο. Η αύξηση των πωλήσεων του public-cyprus.com.cy ήταν σημαντική και αυτό είναι κάτι που μας δίνει την ευκαιρία να δώσουμε στους καταναλωτές κάτι περισσότερο σε μια αγορά που διαρκώς μεγαλώνει. Σήμερα είμαστε το μεγαλύτερο και καλύτερο e-commerce site στην Κύπρο. Στην ουσία κάτι περισσότερο από αυτό, καθώς δίνουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση σε πολύ περισσότερες επιλογές από ποτέ στην Κύπρο με ασφάλεια, άνεση, εξυπηρέτηση, αξιοποιώντας την εμπειρία Public. Εξελισσόμαστε και ανανεώνουμε την ιστοσελίδα μας με νέα προϊόντα και νέες δυνατότητες. Περισσότερα γι’ αυτό θα μπορούμε να ανακοινώσουμε σε λίγες μέρες.

Συνεχείς καινοτομίες

Τι να αναμένουμε στο εγγύς μέλλον από τα Public; Ποιος είναι ο μακροχρόνιος σχεδιασμός σε σχέση με την παρουσία τους στην Κύπρο και ποια η στοχοπροσήλωσή τους;

Τα Public ανταποκρίνονται στις προσδοκίες των καταναλωτών και επιταχύνουν την στρατηγική τους, προσφέροντας περισσότερες επιλογές, διευρύνοντας τη γκάμα των προϊόντων τους. Ανοίγοντας το δρόμο με συνεχείς καινοτομίες, τα Public συνεχίζουν να μεγαλώνουν, να γίνονται πιο άνετα και πιο συναρπαστικά με νέο store format που, με μια σειρά από χωροταξικές και τεχνολογικές καινοτομίες αναβαθμίζουν την εμπειρία και έρχονται πιο κοντά στις ξεχωριστές ανάγκες και προσδοκίες του καταναλωτή.

Σκοπός είναι να είμαστε, όχι μόνο ο Νο1 retailer ηλεκτρικών συσκευών, τεχνολογίας, ψυχαγωγίας και πολιτισμού σε μέγεθος, με την υψηλότερη ποιότητα και τη μεγαλύτερη ποικιλία προϊόντων και υπηρεσιών. Ενισχύουμε την ενιαία, πολυκαναλική, αγοραστική εμπειρία που περιλαμβάνει όλο το ταξίδι του καταναλωτή στο διαδικτυακό και στα φυσικά καταστήματα μας, για να προσφέρουμε περισσότερες επιλογές. Για το λόγο αυτό, ως αποτέλεσμα του επιχειρησιακού μετασχηματισμού τους στη μητρική εταιρεία, αλλά και εκτιμώντας τις συνθήκες της αγοράς, αποφάσισαν να επιταχύνουν τη στρατηγική ανάπτυξής τους, «μεγαλώνοντας» και επεκτείνοντας την εμπειρία Public.

Τι εννοείτε με την ενιαία, πολυκαναλική, αγοραστική εμπειρία;

Τα Public βρίσκονται παντού: Προσφέρουμε την omnichannel αγοραστική εμπειρία μας, ενισχύοντας τις επιλογές που γεμίζουν το καλάθι, τόσο στα διαδικτυακά και στα φυσικά καταστήματα. Με παρουσία σε κάθε πόλη, τα φυσικά καταστήματά συνδυάζουν μια ευχάριστη βόλτα σε προνομιακές τοποθεσίες, εύκολη πρόσβαση από οπουδήποτε, άνεση και προσιτότητα για όλες και όλους. Παράλληλα, τo public.com.cy, με πάνω από 100.000 ηλεκτρονικές παραγγελίες μέσα στο 2020, είναι σήμερα το Νο1 site προϊόντων τεχνολογίας στη χώρα. Με τις καινοτομίες που έχουμε προαναφέρει, καθώς και άλλες εκπλήξεις, μετασχηματίζουμε το λιανικό εμπόριο, δημιουργώντας την πιο ελκυστική πρόταση στον Κύπριο καταναλωτή.

Επαναπροσδιορισμός προτεραιοτήτων

Πώς διαφοροποιείται η ιστοσελίδα σας σε σχέση με τον ανταγωνισμό;

Μέσα από την ιστοσελίδα μας, καταναλωτές και επιχειρήσεις μπορούν, από την άνεση του σπιτιού ή του γραφείου, να βρουν τα πάντα σε πολύ καλές τιμές, με ευέλικτους τρόπους παραλαβής, που διαρκώς εμπλουτίζονται. Δίνουμε στον καταναλωτή τη δυνατότητα να έχει πρόσβαση σε πολύ περισσότερες επιλογές από ποτέ στην Κύπρο με ασφάλεια και σωστή εξυπηρέτηση, αξιοποιώντας την εμπειρία Public.

Στα πλάνα μας βρισκόταν η ανάπτυξη του e-commerce, ενώ σημαντικές επενδύσεις στα logistics είχαν σχεδιαστεί πριν τον covid-19 και υλοποιούνταν. Η πανδηµία έδωσε την ευκαιρία να επαναπροσδιορίσουμε τις προτεραιότητές μας και να επιταχύνουμε προς αυτή την κατεύθυνση.

Δειτε Επισης

Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Νέος μέτοχος σε Mall of Cyprus και Mall of Engomi η Pareto-Μειώνεται το ποσοστό συμμετοχής της Atterbury Europe
Οι μάρκες αυτοκινήτων που προτίμησαν οι αγοραστές το πρώτο τρίμηνο
Δυσφορία αγελαδοτρόφων με δημοσιεύματα για το χαλλούμι-«Δυναμιτίζουν το πολύ καλό κλίμα»
Lordos United Public: Κέρδος €1,773,000 από αναγκαστική απαλλοτρίωση γης σε συμφωνία με τον Δήμο Λεμεσού