BEST VALUE: Το αποτύπωμα της πανδημίας και τα μελλοντικά σχέδια

Ψήφο εμπιστοσύνης από́ επαγγελματίες της Λεμεσού και όχι μόνο, τόσο στον χώρο της Ho.Re.Ca. όσο και σε αυτόν της μεταπώλησης, κατάφερε να κερδίσει το BEST VALUE για επαγγελματίες, στον πρώτο χρόνο παρουσίας του στην κυπριακή αγορά.

Παρόλο που το άνοιγμα του πρώτου καταστήματος στη Λεμεσό συνέπεσε με το ξέσπασμα της πανδημίας και την υπολειτουργία του τομέα της εστίασης, εντούτοις η θυγατρική της ελληνικής ΜΕΤRΟ AEBE παραμένει ιδιαίτερα αισιόδοξη για το 2021, λαμβάνοντας υπόψη το πρόσφατο άνοιγμα της εστίασης, σε συνδυασμό με τις μέχρι τώρα ενδείξεις σχετικά με την πανδημία και την πρόοδο των εμβολιασμών.

Μιλώντας στο InBusinessNews ο Γενικός Διευθυντής της MCC BEST VALUE Ltd, Γιάννης Βλαχονικολέας, υπογράμμισε ότι η εταιρεία εξετάζει την υλοποίηση του προγράμματος επέκτασης, σύμφωνα με τον αρχικό σχεδιασμό.

Διαβάστε ακόμα:

Δ. Φιλόπουλος: Τα Public μετασχηματίζουν το λιανικό εμπόριο

Το χαλλούμι «απειλεί» τα φάρμακα (πίνακας)

Στόχος είναι, όπως είπε, να δοθεί η δυνατότητα και σε άλλους επαγγελματίες να γνωρίσουν ένα κατάστημα BEST VALUE για επαγγελματίες σε άλλες πόλεις στο άμεσο μέλλον, με προτεραιότητα την επαρχία της Λευκωσίας.

Ένας χρόνος στην Κύπρο

Ένας χρόνος έχει περάσει από το άνοιγμα της «BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ» στην Κύπρο. Ποιος είναι ο απολογισμός σας για την πρώτη αυτή χρονιά;
Πράγματι, μετράμε ήδη έναν χρόνο λειτουργίας στην κυπριακή αγορά, ο οποίος πέρασε πολύ γρήγορα! Με την παρουσία της BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, εισαγάγαμε ένα νέο μοντέρνο και πρωτοποριακό́ μοντέλο αγορών χονδρικής πώλησης που τοποθετεί τον επαγγελματία στο επίκεντρο των υπηρεσιών μας, αποτελώντας για αυτόν όχι μόνο τον βασικό του προμηθευτή, αλλά έναν πολύτιμο συνεργάτη. Πρόκειται για μια υπεραγορά χονδρικής, όπου ο επαγγελματίας μπορεί να βρει προϊόντα σε όλες τις κατηγορίες που χρειάζεται, σε εξαιρετικά ανταγωνιστικές τιμές, σε ένα άνετο και ευχάριστο περιβάλλον, και χωρίς περιορισμούς για ελάχιστες ποσότητες αγοράς.

Αυτά τα πλεονεκτήματα επιτρέπουν στον επαγγελματία να γίνει πιο ευέλικτος, να εξοικονομήσει χρήματα και χρόνο, καθώς και να διαχειριστεί με τον καλύτερο δυνατόν τρόπο τα αποθέματά του.

Δεν είναι τυχαίο άλλωστε το γεγονός ότι η πρόταση του «one stop shop» κατάφερε να γίνει η επιλογή́ αρκετών επαγγελματιών σε τόσο σύντομο χρονικό́ διάστημα, καθώς απολαμβάνουν, τόσο τις νέες λύσεις και ευκαιρίες αγορών που βελτιώνουν την καθημερινότητά τους όσο και τις μοναδικές μας προσφορές που ανανεώνονται συνεχώς. Οι επαγγελματίες επωφελούνται με τις πλέον ανταγωνιστικές τιμές, έχοντας στη διάθεσή τους μια μεγάλη ποικιλία σε επώνυμα προϊόντα, αλλά́ και ανώτερη ποιότητα σε προϊόντα ιδιωτικής μάρκας. Παράλληλα, η ευκολία πρόσβασης στο κατάστημα και το ευρύχωρο parking, κάνουν την εμπειρία αγορών πιο ευχάριστη.

Στόχος μας είναι να χτίσουμε μια σχέση εμπιστοσύνης, ώστε να γίνουμε η πρώτη επιλογή του επαγγελματία, κάτι που έχουμε καταφέρει με μεγάλη επιτυχία εδώ και χρόνια στην αγορά της Ελλάδας, καθώς η μητρική μας, η METRO ΑΕΒΕ, είναι ο ηγέτης στον χώρο της χονδρικής με πολυετή παρουσία και μεγάλο δίκτυο καταστημάτων σε όλη τη χώρα.

Ψήφος εμπιστοσύνης εν μέσω πανδημίας

Το επιχειρηματικό σας άνοιγμα στην Κύπρο συνέπεσε χρονικά  με την έναρξη της πανδημίας. Πόσο σας επηρέασε αυτό;
Μετρώντας ένα χρόνο λειτουργιάς, έχουμε καταφέρει να κερδίσουμε ψήφο εμπιστοσύνης από́ επαγγελματίες της Λεμεσού και όχι μόνο, τόσο στον χώρο της Ho.Re.Ca., όσο και σε αυτόν της μεταπώλησης και ο απολογισμός της πρώτης χρονιάς μας βρίσκει ικανοποιημένους. Ένα κατάστημα χονδρικής χρειάζεται χρόνο ωρίμανσης και εμείς προχωρούμε σταθερά σύμφωνα με τον αρχικό μας σχεδιασμό.

Όπως πολύ σωστά επισημαίνετε, η έναρξη της πανδημίας συνέπεσε με την έναρξη της λειτουργίας μας, και είναι ένας παράγοντας που αναμφισβήτητα μας έχει επηρεάσει, καθώς ένα μεγάλο μέρος του πελατολογίου μας ανήκει στον χώρο της εστίασης, ο οποίος υπολειτουργεί τους τελευταίους 12 μήνες. Παρά τις αντιξοότητες και ιδιαιτερότητες που αντιμετωπίσαμε και συνεχίζουμε να αντιμετωπίζουμε, βλέπουμε θετικά, τόσο την πορεία των πωλήσεων μας όσο και τον αριθμό των πελατών που μας δείχνουν την εμπιστοσύνη τους.

Ποια είδη προϊόντων σας κατέγραψαν τη μεγαλύτερη ζήτηση;
Η BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα επαγγελματιών, τόσο στον κλάδο της μεταπώλησης (υπεραγορές, mini markets, περίπτερα, φρουταρίες, κρεοπωλεία,  κλπ.) όσο και στον κλάδο της μαζικής εστίασης (εστιατόρια, καφετέριες, bar, ζαχαροπλαστεία, αρτοποιεία κλπ.). Επίσης, είναι ιδανικό σημείο τροφοδοσίας και για εταιρείες παροχής υπηρεσιών για τις καθημερινές ανάγκες του γραφειακού τους προσωπικού.  

Σε επίπεδο προϊόντων, το κατάστημα προσφέρει πάνω από 14.000 επιλογές σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων (είδη ψυγείου, μαναβική, κρεοπωλείο, τυριά & αλλαντικά, τυποποιημένα τρόφιμα, καθαριστικά, χαρτικά, είδη εξοπλισμού κ.λπ.).

Οι πωλήσεις μας, γενικά, κινήθηκαν ισορροπημένα ανά κατηγορία. Η ιδιαιτερότητα της πανδημίας, δημιούργησε στην αρχή της σημαντικά αυξημένη ζήτηση σε απολυμαντικά προϊόντα, γάντια, χαρτικά, μάσκες και βασικά είδη παντοπωλείου (όπως μακαρόνια, ρύζια, όσπρια, αλεύρι, κονσέρβες κ.λπ.), κάτι που στη συνέχεια ομαλοποιήθηκε και κινήθηκαν όλες οι κατηγορίες σχετικά ομαλά.

Σίγουρα, κάτω από αυτές τις συνθήκες και με την εστίαση κλειστή, τα προϊόντα catering έχουν επηρεαστεί αρνητικά.

Αισιοδοξία για το 2021

Ποιες είναι οι εκτιμήσεις σας για την τρέχουσα χρονιά; Είστε αισιόδοξοι;
Η BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ, κλείνοντας μόλις ένα χρόνο λειτουργίας στην Κύπρο, προχωρά με σταθερά βήματα και προσδοκά να ενισχύσει τη σχέση αξιοπιστίας με τους επαγγελματίες του κλάδου, καλύπτοντας τις ανάγκες τους στον καλύτερο δυνατό βαθμό.

Η αυξητική τάση, τόσο των πωλήσεων όσο και του πλήθους των επαγγελματιών πελατών που μας εμπιστεύονται, είναι μια βάση που μπορούμε να πατήσουμε και να αναπτύξουμε περαιτέρω τις προσφερόμενες υπηρεσίες και τα προϊόντά μας. Λαμβάνοντας υπόψη, το πρόσφατο άνοιγμα της εστίασης και σε συνδυασμό με τις μέχρι τώρα ενδείξεις σχετικά με την πανδημία και την πρόοδο των εμβολιασμών, νιώθουμε ιδιαίτερα αισιόδοξοι για το 2021.

Προτεραιότητα στη Λευκωσία

Πώς σκιαγραφείτε την κυπριακή αγορά; Υπάρχουν πλάνα για περαιτέρω επέκτασή σας στην Κύπρο;
Δραστηριοποιούμαστε σε ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον, όπως έχει εξελιχθεί η κυπριακή αγορά τα τελευταία χρόνια. Σ’ αυτή την έντονη ανταγωνιστικότητα συντείνει το μέγεθος της αγοράς, σε συνδυασμό με τον υπερπληθυσμό των καταστημάτων.

Όπως είχαμε αναφέρει από την αρχή, ήταν αναμενόμενο να χρειαστούμε χρόνο για να αντιληφθούμε τις ανάγκες της αγοράς και να προσαρμόσουμε τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας. Έτσι, μετά από ένα χρόνο λειτουργίας και έχοντας αξιοποιήσει τις πληροφορίες που σταθερά λαμβάνουμε από τους πελάτες μας, έχουμε έρθει ακόμα πιο κοντά στις καθημερινές τους ανάγκες.

Χάρη στη μεγάλη αγοραστική μας δύναμη, σε συνδυασμό με τις συμφωνίες που έχουμε συνάψει με τοπικούς προμηθευτές, μπορούμε να εξασφαλίσουμε στους πελάτες μας μια ευρεία γκάμα προϊόντων, άριστης ποιότητας σε εξαιρετικές τιμές. Αυτό το χαρακτηριστικό μας κάνει πολύ ανθεκτικούς σε ένα τόσο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Με τη μέχρι τώρα πορεία μάς εξετάζουμε την υλοποίηση του προγράμματος επέκτασης, σύμφωνα με τον αρχικό μας σχεδιασμό, ώστε να δώσουμε τη δυνατότητα και σε άλλους επαγγελματίες να γνωρίσουν ένα κατάστημα BEST VALUE ΓΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ σε άλλες πόλεις στο άμεσο μέλλον, με προτεραιότητα την επαρχία της Λευκωσίας.

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο