C.& S. MISTEA TRADING: Tea time with Newby

C.& S. MISTEA TRADING: Tea time with Newby

C.& S. MISTEA TRADING: Tea time with Newby

Μια νέα εταιρεία έκανε την εμφάνιση της πέρυσι στην κυπριακή αγορά και συγκεκριμένα στον τομέα του food & beverage. Πρόκειται για τη C.&S. Mistea Trading, που εισάγει στην Κύπρο τη βραβευμένη μάρκα πολυτελείας τσαγιού Newby Teas. Για το brand και την επιχείρηση μας μίλησε ο διευθυντής της, Χρήστος Ψαράς.

RELATED ARTICLES



Σκοπός της εταιρείας είναι η τροφοδότηση ξενοδοχείων με προϊόντα υψηλής ποιότητας και η επέκτασή της τόσο στην αγορά της Κύπρου όσο και της Ελλάδας, του Λιβάνου και του Ισραήλ. «Στόχος μας είναι η προστασία του προϊόντος, η μη αλλοίωση της ποιότητας και η ικανοποίηση του πελάτη», τόνισε.

Tο Newby Teas είναι μια βραβευμένη μάρκα τσαγιού πολυτελείας ανά το παγκόσμιο, που λανσαρίστηκε στο Λονδίνο το 2000 από τον Nirmal Sethia. Ξεχωρίζει για την υψηλή του ποιότητα, την πλούσια γεύση και τις θεραπευτικές του ιδιότητες.

Διαβάστε ακόμα:
Altamira: 10 κατοικίες και 13 διαμερίσματα από €50.000
Ελληνική: Στηρίζει τους πελάτες της σε μια δύσκολη περίοδο
 
Με 143 βραβεία
«Ξεκάθαρη αποστολή μας είναι να επαναφέρουμε το ποιοτικό τσάι και να αναζωογονήσουμε την αγάπη του κόσμου γι’ αυτό. Στην Κύπρο το τσάι δεν είναι διαδεδομένο και δεν θα έλεγα ότι οι Κύπριοι συγκαταλέγονται στους λάτρεις του. Γι’ αυτό θα ήθελα να το δοκιμάσουν και να το ανακαλύψουν με το δικό μας κορυφαίο προϊόν», σημείωσε.

Τόνισε ότι το Newby χρησιμοποιεί τα καλύτερα διαθέσιμα φύλλα τσαγιού από την Κίνα, την Ινδία, την Κένυα, τη Σρι Λάνκα, το Νεπάλ και την Ταϊβάν. Μάλιστα, χρησιμοποιείται σοδειά της περιόδου Μαρτίου - Ιουλίου και μόνο το first and second flush, δηλαδή, το νεότερο και πιο τρυφερό μέρος του φυτού τσαγιού.

H Newby, όπως είπε, κατέχει, συνολικά, 143 διεθνή βραβεία. Τα εκλεκτά τσάγια και tisanes του brand βρίσκονται σε ξενοδοχεία πέντε αστέρων, σε εστιατόρια με αστέρια Michelin, σε καταστήματα υψηλών προδιαγραφών και σε αξιόλογους χώρους παγκόσμιας κληρονομιάς.
 
Πλάνα σε αναμονή
Αναφερόμενος στις προκλήσεις των ημερών, ο κ. Ψαράς εστίασε στις επιπτώσεις του κορωνοϊού: «Όπως όλοι οι επιχειρηματίες, έτσι κι εμείς, αντιμετωπίζουμε την πανδημία, η οποία επηρέασε σοβαρά τα πλάνα μας, αφού αρχικά σχεδιάζαμε να συνεργαστούμε με την ξενοδοχειακή βιομηχανία, ένα τομέα που έχει πληγεί σοβαρά. Τα σχέδιά μας περιλάμβαναν τη διανομή σε πεντάστερα ξενοδοχεία, spa, franchised restaurants, καφετέριες και εταιρείες. Αναγκαστικά τα κρατήσαμε σε αναμονή, μέχρι να δούμε πώς θα εξελιχθεί η κατάσταση και στο διάστημα αυτό η προσοχή μας εστιάζεται στην παροχή των καλύτερων σε ποιότητα προϊόντων προς τους πελάτες μας. Στόχος μας είναι η παγκύπρια διανομή, αλλά προς το παρόν, το προϊόν διατίθεται μέσω της ιστοσελίδας μας www.misteatrading.com».
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ
Πίσω στην αρχή της σελίδας