Γ. Θεοδότου: Το ηλεκτρονικό εμπόριο στις υπεραγορές ήρθε για να μείνει

Ιδιαίτερα θετικά σχόλια απέσπασε η απόφαση των Υπεραγορών Αλφαμέγα να σταματήσουν την κατ’ οίκον διανομή φυλλαδίων, επιτυγχάνοντας έτσι σημαντική εξοικονόμηση χαρτιού σε μία προσπάθεια υιοθέτησης υπεύθυνων πρακτικών απέναντι στο περιβάλλον.

Χωρίς να έχει καμία επίπτωση στις πωλήσεις, η απόφαση της αλυσίδας υπεραγορών να αφήσει πίσω της τα ενημερωτικά έντυπα και να στραφεί αποκλειστικά στην online διαφήμιση αποτέλεσε μονόδρομο, τόνισε στο InBusinessNews ο CEO των Υπεραγορών Αλφαμέγα, Γιώργος Θεοδότου.
 
Διαβάστε ακόμα: Ερευνητική για διαβατήρια: Με αργούς ρυθμούς η έρευνα

«Για εμάς δεν υπάρχει επιστροφή στα διαφημιστικά έντυπα. Η πανδημία αποτέλεσε μία καλή ευκαιρία για να δούμε τον θετικό αντίκτυπο μίας τέτοιας απόφασης στην κοινωνία και το περιβάλλον», ανέφερε σχετικά ο κ. Θεοδότου, επισημαίνοντας ότι η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο της προσπάθειας των Υπεραγορών Αλφαμέγα να μειώσουν το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.
 
Διαβάστε ακόμα: Ελκυστικές οι επενδύσεις σε ακίνητα στο Λονδίνο

Εξοικονόμηση τόνων χαρτιού
Αξίζει να αναφερθεί ότι μέσω αυτής της απόφασης επιτεύχθηκε η εξοικονόμηση εκατοντάδων τόνων χαρτιού, καθώς υπολογίζεται ότι μέχρι και 500.000 έντυπα διαφημιστικά φυλλάδια περίπου 32 σελίδων μοιράζονταν ανά δεκαπενθήμερο.

Η γνωστή αλυσίδα υπεραγορών προετοίμαζε εδώ και αρκετό καιρό την απεξάρτησή της από τα έντυπα διαφημιστικά φυλλάδια, προχωρώντας σε σταδιακή μείωση της διανομής φυλλαδίων.

«Είχαμε τις τεχνολογικές υποδομές και είχαμε αρχίσει να μειώνουμε σταδιακά την κατ’ οίκον διανομή σε κάποιες περιοχές περίπου ενάμιση χρόνο πριν, καταγράφοντας θετικές αντιδράσεις από τους καταναλωτές», εξήγησε σχετικά ο CEO των Υπεραγορών Αλφαμέγα, σημειώνοντας ότι η έλευση της πανδημίας αποτέλεσε το ιδανικό χρονικό σημείο για να διακοπεί εντελώς η διανομή έντυπων φυλλαδίων.

Πιο μεγάλο καλάθι, στροφή στο online shopping
Αυξημένες φαίνεται είναι οι αγορές των καταναλωτών στις υπεραγορές, μετά την ανοδική τάση που καταγράφουν τα κρούσματα κορωνοϊού στην Κύπρο. 

«Μπορεί οι επισκέψεις των καταναλωτών να παραμένουν συντηρητικές, εντούτοις το καλάθι αγορών είναι μεγαλύτερο από προηγουμένως», ανέφερε στο InBusinessNews ο Γιώργος Θεοδότου.

Με τους καταναλωτές να περιορίζουν τις εξόδους τους και να μένουν σπίτι, οι αγορές που καταγράφονται την τελευταία εβδομάδα είναι ιδιαίτερα αυξημένες. Την ίδια ώρα, ανεβασμένες είναι και οι online αγορές στις υπεραγορές, αγγίζοντας τα επίπεδα Μαρτίου και Απριλίου, δηλαδή την περίοδο του lock down. Η στροφή των καταναλωτών στις διαδικτυακές αγορές είχε σημειώσει μικρή υποχώρηση, μετά τη μείωση των κρουσμάτων, αλλά η έξαρση της πανδημίας οδήγησε και πάλι σε σημαντική άνοδο.
 
«Ειδικά σε Λεμεσό και Λευκωσία οι διαδικτυακές αγορές βρίσκονται σε ψηλά επίπεδα», εξήγησε ο κ. Θεοδότου, εκφράζοντας την εκτίμηση ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο στις υπεραγορές ήρθε για να μείνει, με τις online αγορές να κερδίζουν συνεχώς έδαφος το επόμενο διάστημα.

Δειτε Επισης

Εννέα μνηστήρες για την ανάπτυξη και λειτουργία του e-kalathi-Οι προσφοροδότες και τα ποσά που δήλωσαν
Τα προβλήματα στην εμπορία και προώθηση των κυπριακών κρασιών στην ντόπια και ξένη αγορά
Skybags: Ποιοτική μόδα που στοιχίζει λιγότερα
Κατά παρέκκλιση και στο Υπουργικό τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Το κυκλοφοριακό χάος και οι νέοι κυκλικοί κόμβοι
Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls