Ισχυρή η δυναμική της Nissan στα καινούργια επιβατικά τον Αύγουστο

Την καλύτερη επίδοση για τον μήνα Αύγουστο πέτυχε η Nissan στις εγγραφές καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, καθώς με 103 νέες πωλήσεις έφτασε τις 559 συνολικά για φέτος. 

Σταθερά πρώτη στη σχετική κατάταξη παραμένει η Toyota με συνολικά 885 πωλήσεις (49 τον Αύγουστο) και δεύτερη η KIA με 642 πωλήσεις (57). 60 εγγραφές είχε η Volkswagen, φτάνοντας τις 516 και 69 η Hyundai που ανέβηκε στις 508.

Ακολουθούν οι BMW (344) και η Mercedes (336), που είχαν 34 και 38 εγγραφές τον Αύγουστο, αντίστοιχα. 
 
Διαβάστε ακόμα: Μετρημένοι στα δάχτυλα οι ξένοι επενδυτές σε δημόσιες εταιρείες
 
Οι πωλήσεις των μεταχειρισμένων
Στα μεταχειρισμένα το φράγμα των δύο χιλιάδων πωλήσεων ξεπέρασαν Mazda και Mercedes με 305 (2.244 συνολικά) και 319 (2.137) πωλήσεις αντίστοιχα. 169 πωλήσεις σημείωσαν τα Τoyota (1.237) και 158 τα Nissan (1.107).

Από τις υπόλοιπες μάρκες που ακολουθούν, 89 εγγραφές είχαν τα BMW (691), 110 τα Honda (684) και 77 τα Hyundai (619).
 
Διαβάστε ακόμα: Παίρνει μορφή το NEO PLAZA στην Κοκκινοτριμιθιά (Photos)
 
Στο 20,3% η απόκλιση με το περσινό οκτάμηνο
Γενικότερα, ούτε ο Αύγουστος ήταν καλός μήνας για τον κλάδο, καθώς οι συνολικές εγγραφές μηχανοκίνητων οχημάτων έφτασαν τις 3.217 και ήταν μειωμένες κατά 1% σε σχέση με τον Αύγουστο 2019 ενώ οι εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν μειώθηκαν κατά 2,8%, στις 2.560.

Παράλληλα, το πλήγμα στις εγγραφές οχημάτων του οκταμήνου έφτασε το 20,3%, συγκριτικά με την ίδια περσινή περίοδο (24.969 από 31.336) ενώ οι εγγραφές επιβατηγών αυτοκινήτων σαλούν μειώθηκαν κατά 23,7% και έφτασαν τις 19.423 (από 25.450).

Δειτε Επισης

Τα Beauty Line τιμούν την Ημέρα Γης με την εκστρατεία «Φτιάχνουμε μαζί έναν κόσμο ομορφότερο»
Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας