Toyota: Αύξησε πωλήσεις κόντρα στην πανδημία

Ανεπηρέαστη, από το πλήγμα που υπέστη η αγορά αυτοκινήτων (μείωση 22,6% στις εγγραφές επταμήνου), βρίσκουν την Toyota τα νέα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, που αφορούν τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα για το διάστημα Ιανουαρίου- Ιουλίου 2020. Η πρώτη μάρκα του 2019, σε εγγραφές καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα brands της πρώτης πεντάδας, που είδαν τις πωλήσεις τους να επηρεάζονται αρνητικά. 
 
Διαβάστε ακόμα: Ε. Ευγενίου: Τι αλλάζει πρακτικά με τη νέα συμφωνία Κύπρου – Ρωσίας

Ειδικότερα, η Toyota αύξησε τις πωλήσεις της στα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα, φτάνοντας τις 836, από 814 που ήταν την ίδια περσινή περίοδο. Πίσω της, ακολουθούν ΚIA και Nissan με 585 (από 645 πέρσι) και 456 (από 636) πωλήσεις αντίστοιχα ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν τα Volkswagen με 456 εγγραφές καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων (από 610) και τα Hyundai με 439 εγγραφές (από 521).
 
Διαβάστε ακόμα: Τέσσερα νέα πρατήρια πετρελαιοειδών με πλυντήριο αυτοκινήτων


Στην 6η θέση της σχετικής κατηγορίας βρίσκεται η BMW με 310 πωλήσεις (368) και στην 7η η Mercedes με 298 (από 271 πέρσι).

 

Σταθερά πρώτος ο Όμιλος Πηλακούτα
Στην κατάταξη των αντιπροσωπειών ο Όμιλος Πηλακούτα (BMW, Jaguar, Land Rover, Mini,  Nissan, Rolls-Royce, Dacia, Renault και Mitsubishi) βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση, με 1.437 πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων.

Ακολουθεί η Dickran Ouzounian & Co (Toyota και Lexus), με 897 εγγραφές, που βρίσκεται λίγο πιο μπροστά από την Unicars (Volkswagen, Audi, Seat και Skoda), η οποία κατέγραψε 870 πωλήσεις.

Τις πρώτες θέσεις συμπληρώνουν οι A. Loutsios & Sons (KIA και Isuzu) με 585 πωλήσεις, CTC (Hyundai, Volvo και Iveco) με 579 πωλήσεις και CIC (Mercedes-Benz, Smart, Fiat, Alfa Romeo, Jeep και Abarth) με 485.
 
Κάτω και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων  
Η ίδια εικόνα εμφανίζεται και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς η ζήτηση στην αγορά έχει επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία.
 
Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων Mazda έφτασαν τις 1.939, από 2.343 που ήταν στο ίδιο διάστημα του 2019, οι πωλήσεις Mercedes υποχώρησαν στις 1.818, από 2.398 και των Τoyota στις 1.068 από 1.487.

Το σκηνικό είναι το ίδιο και στις θέσεις 4-6, με 949 εγγραφές μεταχειρισμένων Nissan (από 1.222), 602 εγγραφές BMW (από 824) και 574 εγγραφές Honda (από 828). Η μοναδική μάρκα από τις πρώτες εφτά σε πωλήσεις μεταχειρισμένων που κατέγραψε άνοδο είναι η Hyundai, με 542 πωλήσεις, από 452 που ήταν στο περσινό διάστημα Ιανουαρίου- Ιουλίου.
 

Δειτε Επισης

Μ. Παναγίδης: Επιβεβλημένη η τροποποίηση του κανονισμού της Ε.Ε. για την προστασία των καταναλωτών
Υπηρεσία Καταναλωτή: Στο 11,7% η διαφορά ακριβότερου από φθηνότερο καλάθι προϊόντων
Μια συλλογή από premium mixers εισέρχεται δυναμικά στην κυπριακή αγορά
Ενέργεια χωρίς ζάχαρη με τα νέα προϊόντα Monster Energy Ζero Sugar
Ανεξαρτησίας: Ο μονόδρομος, ο δύσκολος στόχος για πεζόδρομο και ο ανταγωνισμός από τα malls
Ξάνθος Σαρρής: Η αναγέννηση της ΕΥΡΗΚΑ
«Μάχη» αδειοδότησης για τα δύο νέα malls στη Λεμεσό-Οι διαδικασίες που τρέχουν και ποια τα δεδομένα
Mall of Cyprus: Μέρισμα €7,5 εκατ. από τα κέρδη 2022 και 2023
Λιανεμπόριο: Το δυσβάστακτο κόστος των καυσίμων για τις επιχειρήσεις και η εξίσωση της ακρίβειας
Η Visa ανακοινώνει τον νικητή του διαγωνισμού της για ένα 100% ηλεκτρικό αυτοκίνητο