Toyota: Αύξησε πωλήσεις κόντρα στην πανδημία

Ανεπηρέαστη, από το πλήγμα που υπέστη η αγορά αυτοκινήτων (μείωση 22,6% στις εγγραφές επταμήνου), βρίσκουν την Toyota τα νέα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας, που αφορούν τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα για το διάστημα Ιανουαρίου- Ιουλίου 2020. Η πρώτη μάρκα του 2019, σε εγγραφές καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων, μέσα στις δύσκολες συνθήκες της πανδημίας κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της, σε αντίθεση με τα υπόλοιπα brands της πρώτης πεντάδας, που είδαν τις πωλήσεις τους να επηρεάζονται αρνητικά. 
 
Διαβάστε ακόμα: Ε. Ευγενίου: Τι αλλάζει πρακτικά με τη νέα συμφωνία Κύπρου – Ρωσίας

Ειδικότερα, η Toyota αύξησε τις πωλήσεις της στα καινούργια επιβατικά αυτοκίνητα, φτάνοντας τις 836, από 814 που ήταν την ίδια περσινή περίοδο. Πίσω της, ακολουθούν ΚIA και Nissan με 585 (από 645 πέρσι) και 456 (από 636) πωλήσεις αντίστοιχα ενώ την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν τα Volkswagen με 456 εγγραφές καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων (από 610) και τα Hyundai με 439 εγγραφές (από 521).
 
Διαβάστε ακόμα: Τέσσερα νέα πρατήρια πετρελαιοειδών με πλυντήριο αυτοκινήτων


Στην 6η θέση της σχετικής κατηγορίας βρίσκεται η BMW με 310 πωλήσεις (368) και στην 7η η Mercedes με 298 (από 271 πέρσι).

 

Σταθερά πρώτος ο Όμιλος Πηλακούτα
Στην κατάταξη των αντιπροσωπειών ο Όμιλος Πηλακούτα (BMW, Jaguar, Land Rover, Mini,  Nissan, Rolls-Royce, Dacia, Renault και Mitsubishi) βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση, με 1.437 πωλήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων.

Ακολουθεί η Dickran Ouzounian & Co (Toyota και Lexus), με 897 εγγραφές, που βρίσκεται λίγο πιο μπροστά από την Unicars (Volkswagen, Audi, Seat και Skoda), η οποία κατέγραψε 870 πωλήσεις.

Τις πρώτες θέσεις συμπληρώνουν οι A. Loutsios & Sons (KIA και Isuzu) με 585 πωλήσεις, CTC (Hyundai, Volvo και Iveco) με 579 πωλήσεις και CIC (Mercedes-Benz, Smart, Fiat, Alfa Romeo, Jeep και Abarth) με 485.
 
Κάτω και οι πωλήσεις μεταχειρισμένων  
Η ίδια εικόνα εμφανίζεται και στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα, καθώς η ζήτηση στην αγορά έχει επηρεαστεί σημαντικά από την πανδημία.
 
Οι πωλήσεις μεταχειρισμένων Mazda έφτασαν τις 1.939, από 2.343 που ήταν στο ίδιο διάστημα του 2019, οι πωλήσεις Mercedes υποχώρησαν στις 1.818, από 2.398 και των Τoyota στις 1.068 από 1.487.

Το σκηνικό είναι το ίδιο και στις θέσεις 4-6, με 949 εγγραφές μεταχειρισμένων Nissan (από 1.222), 602 εγγραφές BMW (από 824) και 574 εγγραφές Honda (από 828). Η μοναδική μάρκα από τις πρώτες εφτά σε πωλήσεις μεταχειρισμένων που κατέγραψε άνοδο είναι η Hyundai, με 542 πωλήσεις, από 452 που ήταν στο περσινό διάστημα Ιανουαρίου- Ιουλίου.
 

Δειτε Επισης

ΠΑΣΕΑ: Σε κατασκευαστή και ΤΟΜ η ευθύνη για ανακλήσεις-Η κατάθεση ενώπιον της ερευνητικής για Takata
Σε υπεραγορές και κρεοπωλεία της Λεμεσού η Μαρία Παναγιώτου-Διαβεβαιώνει για την επάρκεια και ποιότητα των προϊόντων
Skroutz.cy: Η νέα καμπάνια «Skroutz.cy: Shop everything» και πού στοχεύει
Πιο ακριβό φέτος το πασχαλινό τραπέζι-Τσιμπιμένες οι τιμές σε κρέατα και λαχανικά
Jumbo: Αυξημένες κατά 6% οι πωλήσεις των καταστημάτων στην Κύπρο το πρώτο τρίμηνο
Καίει η τιμή του κυπριακού καφέ-Αύξηση 24,6% μέσα σε ένα χρόνο
Η Lidl Κύπρου δίνει πνοή στην ανθρωπιστική βοήθεια
Μ. Αντωνίου: Επάρκεια προϊόντων για το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι-Αβεβαιότητα στην εφοδιαστική αλυσίδα λόγω δασμών
ΑΛΦΑΜΕΓΑ & Bean Bar: €300 δώρο σε κάθε εργαζόμενο-To «ευχαριστώ» στο προσωπικό
Το αναβαθμισμένο σύστημα πέδησης του Kia EV3 προσφέρει πιο ομαλή οδήγηση και αυξημένη αυτονομία