Leroy Merlin: Στόχευση σε τεχνίτες και HoReCa business

Μαρία Στυλιανού  24/01/2020 06:43
Leroy Merlin: Στόχευση σε τεχνίτες και HoReCa business

Leroy Merlin: Στόχευση σε τεχνίτες και HoReCa business

Μαρία Στυλιανού  24/01/2020 06:43
Με τον καλύτερο τρόπο έκλεισε το 2019 για το Leroy Merlin Κύπρου, το οποίο πέτυχε αύξηση κατά 40% των τηλεφωνικών του παραγγελιών αλλά και του τζίρου του, σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά, και προχωρεί με συγκεκριμένα projects στο 2020.

RELATED ARTICLES



Διαβάστε ακόμα:
Ιδού το έργο που θα επιλύσει το κυκλοφοριακό στο Στρόβολο (pics)

Οι κατοικίες που βγαίνουν στο σφυρί τον Φεβρουάριο
 
Όπως ανέφερε, μιλώντας στο InBusinessNews, ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου, Δημήτρης Κατωπόδης, το 2019 ήταν η καλύτερη χρονιά της εταιρείας, καθώς ξεπέρασε τις εκτιμήσεις. Σημείωσε ότι η επισκεψιμότητα κατέγραψε αύξηση πέραν του 8%, ενώ ο τζίρος αυξήθηκε σε διψήφιο νούμερο.
 
Την ίδια ώρα οι τηλεφωνικές παραγγελίες στη Leroy Merlin Κύπρου σημείωσαν αύξηση της τάξης του 40% σε σχέση με το 2018. Σύμφωνα με τον κ. Κατωπόδη, οι περισσότερες τηλεφωνικές παραγγελίες της χρονιάς έγιναν από τη Λεμεσό, ακολούθως από τη Λάρνακα και μετά από την Πάφο.
 
Υπό αυτά τα δεδομένα, η εταιρεία προχωρεί στη νέα χρονιά, στοχεύοντας πέραν του τελικού καταναλωτή, στην παροχή υπηρεσιών τόσο σε επαγγελματίες τεχνίτες (ψυκτικούς, υδραυλικούς, οικοδόμους κτλ.) όσο και σε μικρές επιχειρήσεις του τουριστικού τομέα. «Βασική μας δουλειά παραμένει ο τελικός καταναλωτής, αλλά ταυτόχρονα προσπαθούμε να βρούμε κάποιες ευκαιρίες στην αγορά για να επεκτείνουμε το καθημερινό μας business», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Store Manager της Leroy Merlin Κύπρου. Γι αυτό, συμπλήρωσε, «στοχεύονται συγκεκριμένοι τομείς της αγοράς, οι οποίοι προσφέρουν ευκαιρίες».
 
Στόχευση στους επαγγελματίες
Σύμφωνα με τον κ. Κατωπόδη, μετά από έρευνες που διεξήγαγε η εταιρεία, αποφάσισε να επικεντρωθεί στην παροχή συγκεκριμένων υπηρεσιών προς επαγγελματίες, παρέχοντας τους τόσο εξειδικευμένα προϊόντα σε καλύτερες τιμές όσο και διάφορες διευκολύνσεις. «Ουσιαστικά θα εντάξουμε συγκεκριμένα προϊόντα που χρειάζονται αυτές οι κατηγορίες πελατών αλλά και καινούρια προϊόντα, προσφέροντας τους τιμές πολύ ανταγωνιστικές σε σχέση με το τι βρίσκουν στην αγορά αλλά και υπηρεσίες που μέχρι τώρα δεν είχαμε, όπως καλύτερη και γρηγορότερη παράδοση, πιθανόν πίστωση και υπηρεσίες που θα διευκολύνουν την καθημερινότητα των τεχνιτών, γιατί από τις έρευνες προκύπτει ότι η τιμή είναι κάτι σημαντικό αλλά όχι το σημαντικότερο. Σημαντικότερο γι αυτούς είναι η ευκολία τους, το πόσο γρήγορα θα εξυπηρετηθούν», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κατωπόδης. Οι εν λόγω υπηρεσίες (νέα προϊόντα και τιμές) θα εφαρμοστούν από τις αρχές Μαρτίου, καθώς αυτή την περίοδο βρίσκονται στα τελικά στάδια προετοιμασίας.
 
Στο επίκεντρο και το HoReCa business
Παράλληλα, η εταιρεία εστιάζει το 2020 και στο κομμάτι μικρών ξενοδοχείων/καφετερειών/καταλυμάτων ενοικίασης τύπου Airbnb κτλ. «Είμαστε έτοιμοι να παρέχουμε στους επαγγελματίες του συγκεκριμένου τομέα προϊόντα σε καλές τιμές και υπηρεσίες με εσωτερικό διακοσμητή», ανέφερε ο κ. Κατωπόδης, προσθέτοντας πως η συγκεκριμένη υπηρεσία θα βοηθά στην ολοκλήρωση της διακόσμησης των εσωτερικών χώρων τέτοιων επιχειρήσεων. Επί της ουσίας, πρόκειται για την υπηρεσία τοποθέτησης προϊόντων που παρέχει ήδη η Leroy Merlin Κύπρου, αλλά προσαρμοσμένη στις ανάγκες του τουρισμού.
Ήδη έχει ξεκινήσει η εφαρμογή της αλλά από το Μάρτιο θα προβληθεί σε μεγαλύτερη κλίμακα.
 
Για να σχολιάσετε κάντε κλικ εδώ

Σχετικά Άρθρα

Πίσω στην αρχή της σελίδας