Μ. Κωνσταντίνου: Καθημερινή η προσπάθεια για να ικανοποιήσουμε τις ανάγκες του καταναλωτή

Ολυμπιακή χρονιά, τόσο κυριολεκτικά όσο και μεταφορικά, χαρακτηρίζει το 2020, ο CEO της Χαραλαμπίδης Κρίστης. Ο Μάριος Κωνσταντίνου επισημαίνει σε συνέντευξη του στο In Business News, πως η προσπάθεια που καταβάλλεται καθημερινά από την εταιρεία είναι αρκετά μεγάλη ώστε να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις των καταναλωτών και ιδιαίτερα σε ό,τι αφορά τις διατροφικές συνήθειες των millennials και των Gen Z και Υ, οι οποίοι επιδιώκουν μια πιο ισορροπημένη και υγιεινή διατροφή.

Παράλληλα, ο κ. Κωνσταντίνου υπογραμμίζει πως το 2019 κλείνει αρκετά καλά για τη Χαραλαμπίδης Κρίστης καθώς καταγράφεται άνοδος στα μερίδια αγοράς στις κατηγορίες προϊόντων που η εταιρεία δραστηριοποιείται, ενώ το 2020 επιφυλάσσει εκπλήξεις και νέα προϊόντα.

Διαβάστε ακόμα: 
Τα νέα ξενοδοχεία που ανοίγουν το 2020
Deal μεγάλων δυνάμεων από Cyta-Public

Πώς κλείνει το 2019 για την εταιρεία; Έχουν επιτευχθεί οι στόχοι που είχε θέσει;
H χρονιά για τη Χαραλαμπίδης Κρίστης κλείνει με καλά αποτελέσματα, σε σύγκριση με τους στόχους που έχουμε θέσει. Ιδιαίτερα, οι υψηλές αποδόσεις του τελευταίου τετραμήνου, έδωσαν μεγάλη ώθηση στην αύξηση των μεριδίων αγοράς σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιούμαστε.

Συγκεκριμένα, η Χαραλαμπίδης Κρίστης αποτελεί ηγέτη στον κλάδο της αγοράς τροφίμων στην Κύπρο, με κυρίαρχη θέση σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες προϊόντων που παράγει ή διανέμει, όπως: φρέσκο (λευκό) γάλα με μερίδιο αγοράς 70%, γάλα με γεύση 70,6%, στραγγιστό γιαούρτι 44,2% και Χαλλούμι 23,0%, σε αξία Ιανουάριος-Νοέμβριος 2019.

Ηγετική θέση, η Χαραλαμπίδης Κρίσης κατέχει και στις εξαγωγές με δυναμική παρουσία και πολυεπίπεδες συνεργασίες σε περισσότερες από 32 χώρες και κύριο προϊόν εξαγωγής το Χαλλούμι. Επίσης, η εταιρεία μας εξάγει σημαντικές ποσότητες Κρέμας Γάλακτος, καθώς και άλλα τυροκομικά προϊόντα που έχουν κερδίσει απαιτητικές αγορές, παγκοσμίως. Την προσήλωση στον στόχο, για υψηλής ποιότητας προϊόντα, ώστε να δημιουργούμε σχέσεις εμπιστοσύνης και μακροχρόνιες συνεργασίες με τη διεθνή αγορά, επιβεβαιώνει ο διψήφιος αριθμός αύξησης πωλήσεων μας και στις εξαγωγές.
 
Βέβαια, ουσιαστικής σημασίας παράγοντας για την επίτευξη των επιχειρηματικών μας στόχων, είναι οι επενδύσεις σε όλους τους τομείς που αφορούν στην παραγωγική διαδικασία, στις σύγχρονες εγκαταστάσεις μας στην Λεμεσό. Έτσι, κατά το 2019 επενδύσαμε και επεκτείναμε τόσο το τυροκομείο μας όσο και την κεντρική μας αποθήκη στους χώρους 25,000 m2 στην Λεμεσό με επένδυση πέρα των 3 εκατομμυρίων ευρώ.
 
Παράλληλα, σύμφωνα με τους στρατηγικούς σχεδιασμούς μας για την βέλτιστη εξυπηρέτηση των πελατών μας, αναβαθμίσαμε το δίκτυο πωλήσεων της εταιρείας στις μεγάλες υπεραγορές του νησιού, ενώ επενδύουμε συνεχώς σε νέες τεχνολογίες, όπως για παράδειγμα τα handhelds των πωλητών μας.
 
Όμως, πρέπει να σημειώσω, ότι στη Χαραλαμπίδης Κρίστης, θεωρούμε υψίστης σημασίας , τη συνεχή επένδυση στην ανάπτυξη των δεξιοτήτων των συναδέλφων μας, σε όλα τα τμήματα και όλα τα επίπεδα, που οδηγεί στην εξέλιξη του ανθρώπινου δυναμικού μας και αποτελεί και τη μεγαλύτερη επένδυση σε κάθε εταιρεία με όραμα και μακροπρόθεσμους στόχους.

Ποιά προϊόντα της εταιρείας είχαν περισσότερη κατανάλωση, αποδοχή από τους καταναλωτές και γιατί κατά την άποψη σας;
Τα προϊόντα/ κατηγορίες που είχαν την περισσότερη κατανάλωση είναι το γάλα, το γαλατάκι το γιαούρτι και το χαλλούμι. Ιδιαίτερη αναφορά χρήζουν τα functional προϊόντα όπως το γάλα delact , plus και bio.

Αξίζει να σημειωθεί πως και το λανσάρισμα της κατηγορίας γαλατάκι χωρίς πρόσθετη ζάχαρη (no added sugar), σημείωσε και σημειώνει μεγάλη επιτυχία, διευρύνοντας έτσι τη συγκεκριμένη κατηγορία και κατά συνέπεια, τις πωλήσεις μας.

Λαμβάνοντας υπόψη την αυξητική τάση κατανάλωσης βιολογικών προϊόντων και δεδομένης της μεγάλης ανταπόκρισης των καταναλωτών στον κωδικό Χαραλαμπίδης Κρίστης Αιγινό Βιολογικό Γάλα, εμπλουτίσαμε και διευρύναμε τη γκάµα των βιολογικών προϊόντων της εταιρείας µας, προσθέτοντας δυο νέους κωδικούς µε το Στραγγάτο Αιγινό Βιολογικό µας γιαούρτι. Επενδύοντας στην παράδοση, προχωρήσαμε επίσης στο λανσάρισμα δύο καινούργιων κωδικών στην σειρά Πισσουρκώτικο Χαλλούμι, με 100% Πρόβειο και 100% Αιγινό γάλα. Οι λάτρεις αυτής της μοναδικά Κυπριακής παραδοσιακής γεύσης, φαίνεται πως έχουν ικανοποιηθεί απόλυτα από τα νέα μας προϊόντα τα οποία τυγχάνουν μεγάλης ανταπόκρισης από το κοινό.
Αναφορικά με την κατηγορία γιαούρτι, πέρα από το λευκό, έχουμε το Στραγγάτο Fruta το οποίο με τη προσθήκη του λιναρόσπορου και ηλιόσπορου, μας δίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα αφού δεν υπάρχει άλλο παρόμοιο φρουτογιαούρτι στην αγορά.

Άρα, μιλώντας γενικότερα για τον γαλακτοκομικό κλάδο, βλέπουμε τους καταναλωτές να έχουν μια διακριτή τάση προς τα εξειδικευμένα προϊόντα και να ζητούν κάτι διαφορετικό. Ο κόσμος βασικά ζητά πλέον προστιθέμενη αξία στα προϊόντα που αγοράζει.

Ποιούς στόχους θέτει η εταιρεία με την νέα χρονιά και ποιές καταναλωτικές συνήθειες διαπιστώνονται στην αγορά;
Η ανάπτυξη των πωλήσεων μέσα από λανσαρίσματα νέων καινοτόμων προϊόντων είναι πάγια πολιτική μας. Τα νέα προϊόντα, επιβεβαιώνουν την πρωτοπορία μας και καλύπτουν όλο και περισσότερο τις διατροφικές συνήθειες και τάσεις των καταναλωτών για υγιεινά και εύκολα προς κατανάλωση προϊόντα.
 
Έτσι, μέσα στο 2020 οι καταναλωτές να περιμένουν νέα λανσαρίσματα στην κατηγορία γιαούρτι. Μελετάμε κατηγορίες γιαουρτιού, στις οποίες δεν διαθέτουμε παρουσία ακόμα, και μας ενδιαφέρει να αναπτυχθούμε.

Παράλληλα, εξετάζουμε τις καταναλωτικές τάσεις της αγοράς και θα πρέπει να αναμένονται από την εταιρεία μας προϊόντα που σχετίζονται με τις συνήθειες των millennials και των Gen Ζ, όπως για παράδειγμα προϊόντα snacks, καθώς και με προϊόντα που θα προσφέρουν αξία και υγεία στον καταναλωτή, με κύριο στόχο μας μέσα από τα προϊόντα μας να προσπαθήσουμε να συμβάλλουμε στην σωστή και ισορροπημένη διατροφή.

Να αναμένουμε οποιεσδήποτε εκπλήξεις από την εταιρεία σας τη νέα χρονιά; Νέα προϊόντα ή νέες συσκευασίες;
Πιστοί στο όραμα μας, να αποτελούμε την μεγαλύτερη κυπριακή πρωτοποριακή εταιρεία παραγωγής και διανομής τροφίμων με τεχνογνωσία και διεθνή πρότυπα ποιότητας, έχουμε χαράξει και την στρατηγική μας για τη νέα χρονιά.

Παραμένουμε λοιπόν κοντά στους καταναλωτές μας με συνεχή προσπάθεια τη κάλυψη της αυξημένης ζήτησης για αυθεντικά προϊόντα. H εταιρεία μας διαχρονικά σχεδιάζει τη στρατηγική της με άξονα τις μεταβαλλόμενες ανάγκες των καταναλωτών και της κοινωνίας και αυτό θα συνεχίσει να κάνει και το 2020 όπου θα είναι μια χρονιά με αρκετά νέα προϊόντα και νέες συσκευασίες επίσης.

Επιπρόσθετα το 2020 είναι Ολυμπιακή χρονιά κυριολεκτικά και μεταφορικά, καθώς είμαστε Μέγας Χορηγός της ΚΟΕ και ΚΕΠΕ και σίγουρα η επικοινωνία μας , θα έχει στο επίκεντρο τους Ολυμπιακούς Αγώνες.

Τέλος και με την ευκαιρία των εορτών εύχομαι κάθε καλό σε όλους και στο καθένα ξεχωριστά.

Δειτε Επισης

Γιορτινό mood στις μπουτίκ KULT
ΕΚΟ Κύπρου: Παρέδωσε την επόμενη Mercedes-Benz GLA 180 στον τρίτο νικητή του διαγωνισμού EKO Smile App
Αύξηση αξίας εργασιών του χονδρικού εμπορίου το τρίτο τρίμηνο του 2024
Διαθέσιμο το «e-kofini» για κινητές συσκευές-Η άμεση πρόσβαση και η ενημέρωση που προσφέρει
Έπεσαν οι υπογραφές για τα αεροδρόμια...Τα έργα που θα υλοποιηθούν και τι αλλάζει στους αερολιμένες Λάρνακας και Πάφου
Θετική εικόνα, αλλά διαρθρωτικές αδυναμίες...Η ανάγνωση του Δημοσιονομικού Συμβουλίου για την οικονομία το 2024
Υπεραγορές Αλφαμέγα: Ανταμείβουν τους πελάτες τους με αθλητικά είδη Kappa
Α. Αντωνίου: Οι οδυνηρές αστοχίες του 2024 και οι προκλήσεις του 2025-«Να μην σκοτώσουμε την επιχειρηματικότητα»
Η ανάλυση της κυπριακής αγοράς διαμερισμάτων και η ενδιαφέρουσα ιστορία της Λεμεσού και της Λευκωσίας
Έκανε check in στο «Ρόδον» o ξένος επενδυτής…Είσοδος Balram Chainrai στο ξενοδοχείο με 2,67%